SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Weet ikquote:
Wat?quote:
Dacht alquote:
In b4 hue hue huequote:Op maandag 20 oktober 2025 09:40 schreef rival het volgende:
Kwam net een dame aan op werk, haar regenbroek was lek. Die was daaronder drijfnat. Arm ding
Heb je haar afgedroogd?quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:40 schreef rival het volgende:
Kwam net een dame aan op werk, haar regenbroek was lek. Die was daaronder drijfnat. Arm ding
Ik heb net mijn zonnebril opgezet.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat het nog licht gaat worden vandaag.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips ze hebben een deel niet op voorraad in Emmen dus ik heb het besteld en ook twee Halloween kaarsenhoudertjes die ik leuk vind met korting.
Lekkere kortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Hier is het licht.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat het nog licht gaat worden vandaag.
In welk land zit jij nou weerquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net mijn zonnebril opgezet.
Ik vond 2,50 voor een kaarsjeshouder ook wel een leuke prijs. Ik zou ze niet gekocht hebben voor ¤5 per stuk.quote:
Nope. Blauwe lucht zelfs!quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is daar niet blijven hangen in schemering?
Het is eerst over ons heen gegaanquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
Ja natuurlijk weer alleen deze kant van het land.
[ link | afbeelding ]
Daar moest ik vanmorgen doorheen hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
Ja natuurlijk weer alleen deze kant van het land.
[ link | afbeelding ]
Zit jij ook al in het buitenland,quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nope. Blauwe lucht zelfs!
Neequote:Op maandag 20 oktober 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit jij ook al in het buitenland,
Nee dat gaat nergens meer over. Ik had hem laatst ook in de handen, misschien vanmiddag even langs de Hemaquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond 2,50 voor een kaarsjeshouder ook wel een leuke prijs. Ik zou ze niet gekocht hebben voor ¤5 per stuk.
Ik geloof er niets vanquote:
Kom maar hierheen danquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
Als het hier nog half donker is, en aan de andere kant van het land regent, dan kan er geen zon tussenin zijn.
Brabantquote:
Hier ook zonnigquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
Als het hier nog half donker is, en aan de andere kant van het land regent, dan kan er geen zon tussenin zijn.
Oeh die vind ik erg leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama had ik deze al laten zien? Had ik in Engeland gekocht, is een koekjesblik met een ledkaarsje erinJe kunt de bovenkant ook draaien en zo verschillende gezichtjes maken. En er zaten Halloweenkoekjes in, in de vorm van spookjes en pompoenen en spinnen.
[ afbeelding ]
Zijn niet de slimste mensen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat er veel NSC stemmers naar FvD zijn geswitcht.
Hoe dan? Dat is als de PVV inruilen voor Volt.
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat Brabant al het licht claimt.
'Zoveel schoonmaakspullen in huis en het is hier nog steeds een bende.' (c) mijn moeder over mijn huisquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Mijn moeder zou echt trots zijn geweest als ze zag hoeveel soorten schoonmaakproducten ik in huis heb.
Sorry ik moet hardop lachen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zoveel schoonmaakspullen in huis en het is hier nog steeds een bende.' (c) mijn moeder over mijn huis
Ah, klinkt als mijn huis.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zoveel schoonmaakspullen in huis en het is hier nog steeds een bende.' (c) mijn moeder over mijn huis
We hebben hier de lichtstad!quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat Brabant al het licht claimt.
Mistlampen achter even aandoen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En even eenvoor Duitsers. Ja, ik reed even links op de Autobahn om een kudde sleurhutten in te halen, maar tyf op met je flitsende koplampen als ik 170km/u rijd.
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk?! Op hoeveel zetels staat FvD nu in de peilingen? 3 of zo?quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat er veel NSC stemmers naar FvD zijn geswitcht.
Hoe dan? Dat is als de PVV inruilen voor Volt.
Zucht .. Katten en voer is soms echt een gedoe.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
Volgens mij begint Hedwig een beetje zat te worden van haar natvoer. Gooi de laatste week steeds weer een beetje weg en ze heeft wel gewoon eetlust want ze eet wel brokjes en snoepjes.
Ja weinig zin om weer van alles te proberen maar goed als ze er echt geen zin meer in heeft moet ik wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Zucht .. Katten en voer is soms echt een gedoe.
Dreigen met vega gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
Volgens mij begint Hedwig een beetje zat te worden van haar natvoer. Gooi de laatste week steeds weer een beetje weg en ze heeft wel gewoon eetlust want ze eet wel brokjes en snoepjes.
Mijn kat gebruikt haar oortjes alleen als het haar uitkomt.. zoals de meeste katten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dreigen met vega gaan.
Kwam je nog door Twente?quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En even eenvoor Duitsers. Ja, ik reed even links op de Autobahn om een kudde sleurhutten in te halen, maar tyf op met je flitsende koplampen als ik 170km/u rijd.
dan doe je er eerst eens een half zakje in, kijken of ze dat wel opeet of dat ze gewoon bewust restjes over laatquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
En het zijn ook best wel kleine zakjes die ze krijgt dus dat is niet alsof ze niet op kan.
Echt irritant. Volgens mij zijn ze dan een keer misselijk door een haarbal of zo en geven ze daar dan het voer de schuld van en onthouden ze dat.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weinig zin om weer van alles te proberen maar goed als ze er echt geen zin meer in heeft moet ik wel.
Kan ik proberen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan doe je er eerst eens een half zakje in, kijken of ze dat wel opeet of dat ze gewoon bewust restjes over laat
Dan sla in haar bakje doenquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat gebruikt haar oortjes alleen als het haar uitkomt.. zoals de meeste katten.
Uit onderzoek blijkt ook dat katten hun eigen naam wel kennen, maar dat het ze niets boeit.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat gebruikt haar oortjes alleen als het haar uitkomt.. zoals de meeste katten.
Ik zie haar oortjes ook wel heen en weer gaan als ik haar naam roep maar daar blijft het ook bij.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt ook dat katten hun eigen naam wel kennen, maar dat het ze niets boeit.
Ik ben geen dierenbeul.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan sla in haar bakje doen
Blij omquote:
Zolang ze nog wel brokjes eet enz zal ze niet dood gaan van de honger.quote:
Zijn er nog 3 te veel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk?! Op hoeveel zetels staat FvD nu in de peilingen? 3 of zo?
Weet je niet. Misschien had je anders de hele dag in de file gestaan of was je gestrand met de trein.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Er wordt hier irritant veel kabaal gemaakt buiten. Ik ben juist thuis gaan werken voor de rust vandaag, foute keus.
Neen, we gingen over Arnhem/quote:
Het gestrandde trein quotum is al gehaald dit jaar, dat kan niet meer gebeuren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je niet. Misschien had je anders de hele dag in de file gestaan of was je gestrand met de trein.
Gestrande auto dan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gestrandde trein quotum is al gehaald dit jaar, dat kan niet meer gebeuren.
Oké, daar houden we je aan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gestrandde trein quotum is al gehaald dit jaar, dat kan niet meer gebeuren.
Nog even wachten, anders redden we het niet tot het avondeten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lunchgenot allen![]()
Nou ja bijna dan.
Voor mij wordt het de eerste maaltijd van de dagquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lunchgenot allen![]()
Nou ja bijna dan.
Vast wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog even wachten, anders redden we het niet tot het avondeten.
Lolquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat ze dit in Thailand ook een goede grap vinden? Of hebben die hele andere humor?
Denk dat ze deze niet begrijpenquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat ze dit in Thailand ook een goede grap vinden? Of hebben die hele andere humor?
HEMA: IK WIL ALLES, bloeddruk ook hoog.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werk: bloeddruk hoog.
Hema.nl: bloeddruk weer naar beneden
Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 20 oktober 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wat typische Thaise humor is.
Ik werd wel hebberig toen ik vanochtend op de website keek van de HEMA. Kom er eigenlijk alleen (of online als winkel het niet heeft) als ik nieuwe (keuken)handdoeken of theedoeken moet hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
HEMA: IK WIL ALLES, bloeddruk ook hoog.
iig geen grappen over het koningshuisquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wat typische Thaise humor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |