Nee dat gaat nergens meer over. Ik had hem laatst ook in de handen, misschien vanmiddag even langs de Hemaquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond 2,50 voor een kaarsjeshouder ook wel een leuke prijs. Ik zou ze niet gekocht hebben voor ¤5 per stuk.
Ik geloof er niets vanquote:
Kom maar hierheen danquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
Als het hier nog half donker is, en aan de andere kant van het land regent, dan kan er geen zon tussenin zijn.
Brabantquote:
Hier ook zonnigquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
Als het hier nog half donker is, en aan de andere kant van het land regent, dan kan er geen zon tussenin zijn.
Oeh die vind ik erg leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama had ik deze al laten zien? Had ik in Engeland gekocht, is een koekjesblik met een ledkaarsje erinJe kunt de bovenkant ook draaien en zo verschillende gezichtjes maken. En er zaten Halloweenkoekjes in, in de vorm van spookjes en pompoenen en spinnen.
[ afbeelding ]
Zijn niet de slimste mensen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat er veel NSC stemmers naar FvD zijn geswitcht.
Hoe dan? Dat is als de PVV inruilen voor Volt.
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat Brabant al het licht claimt.
'Zoveel schoonmaakspullen in huis en het is hier nog steeds een bende.' (c) mijn moeder over mijn huisquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Mijn moeder zou echt trots zijn geweest als ze zag hoeveel soorten schoonmaakproducten ik in huis heb.
Sorry ik moet hardop lachen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zoveel schoonmaakspullen in huis en het is hier nog steeds een bende.' (c) mijn moeder over mijn huis
Ah, klinkt als mijn huis.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zoveel schoonmaakspullen in huis en het is hier nog steeds een bende.' (c) mijn moeder over mijn huis
We hebben hier de lichtstad!quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat Brabant al het licht claimt.
Mistlampen achter even aandoen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En even eenvoor Duitsers. Ja, ik reed even links op de Autobahn om een kudde sleurhutten in te halen, maar tyf op met je flitsende koplampen als ik 170km/u rijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |