Ik dacht eerst misschien heeft de tabakslobby haar nu ook te pakken maar zelfs voor rokers kan dit geen reclame zijnquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij staat voor de 'gewone' Nederlander vraag ik me sterk af in hoeverre ik daar nog bij wil horen
Goede zaak, dat bedreigen van iemand als je het niet met diegene ineens bent moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:08 schreef Bluesdude het volgende:
De politie heeft zondagochtend een 32-jarige man aangehouden voor het bedreigen en beledigen van Frans Timmermans. De bedreiging gebeurde vorige week op een terras van een Amsterdams restaurant, tijdens een interview van de lijsttrekker van GroenLinks-PvdA met RTL.
Bekijk deze YouTube-video
Geen idee, maar ik krijg wel trek.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
Hoeveel zetels zou dit opleveren?
[ afbeelding ]
Wel benieuwd hoe een kapsalon Bontenbal eruit zietquote:
Enorm gemiste kans op een gevlekte Broodje Bontenbal.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe een kapsalon Bontenbal eruit ziet
Beetje rommeliger dan het vorige debat. Veel hak op de tak.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:15 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik kan niet kijken zijn er nog noemenswaardige dingen gebeurd tot zover?
Dat getetter tussendoor ergert enorm, zo bevestigt ze gewoon dat vrouwenvooroordeel, manoman. Als het nou nog hout sloeg, was het wat. Laat iemand uitspreken, nondedju!quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Begint Yesilgöz weer over dr centrum-rechtse kabinet. Ze denkt echt dat dat haar kabinet wordt.
Irritant ook weer dat ze dr bek ook niet kan houden als iemand aan het woord is.
Niet de Trump tactiekquote:
Hele setting ook, zo een RTL boulevard achtige tafel. De vorige keer was het meer ordentelijk. Lijkt ook of de 2 aan het uiteinde moeilijker aan het woord komen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat getetter tussendoor ergert enorm, zo bevestigt ze gewoon dat vrouwenvooroordeel, manoman. Als het nou nog hout sloeg, was het wat. Laat iemand uitspreken, nondedju!
Slechte debatleider trouwens.
Als er nog kijkers zijn, he, want zowat iedereen haakt toch af zo?quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:44 schreef Perrin het volgende:
Erg chaotisch en mensen krijgen weinig ruimte om hun punt te maken. Jimmy Dijk pakt wel zijn moment ja.
Mevrouw Perrin is iig al naar bed. Is idd niet zo kijkbaar voor een gemiddelde kijker vrees ik.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als er nog kijkers zijn, he, want zowat iedereen haakt toch af zo?
Vind ik ook.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het begint Jetten een beetje naar zijn hoofd te stijgen. Jammer en ik weet nou niet of dat hem nou per se helpt.
Twee hardwerkende Nederlandersquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Caroline die deze foto plaatst op twitter, wordt nu ook naar de roker gevist?
Ze is betrokken en dat is positief, maar dan is dat ook het enige, want ze is echt onbekwaam.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:58 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Twee hardwerkende Nederlanders
Maar zonder gekheid, hoe weerzinwekkend die Caroline ook is, zij is met haar BBB-Kamerleden in ieder geval aanwezig bij aardig wat debatten. Dat kun je van de PVV niet zeggen. Zoals die Van den Born. Die niet eens zijn eigen provincie uitkwam.
Dit leek nergens op nee. Mogen we nog van geluk spreken dat Geert niet constant aan het roeptoeteren was.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:10 schreef Firuze60 het volgende:
Resumerend, Renze is een super slechte debatleider, een prul, en zijn side-kick was minstens nog slechter.
Klopt, ik vind Wester enorm partijdig, dus ik was wel blij dat zijn rol zo beperkt was.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:10 schreef Firuze60 het volgende:
Resumerend, Renze is een super slechte debatleider, een prul, en zijn side-kick was minstens nog slechter.
Nee dit was erg misbaar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niks gemist dus, als ik het zo lees
Ik ben niet bevooroordeeld, want zwevend, maar vond Jimmy de enige die af en toe er tussendoor wat rake dingen zei.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond Dijk (SP) het wel goed doen en daarna Bontenbal (CDA). Benieuwd of dat weer invloed gaat hebben op de peilingen.
Eerdmans vond ik zwak, maar ik ben nogal bevooroordeeld.
Twee jaar terug heb ik op SP gestemd, waarom? Dacht evenwicht is noodzakelijk. Daarvoor altijd D66. Nu zweef ik weer, D66 kan weer gaan zwabberen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:32 schreef Hexagon het volgende:
Ja Dijk is wel terug in de wedstrijd nu. Zou prima bij de PVV kunnen gaan inbreken.
Ja was het helemaal eerlijk? Volgens mij wilde Jetten het basispakket niet uitbreiden maar wel nieuwe medicijnen toelaten, alleen op voorwaarde dat er dan iets anders uit moet om de kosten te beperken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Dijk pakte wel duidelijk het moment. Jetten was iets te eager vanavond en die aanval van Timmermans op het jokken over het basispakket kan wel eens het momentum voor D66 breken qua leegeten van PvdA/GL. Jetten pareerde wel, maar Timmermans krijgt wel het gelijk aan zijn kant bij de duiders.
Ironisch genoeg zou dat vooral goed nieuws zijn voor Bontenbal, aangezien Jetten en Timmermans voor een deel in dezelfde vijver vissen terwijl het CDA ook conservatievere kiezers kan trekken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Dijk pakte wel duidelijk het moment. Jetten was iets te eager vanavond en die aanval van Timmermans op het jokken over het basispakket kan wel eens het momentum voor D66 breken qua leegeten van PvdA/GL. Jetten pareerde wel, maar Timmermans krijgt wel het gelijk aan zijn kant bij de duiders.
Ook al zou Timmermans gelijk hebben, zijn manier van debatteren leek op een Wildersmaniertje, U JOKT. Hoogst irritant.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja was het helemaal eerlijk? Volgens mij wilde Jetten het basispakket niet uitbreiden maar wel nieuwe medicijnen toelaten, alleen op voorwaarde dat er dan iets anders uit moet om de kosten te beperken.
Heb het idee dat die nuance nogal wordt platgeslagen.
Bij het CPB hebben ze doorgegeven te bevriezen. Nu kun je dat ook uitleggen als het totaalbedrag bevriezen en de inhoud wijzigen, maar het frame dat Timmermans wilde plaatsen is denk ik wel gelukt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja was het helemaal eerlijk? Volgens mij wilde Jetten het basispakket niet uitbreiden maar wel nieuwe medicijnen toelaten, alleen op voorwaarde dat er dan iets anders uit moet om de kosten te beperken.
Heb het idee dat die nuance nogal wordt platgeslagen.
Ik vind het vooral irritant dat politici kiezers voorliegen. Ze in een debat naar de mond praten terwijl ze letterlijk vastgelegde andere plannen hebben. Heel goed dat Timmermans dat voor de kiezers blootlegde, want Jetten stond daar dronken van zijn eigen succes ook een potje te liegen. Moet ie mee oppassen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook al zou Timmermans gelijk hebben, zijn manier van debatteren leek op een Wildersmaniertje, U JOKT. Hoogst irritant.
Dat dus! En daarom vind ik Timmermans echt superslecht als partijleider.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij het CPB hebben ze doorgegeven te bevriezen. Nu kun je dat ook uitleggen als het totaalbedrag bevriezen en de inhoud wijzigen, maar het frame dat Timmermans wilde plaatsen is denk ik wel gelukt.
Al komt Frans ook altijd een beetje hysterisch over dus misschien overschreeuwde hij zichzelf er ook wel mee.
Ik weet niet hoor, dat 'framen' en elkaar een hak zetten. Als je het daarvan moet hebben..quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij het CPB hebben ze doorgegeven te bevriezen. Nu kun je dat ook uitleggen als het totaalbedrag bevriezen en de inhoud wijzigen, maar het frame dat Timmermans wilde plaatsen is denk ik wel gelukt.
Al komt Frans ook altijd een beetje hysterisch over dus misschien overschreeuwde hij zichzelf er ook wel mee.
Nee maar dat is duidelijk de paniek van GL/PvdA die D66 heel dichtbij zien komen... Als D66 op 10 zetels had gestaan was Timmermans er niet zo fel op geweest als nu. Vervelende voor Frans is alleen dat Dijk 'm vanavond ook wel een paar zetels heeft gekost denk ik.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, dat 'framen' en elkaar een hak zetten. Als je het daarvan moet hebben..
Beetje fout voorbeeld dan van Timmermans die zelf ook niet vies was van een leugentje om bestwil.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat politici kiezers voorliegen. Ze in een debat naar de mond praten terwijl ze letterlijk vastgelegde andere plannen hebben. Heel goed dat Timmermans dat voor de kiezers blootlegde, want Jetten stond daar dronken van zijn eigen succes ook een potje te liegen. Moet ie mee oppassen.
Nou, dat denk ik ook. Hij had Jetten kunnen pareren met een andere zin ipv dat directe JE JOKT, meer 'fatsoenlijk', haha, zo van, 'dit klopt niet wat jij zegt want.." Bovendien moet ie toch wel eens beseffen dat ie ondanks zijn staat van dienst nog steeds gezien wordt als een lid van de oude regentenpolitiek.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar dat is duidelijk de paniek van GL/PvdA die D66 heel dichtbij zien komen... Als D66 op 10 zetels had gestaan was Timmermans er niet zo fel op geweest als nu. Vervelende voor Frans is alleen dat Dijk 'm vanavond ook wel een paar zetels heeft gekost denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |