Ik dacht eerst misschien heeft de tabakslobby haar nu ook te pakken maar zelfs voor rokers kan dit geen reclame zijnquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij staat voor de 'gewone' Nederlander vraag ik me sterk af in hoeverre ik daar nog bij wil horen
Goede zaak, dat bedreigen van iemand als je het niet met diegene ineens bent moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:08 schreef Bluesdude het volgende:
De politie heeft zondagochtend een 32-jarige man aangehouden voor het bedreigen en beledigen van Frans Timmermans. De bedreiging gebeurde vorige week op een terras van een Amsterdams restaurant, tijdens een interview van de lijsttrekker van GroenLinks-PvdA met RTL.
Bekijk deze YouTube-video
Geen idee, maar ik krijg wel trek.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
Hoeveel zetels zou dit opleveren?
[ afbeelding ]
Wel benieuwd hoe een kapsalon Bontenbal eruit zietquote:
Enorm gemiste kans op een gevlekte Broodje Bontenbal.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe een kapsalon Bontenbal eruit ziet
Beetje rommeliger dan het vorige debat. Veel hak op de tak.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:15 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik kan niet kijken zijn er nog noemenswaardige dingen gebeurd tot zover?
Dat getetter tussendoor ergert enorm, zo bevestigt ze gewoon dat vrouwenvooroordeel, manoman. Als het nou nog hout sloeg, was het wat. Laat iemand uitspreken, nondedju!quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Begint Yesilgöz weer over dr centrum-rechtse kabinet. Ze denkt echt dat dat haar kabinet wordt.
Irritant ook weer dat ze dr bek ook niet kan houden als iemand aan het woord is.
Niet de Trump tactiekquote:
Hele setting ook, zo een RTL boulevard achtige tafel. De vorige keer was het meer ordentelijk. Lijkt ook of de 2 aan het uiteinde moeilijker aan het woord komen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat getetter tussendoor ergert enorm, zo bevestigt ze gewoon dat vrouwenvooroordeel, manoman. Als het nou nog hout sloeg, was het wat. Laat iemand uitspreken, nondedju!
Slechte debatleider trouwens.
Als er nog kijkers zijn, he, want zowat iedereen haakt toch af zo?quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:44 schreef Perrin het volgende:
Erg chaotisch en mensen krijgen weinig ruimte om hun punt te maken. Jimmy Dijk pakt wel zijn moment ja.
Mevrouw Perrin is iig al naar bed. Is idd niet zo kijkbaar voor een gemiddelde kijker vrees ik.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als er nog kijkers zijn, he, want zowat iedereen haakt toch af zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |