SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Weet ikquote:
Wat?quote:
Dacht alquote:
In b4 hue hue huequote:Op maandag 20 oktober 2025 09:40 schreef rival het volgende:
Kwam net een dame aan op werk, haar regenbroek was lek. Die was daaronder drijfnat. Arm ding
Heb je haar afgedroogd?quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:40 schreef rival het volgende:
Kwam net een dame aan op werk, haar regenbroek was lek. Die was daaronder drijfnat. Arm ding
Ik heb net mijn zonnebril opgezet.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat het nog licht gaat worden vandaag.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips ze hebben een deel niet op voorraad in Emmen dus ik heb het besteld en ook twee Halloween kaarsenhoudertjes die ik leuk vind met korting.
Lekkere kortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Hier is het licht.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat het nog licht gaat worden vandaag.
In welk land zit jij nou weerquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net mijn zonnebril opgezet.
Ik vond 2,50 voor een kaarsjeshouder ook wel een leuke prijs. Ik zou ze niet gekocht hebben voor ¤5 per stuk.quote:
Nope. Blauwe lucht zelfs!quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is daar niet blijven hangen in schemering?
Het is eerst over ons heen gegaanquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
Ja natuurlijk weer alleen deze kant van het land.
[ link | afbeelding ]
Daar moest ik vanmorgen doorheen hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
Ja natuurlijk weer alleen deze kant van het land.
[ link | afbeelding ]
Zit jij ook al in het buitenland,quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nope. Blauwe lucht zelfs!
Neequote:Op maandag 20 oktober 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit jij ook al in het buitenland,
Nee dat gaat nergens meer over. Ik had hem laatst ook in de handen, misschien vanmiddag even langs de Hemaquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond 2,50 voor een kaarsjeshouder ook wel een leuke prijs. Ik zou ze niet gekocht hebben voor ¤5 per stuk.
Ik geloof er niets vanquote:
Kom maar hierheen danquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
Als het hier nog half donker is, en aan de andere kant van het land regent, dan kan er geen zon tussenin zijn.
Brabantquote:
Hier ook zonnigquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
Als het hier nog half donker is, en aan de andere kant van het land regent, dan kan er geen zon tussenin zijn.
Oeh die vind ik erg leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama had ik deze al laten zien? Had ik in Engeland gekocht, is een koekjesblik met een ledkaarsje erinJe kunt de bovenkant ook draaien en zo verschillende gezichtjes maken. En er zaten Halloweenkoekjes in, in de vorm van spookjes en pompoenen en spinnen.
[ afbeelding ]
Zijn niet de slimste mensen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat er veel NSC stemmers naar FvD zijn geswitcht.
Hoe dan? Dat is als de PVV inruilen voor Volt.
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat Brabant al het licht claimt.
'Zoveel schoonmaakspullen in huis en het is hier nog steeds een bende.' (c) mijn moeder over mijn huisquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Mijn moeder zou echt trots zijn geweest als ze zag hoeveel soorten schoonmaakproducten ik in huis heb.
Sorry ik moet hardop lachen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zoveel schoonmaakspullen in huis en het is hier nog steeds een bende.' (c) mijn moeder over mijn huis
Ah, klinkt als mijn huis.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zoveel schoonmaakspullen in huis en het is hier nog steeds een bende.' (c) mijn moeder over mijn huis
We hebben hier de lichtstad!quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat Brabant al het licht claimt.
Mistlampen achter even aandoen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En even eenvoor Duitsers. Ja, ik reed even links op de Autobahn om een kudde sleurhutten in te halen, maar tyf op met je flitsende koplampen als ik 170km/u rijd.
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk?! Op hoeveel zetels staat FvD nu in de peilingen? 3 of zo?quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat er veel NSC stemmers naar FvD zijn geswitcht.
Hoe dan? Dat is als de PVV inruilen voor Volt.
Zucht .. Katten en voer is soms echt een gedoe.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
Volgens mij begint Hedwig een beetje zat te worden van haar natvoer. Gooi de laatste week steeds weer een beetje weg en ze heeft wel gewoon eetlust want ze eet wel brokjes en snoepjes.
Ja weinig zin om weer van alles te proberen maar goed als ze er echt geen zin meer in heeft moet ik wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Zucht .. Katten en voer is soms echt een gedoe.
Dreigen met vega gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
Volgens mij begint Hedwig een beetje zat te worden van haar natvoer. Gooi de laatste week steeds weer een beetje weg en ze heeft wel gewoon eetlust want ze eet wel brokjes en snoepjes.
Mijn kat gebruikt haar oortjes alleen als het haar uitkomt.. zoals de meeste katten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dreigen met vega gaan.
Kwam je nog door Twente?quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En even eenvoor Duitsers. Ja, ik reed even links op de Autobahn om een kudde sleurhutten in te halen, maar tyf op met je flitsende koplampen als ik 170km/u rijd.
dan doe je er eerst eens een half zakje in, kijken of ze dat wel opeet of dat ze gewoon bewust restjes over laatquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
En het zijn ook best wel kleine zakjes die ze krijgt dus dat is niet alsof ze niet op kan.
Echt irritant. Volgens mij zijn ze dan een keer misselijk door een haarbal of zo en geven ze daar dan het voer de schuld van en onthouden ze dat.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weinig zin om weer van alles te proberen maar goed als ze er echt geen zin meer in heeft moet ik wel.
Kan ik proberen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan doe je er eerst eens een half zakje in, kijken of ze dat wel opeet of dat ze gewoon bewust restjes over laat
Dan sla in haar bakje doenquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat gebruikt haar oortjes alleen als het haar uitkomt.. zoals de meeste katten.
Uit onderzoek blijkt ook dat katten hun eigen naam wel kennen, maar dat het ze niets boeit.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat gebruikt haar oortjes alleen als het haar uitkomt.. zoals de meeste katten.
Ik zie haar oortjes ook wel heen en weer gaan als ik haar naam roep maar daar blijft het ook bij.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt ook dat katten hun eigen naam wel kennen, maar dat het ze niets boeit.
Ik ben geen dierenbeul.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan sla in haar bakje doen
Blij omquote:
Zolang ze nog wel brokjes eet enz zal ze niet dood gaan van de honger.quote:
Zijn er nog 3 te veel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk?! Op hoeveel zetels staat FvD nu in de peilingen? 3 of zo?
Weet je niet. Misschien had je anders de hele dag in de file gestaan of was je gestrand met de trein.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Er wordt hier irritant veel kabaal gemaakt buiten. Ik ben juist thuis gaan werken voor de rust vandaag, foute keus.
Neen, we gingen over Arnhem/quote:
Het gestrandde trein quotum is al gehaald dit jaar, dat kan niet meer gebeuren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je niet. Misschien had je anders de hele dag in de file gestaan of was je gestrand met de trein.
Gestrande auto dan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gestrandde trein quotum is al gehaald dit jaar, dat kan niet meer gebeuren.
Oké, daar houden we je aan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gestrandde trein quotum is al gehaald dit jaar, dat kan niet meer gebeuren.
Nog even wachten, anders redden we het niet tot het avondeten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lunchgenot allen![]()
Nou ja bijna dan.
Voor mij wordt het de eerste maaltijd van de dagquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lunchgenot allen![]()
Nou ja bijna dan.
Vast wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog even wachten, anders redden we het niet tot het avondeten.
Lolquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat ze dit in Thailand ook een goede grap vinden? Of hebben die hele andere humor?
Denk dat ze deze niet begrijpenquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat ze dit in Thailand ook een goede grap vinden? Of hebben die hele andere humor?
HEMA: IK WIL ALLES, bloeddruk ook hoog.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werk: bloeddruk hoog.
Hema.nl: bloeddruk weer naar beneden
Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 20 oktober 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wat typische Thaise humor is.
Ik werd wel hebberig toen ik vanochtend op de website keek van de HEMA. Kom er eigenlijk alleen (of online als winkel het niet heeft) als ik nieuwe (keuken)handdoeken of theedoeken moet hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
HEMA: IK WIL ALLES, bloeddruk ook hoog.
iig geen grappen over het koningshuisquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wat typische Thaise humor is.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin heeft de zon weer gejat
Dit geloof ik ergens wel ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee
sarcasme kennen ze niet zo heb ik het idee en zelfspot ook niet
We hebben geen Pathe in de buurt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mystery classic van Pathé volgende week is Beetlejuice
Ja, dat moet je niet willen hoor. Misschien moet je dat ding bij je ouders neerzetten en dat zij het af en toe meten?quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop zo 24/7 met dat ding om m'n arm.
Ik kan die van hen ook lenen, maar die gebruiken ze zelf natuurlijk ook. Zodra je dat ding pakt, breekt het zweet me uit en de vorige keer dat ik het bij m'n ouders heb gemeten zat ik op 170/100 ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet willen hoor. Misschien moet je dat ding bij je ouders neerzetten en dat zij het af en toe meten?
quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan die van hen ook lenen, maar die gebruiken ze zelf natuurlijk ook. Zodra je dat ding pakt, breekt het zweet me uit en de vorige keer dat ik het bij m'n ouders heb gemeten zat ik op 170/100 ofzoIk moet het echt een week lang meten en dan gaat het elke dag wat omlaag.
M'n vader al helemaal van DAT IS NIET GEZOND JE MOET NAAR DE DOKTERquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb dat een tijd met m'n hartslag gehad. Ging ik het steeds meten en elke keer werd ik zenuwachtiger.
Ik stamp die teringweegschaal ook iedere keer de tering in jaquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb dat een tijd met m'n hartslag gehad. Ging ik het steeds meten en elke keer werd ik zenuwachtiger.
Haha, ja, het wittejasseneffect.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader al helemaal van DAT IS NIET GEZOND JE MOET NAAR DE DOKTER
De laatste keer bij de huisarts was ie nog hoger, mocht ik ook niet kijken van d'r
Sowquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stamp die terinweegschaal ook iedere keer de tering in ja
Zeg, doe eens rustig! Dit is niet goed voor je bloeddruk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stamp die terinweegschaal ook iedere keer de tering in ja
zolang jij hem maar snaptquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijpen ze hier denk ik ook niet
Ik kan geen FB of YouTube meer openen of het is wel Trump dit en Trump dat. WOrd er doodziek vanquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet ik het eerst opmeten en dan wat berichten op Facebook van antivaxxers lezen en het dan weer opmeten.
Moet zeggen dat het op mijn facebook best meevalt eigenlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan geen FB of YouTube meer openen of het is wel Trump dit en Trump dat. WOrd er doodziek van
Zouden er ook mensen chronisch ontspannen zijn?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben chronisch gestrest volgens mij dus ik ben benieuwd.
Blowers.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden er ook mensen chronisch ontspannen zijn?
Dit ja, zelfmedicatie ditdatquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Oh jezus mijn vader stuurt net een foto dat hij gisteren is flauwgevallen tegen een grote luidspreker in zijn huis.. negen hechtingen in zijn hoofd en een lichte hersenschudding. Tering.
Oh jezus mijn vader stuurt net een foto dat hij gisteren is flauwgevallen tegen een grote luidspreker in zijn huis.. negen hechtingen in zijn hoofd en een lichte hersenschudding. Tering.
Auw!quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Niet teveel ontspannen want dan ben je ineens ziek.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben chronisch gestrest volgens mij dus ik ben benieuwd.
Het eerste wat ik wel denk is hoe hou je dat witte vachtje schoon met dit weer.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.vanharen.nl/n(...)er-rood-98692/497107
Ik vind ze zo monsterlijk dat ik ze weer leuk vind.
Niet aantrekken buiten je huis natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het eerste wat ik wel denk is hoe hou je dat witte vachtje schoon met dit weer.
Er valt geen stront uit de lucht ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het eerste wat ik wel denk is hoe hou je dat witte vachtje schoon met dit weer.
Lolquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er valt geen stront uit de lucht ofzo.
Op heel af en toe een klein gaatje na heb ik hier ook al de hele dag het idee dat er meer licht van binnen naar buiten gaat dan andersom. Jeej, herfst.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
Nou ik heb hier al sinds ik wakker ben een lamp aan staan want zon hebben we hier vandaag niet.
Hier is het droog inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op heel af en toe een klein gaatje na heb ik hier ook al de hele dag het idee dat er meer licht van binnen naar buiten gaat dan andersom. Jeej, herfst.
Maar gelukkig is het in Brabant prachtig weer schijnbaar.
Vertel dat aan de meeuwen, duiven en andere poepmachines met vleugelsquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er valt geen stront uit de lucht ofzo.
Dat is het enige positieve aan vandaag, maar zelfs dat is Ama niet gegund.quote:
Ja Brabant is hier een stukje vandaan dus daar heb ik geen fuck aan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op heel af en toe een klein gaatje na heb ik hier ook al de hele dag het idee dat er meer licht van binnen naar buiten gaat dan andersom. Jeej, herfst.
Maar gelukkig is het in Brabant prachtig weer schijnbaar.
We blijven hier van dat zeikregen houden ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve aan vandaag, maar zelfs dat is Ama niet gegund.
Hier is het ook droogquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Brabant is hier een stukje vandaan dus daar heb ik geen fuck aan.
Dat is wel een hoop.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
Voor morgen staat er 32mm regen op de planning hier
Jaquote:
Oooooooohquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Meeste valt s nachts zo te zien
Toen was het hier kutweerquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik weet waarom de zon schijnt in Brabant, ik was daar gisteren
Ja, ik kan dat niet binnen een uurtje oplossen. Het was al kutweer voor ik er was.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen was het hier kutweer
En nu schijnt de zon daar omdat ze blij zijn dat je weer weg bent?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik weet waarom de zon schijnt in Brabant, ik was daar gisteren
Reigers, enig idee wat die droppen? Das echt net een bomaanvalquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vertel dat aan de meeuwen, duiven en andere poepmachines met vleugels
Ik vind dat sowieso maar enge beesten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Reigers, enig idee wat die droppen? Das echt net een bomaanval
Ik weet nog dat ik als kleine rival er eentje uit de tuin wilde jagen, die maakte zich breed en ging naar me blazen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso maar enge beesten.
Nee, ik bracht de zon omdat ik het zonnetje benquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nu schijnt de zon daar omdat ze blij zijn dat je weer weg bent?
Hij blijft grappigquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik bracht de zon omdat ik het zonnetje ben
Echt?quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso maar enge beesten.
Ik dump negativiteit gewoon hier zodat het in het echte leef niet nodig isquote:
*rijgersquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Reigers houden ook van tuinen met een vijver
Scheten vroeger m'n hele raam onder.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind ze altijd wel chill
Zitten lang roerloos langs het water te wachten op een visje.
jij blij dat olifanten niet kunnen vliegenquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scheten vroeger m'n hele raam onder.
Heb jij nooit Dumbo gezien/?quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij blij dat olifanten niet kunnen vliegen
Met zulke grote oren kom je een heel eindquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb jij nooit Dumbo gezien/?
newbiequote:Op maandag 20 oktober 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kan iemand CL even een FAST-test geven?
Blijkbaar een erg relevante maand als je rijgers/veiver niet kentquote:
En kad.quote:
Vind zelfgemaakte lasagne altijd het beste. Of naar een echt goed restaurant maar daar bestel ik liever andere dingen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Had lasagne voor take away gehaald. Wat een teleurstelling
Die van de hema vond ik altijd wel lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind zelfgemaakte lasagne altijd het beste. Of naar een echt goed restaurant maar daar bestel ik liever andere dingen.
Op dag 2 nog beterquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind zelfgemaakte lasagne altijd het beste. Of naar een echt goed restaurant maar daar bestel ik liever andere dingen.
Hendig sjieke slip.quote:
Wist niet dat Hema lasagne had. Geen ervaring mee dus maar hun worsten zijn in ieder geval goed te doenquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van de hema vond ik altijd wel lekker
ja grote kans dat je zelfgemaakte beter smaakt maar voor een kant en klare vind ik hem goed te doen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wist niet dat Hema lasagne had. Geen ervaring mee dus maar hun worsten zijn in ieder geval goed te doenMaar ze hebben het blijkbaar nog steeds, ga een keer proberen. Wie weet
waarom toch besteld?quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb Lasagne bij de Picnic besteld. Ga ik morgen proberen. Verwacht er eigenlijk niet veel van
Jup, daarom proberen. Voordeel bij zelfgemaakte is dat je hem maakt zoals je em zelf het lekkerste vind, en dat is bij meer gerechten zo. Al wil ik best een keer iets proberen, misschien bevalt het wel heel goed als het op een andere manier is gemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja grote kans dat je zelfgemaakte beter smaakt maar voor een kant en klare vind ik hem goed te doen.
Die was ook maar 2 euro ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van de hema vond ik altijd wel lekker
Heeft het minimaal een dag gestaan die snert?quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was ook maar 2 euro ofzoHun snert is ook lekker.
jaaaaaa die ook jaquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was ook maar 2 euro ofzoHun snert is ook lekker.
Dat heb ik nooit gevraagd.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heeft het minimaal een dag gestaan die snert?
zal bij de hema denk ik ook wel zo zijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Maar kant en kaar van de super krijg je me sowieso niet aan. Al is het maar vanwege de grote hoeveelheid zout wat erin verwerkt zit.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is belangrijk, anders is het namelijk erwtensoep
Ik deed er wel wat extra tomaat op voor het gezonde gevoel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal bij de hema denk ik ook wel zo zijn
Chillen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke ik voel mij nu best oke, behalve dat ik genoeg warmte uitstoot om nu zeker weten de klimaatdoelen niet te halen.
En nu?
Ah, een kacheltje. Goed bruikbaar op dit momentquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke ik voel mij nu best oke, behalve dat ik genoeg warmte uitstoot om nu zeker weten de klimaatdoelen niet te halen.
En nu?
jah, ben blij dat ik vanmorgen meteen de ramen heb gedaan toen het nog regendequote:
Vrij goedkoop en ik wil wat uitproberen. Sws vaker niet koken. Ik vind koken heel erg leuk, maar het geeft zo`n rommel die ik weer moet afwassen (geen ruimte voor een vaatwasser)quote:
Monster is zelf vreemdquote:
uhuh die ken ik inderdaad. heerlijk!quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doet me denken aan Rowan Atkinson
Bekijk deze YouTube-video
Topickillquote:
Hier nu ook niet meerquote:
Hele dag al geen zon gezien. Maar zaterdag zoch een hele mooie ochtend gehad en mooie fotos kunnen maken met de mist erbijquote:
Helaas.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In mei ben ik weer terug
Gr gr de zon
Heb ik geen energie voor vandaag wegens te weinig slaap.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet iemand niet even een controversiële mening delen ofzo?
Of het over eten hebben?
Eten? Ja, vanavond een lekkere zuurkoolschotelquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet iemand niet even een controversiële mening delen ofzo?
Of het over eten hebben?
Nooit aan kinderen, partner of huisdieren beginnen dan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik geen energie voor vandaag wegens te weinig slaap.
Ik moet de pompoensoep makenquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Eten? Ja, vanavond een lekkere zuurkoolschotel
Nu heb ik de keus om me eraan over te geven, dat is anders dan als je de keus niet hebtquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit aan kinderen, partner of huisdieren beginnen dan.
Of vrouw worden.
En, heb je daar de energie nog voor?quote:
Moet ik wel doen voordat ik een rondje met het hondje doequote:Op maandag 20 oktober 2025 16:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En, heb je daar de energie nog voor?
Ik heb een lieve partner die de schotel voor mij maakt, dus dat scheelt
Even een rondje om kan ook fijn zijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik wel doen voordat ik een rondje met het hondje doe
86 euro voor een nieuw paspoortquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n afgrijselijke pasfoto's maar eens inleveren.
Niet normaal man.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
86 euro voor een nieuw paspoort
Ik blijf het vreemd vinden dat dit per gemeente verschilt. Moet gewoon een landelijke prijs worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind de prijzen echt bizar voor een overheidsdocument. Betaalde hier laatst 170 euro voor het Nederlandse paspoort.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Damnquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind de prijzen echt bizar voor een overheidsdocument. Betaalde hier laatst 170 euro voor het Nederlandse paspoort.
Moet jij dan naar Bern? Of elders in Zwitserland?quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind de prijzen echt bizar voor een overheidsdocument. Betaalde hier laatst 170 euro voor het Nederlandse paspoort.
Bern inderdaad. Dag vrijnemen en 170 euro betalen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet jij dan naar Bern? Of elders in Zwitserland?
86,85quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:28 schreef rival het volgende:
Er komt ook heel veel werk bij kijken, zo'n aanvraag.
Nee, eigenlijk niet. Daar zijn meerdere mensen tijd aan kwijt zowel bij de aanvraag als later bij de uitreiking.quote:
xquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:38 schreef Haags het volgende:
https://x.com/VoetbalUltr(...)K3hgsm0Aq2yZeWg&s=19
Gelachen@:caland
Ja dat is gelukkig maar heel even eigenlijk. Maar goed. Verder gewoon thuiswerken ftwquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:53 schreef rival het volgende:
[..]
In het donker naar werk en in het donker weer naar huis! Niet mijn favoriete periode.
Dit gaat nog maanden durenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is gelukkig maar heel even eigenlijk. Maar goed. Verder gewoon thuiswerken ftw
Ja als je twee uur enkele reis moet commuten iedere dag dan wel ja.quote:
Ik ben het niet eens met de tekst. Die suggereert dat Dirk er ooit wel uit heeft gezienquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:38 schreef Haags het volgende:
https://x.com/VoetbalUltr(...)K3hgsm0Aq2yZeWg&s=19
Gelachen@:caland
15 minuten. (Zodra de wegwerkzaamheden gedaan zijn, tis nu tijdelijk 40-60 minuten)quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als je twee uur enkele reis moet commuten iedere dag dan wel ja.
Ja ik vind het ook kut hoorquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:06 schreef rival het volgende:
[..]
15 minuten. (Zodra de wegwerkzaamheden gedaan zijn, tis nu tijdelijk 40-60 minuten)
Maar dat hele opstaan en weer thuiskomen in het donker vind ik maar meh.
Eens.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:53 schreef rival het volgende:
[..]
In het donker naar werk en in het donker weer naar huis! Niet mijn favoriete periode.
Eerder etenquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
Ik vind het altijd wel een beetje deprimerend als het met avondeten donker is.
Vaker etenquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dan moet je in de winter wel heel vroeg eten.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Kop op, over twee maanden alweer de kortste dag.
Niet mee eensquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Kop op, over twee maanden alweer de kortste dag.
Koolhydraten met koolhydraten en koolhydraten. Goed voor je kontquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
Bammetjes met banaan en bruine suiker
@:kwiwi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |