Jup, daarom proberen. Voordeel bij zelfgemaakte is dat je hem maakt zoals je em zelf het lekkerste vind, en dat is bij meer gerechten zo. Al wil ik best een keer iets proberen, misschien bevalt het wel heel goed als het op een andere manier is gemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja grote kans dat je zelfgemaakte beter smaakt maar voor een kant en klare vind ik hem goed te doen.
Die was ook maar 2 euro ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van de hema vond ik altijd wel lekker
Heeft het minimaal een dag gestaan die snert?quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was ook maar 2 euro ofzoHun snert is ook lekker.
jaaaaaa die ook jaquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was ook maar 2 euro ofzoHun snert is ook lekker.
Dat heb ik nooit gevraagd.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heeft het minimaal een dag gestaan die snert?
zal bij de hema denk ik ook wel zo zijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Maar kant en kaar van de super krijg je me sowieso niet aan. Al is het maar vanwege de grote hoeveelheid zout wat erin verwerkt zit.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is belangrijk, anders is het namelijk erwtensoep
Ik deed er wel wat extra tomaat op voor het gezonde gevoel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal bij de hema denk ik ook wel zo zijn
Chillen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke ik voel mij nu best oke, behalve dat ik genoeg warmte uitstoot om nu zeker weten de klimaatdoelen niet te halen.
En nu?
Ah, een kacheltje. Goed bruikbaar op dit momentquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke ik voel mij nu best oke, behalve dat ik genoeg warmte uitstoot om nu zeker weten de klimaatdoelen niet te halen.
En nu?
jah, ben blij dat ik vanmorgen meteen de ramen heb gedaan toen het nog regendequote:
Vrij goedkoop en ik wil wat uitproberen. Sws vaker niet koken. Ik vind koken heel erg leuk, maar het geeft zo`n rommel die ik weer moet afwassen (geen ruimte voor een vaatwasser)quote:
Monster is zelf vreemdquote:
uhuh die ken ik inderdaad. heerlijk!quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doet me denken aan Rowan Atkinson
Bekijk deze YouTube-video
Topickillquote:
Hier nu ook niet meerquote:
Hele dag al geen zon gezien. Maar zaterdag zoch een hele mooie ochtend gehad en mooie fotos kunnen maken met de mist erbijquote:
Helaas.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In mei ben ik weer terug
Gr gr de zon
Heb ik geen energie voor vandaag wegens te weinig slaap.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet iemand niet even een controversiële mening delen ofzo?
Of het over eten hebben?
Eten? Ja, vanavond een lekkere zuurkoolschotelquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet iemand niet even een controversiële mening delen ofzo?
Of het over eten hebben?
Nooit aan kinderen, partner of huisdieren beginnen dan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik geen energie voor vandaag wegens te weinig slaap.
Ik moet de pompoensoep makenquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Eten? Ja, vanavond een lekkere zuurkoolschotel
Nu heb ik de keus om me eraan over te geven, dat is anders dan als je de keus niet hebtquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit aan kinderen, partner of huisdieren beginnen dan.
Of vrouw worden.
En, heb je daar de energie nog voor?quote:
Moet ik wel doen voordat ik een rondje met het hondje doequote:Op maandag 20 oktober 2025 16:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En, heb je daar de energie nog voor?
Ik heb een lieve partner die de schotel voor mij maakt, dus dat scheelt
Even een rondje om kan ook fijn zijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik wel doen voordat ik een rondje met het hondje doe
86 euro voor een nieuw paspoortquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n afgrijselijke pasfoto's maar eens inleveren.
Niet normaal man.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
86 euro voor een nieuw paspoort
Ik blijf het vreemd vinden dat dit per gemeente verschilt. Moet gewoon een landelijke prijs worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind de prijzen echt bizar voor een overheidsdocument. Betaalde hier laatst 170 euro voor het Nederlandse paspoort.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Damnquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind de prijzen echt bizar voor een overheidsdocument. Betaalde hier laatst 170 euro voor het Nederlandse paspoort.
Moet jij dan naar Bern? Of elders in Zwitserland?quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind de prijzen echt bizar voor een overheidsdocument. Betaalde hier laatst 170 euro voor het Nederlandse paspoort.
Bern inderdaad. Dag vrijnemen en 170 euro betalen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet jij dan naar Bern? Of elders in Zwitserland?
86,85quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:28 schreef rival het volgende:
Er komt ook heel veel werk bij kijken, zo'n aanvraag.
Nee, eigenlijk niet. Daar zijn meerdere mensen tijd aan kwijt zowel bij de aanvraag als later bij de uitreiking.quote:
xquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:38 schreef Haags het volgende:
https://x.com/VoetbalUltr(...)K3hgsm0Aq2yZeWg&s=19
Gelachen@:caland
Ja dat is gelukkig maar heel even eigenlijk. Maar goed. Verder gewoon thuiswerken ftwquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:53 schreef rival het volgende:
[..]
In het donker naar werk en in het donker weer naar huis! Niet mijn favoriete periode.
Dit gaat nog maanden durenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is gelukkig maar heel even eigenlijk. Maar goed. Verder gewoon thuiswerken ftw
Ja als je twee uur enkele reis moet commuten iedere dag dan wel ja.quote:
Ik ben het niet eens met de tekst. Die suggereert dat Dirk er ooit wel uit heeft gezienquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:38 schreef Haags het volgende:
https://x.com/VoetbalUltr(...)K3hgsm0Aq2yZeWg&s=19
Gelachen@:caland
15 minuten. (Zodra de wegwerkzaamheden gedaan zijn, tis nu tijdelijk 40-60 minuten)quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als je twee uur enkele reis moet commuten iedere dag dan wel ja.
Ja ik vind het ook kut hoorquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:06 schreef rival het volgende:
[..]
15 minuten. (Zodra de wegwerkzaamheden gedaan zijn, tis nu tijdelijk 40-60 minuten)
Maar dat hele opstaan en weer thuiskomen in het donker vind ik maar meh.
Eens.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:53 schreef rival het volgende:
[..]
In het donker naar werk en in het donker weer naar huis! Niet mijn favoriete periode.
Eerder etenquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
Ik vind het altijd wel een beetje deprimerend als het met avondeten donker is.
Vaker etenquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dan moet je in de winter wel heel vroeg eten.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Kop op, over twee maanden alweer de kortste dag.
Niet mee eensquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Kop op, over twee maanden alweer de kortste dag.
Koolhydraten met koolhydraten en koolhydraten. Goed voor je kontquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
Bammetjes met banaan en bruine suiker
@:kwiwi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |