quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:24 schreef Barbusse het volgende:
Maar 'links' is pas echt gevaarlijk!
Pardoned Capitol rioter charged with threatening to kill Hakeem Jeffries at NYC event this week
Gap heeft z'n lesje wel geleerd...na z'n pardon.
Door wie werden de democraten ook alweer terroristen genoemd?quote:According to a court filing by prosecutors in the New York state criminal case, Moynihan wrote, "Hakeem Jeffries makes a speech in a few days in NYC I cannot allow this terrorist to live."
Moynihan also allegedly stated: "Even if I am hated, he must be eliminated, I will kill him for the future," the filing said.
Moynihan faces a felony charge of making a terroristic threat, according to court filings shared by prosecutors.
Er zullen er meer komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
[..]
Door wie werden de democraten ook alweer terroristen genoemd?
Oh ja. Leavitt, Trump etc.
Lekker gewerkt jongens.
Bestuurd door een immigrant.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:40 schreef xpompompomx het volgende:
Veel ironie in deze foto. Het WH dat tijdens het Trump-regime gesloopt wordt met een graafmachine van een buitenlands merk.
[ afbeelding ]
Never go full retard lijkt niet meer te gelden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:53 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Lijkt inmiddels wel een wedstrijdje in wie het meest all out crazy durft te gaan.
Uiteraard, ik ben er alleen wat zuur over. Uiteindelijk zijn het dit type mensen die hebben geleid tot de huidige situatie. The useful idiots die de agenda van de biljonairs en christo-fascisten uitvoeren en pas over vele jaren heen nattigheid voelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, het zijn ook niet mijn idealen. Maar ik kan me voorstellen dat zo'n jong iemand uit dat milieu conservatieve idealen heeft en heel geleidelijk begint te veranderen. Dan krijgt hij nog wat life-events op zijn pad en beginnen er langzaam nieuwe inzichten te ontstaan.
Dat is toch allemaal wel navoelbaar?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:24 schreef Barbusse het volgende:
Maar 'links' is pas echt gevaarlijk!
Pardoned Capitol rioter charged with threatening to kill Hakeem Jeffries at NYC event this week
Gap heeft z'n lesje wel geleerd...na z'n pardon.
Ik geloof dat er ook een zekere immigrante met twijfelachtig visum in die vleugel kantoor houdt/hield.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bestuurd door een immigrant.
bronquote:The White House Ballroom will be substantially separated from the main building of the White House, but at the same time, it’s theme and architectural heritage will be almost identical.
bronquote:"It won't interfere with the current building ... It'll be near it, but not touching it and pays total respect to the existing building, which I'm the biggest fan of. It's my favorite," Trump said.
De sloop van het Witte Huis is misschien wel de meest symbolische manier om te laten zien wat er gaande is in de VS.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:27 schreef Gunner het volgende:
Waarom houdt niemand Trump tegen om een stuk van het WItte Huis te slopen? Het is niet zijn eigendom en er zou niet getornd worden aan het Witte huis
[..]
bron
[..]
bron
Leugens. Zoveel leugens.
Goede vraag. Ik denk dat het congress een veto kan uitspreken. Maar de bende van Trump heeft de meerderheid en die zijn trouwe ja-knikkers.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:27 schreef Gunner het volgende:
Waarom houdt niemand Trump tegen om een stuk van het WItte Huis te slopen? Het is niet zijn eigendom en er zou niet getornd worden aan het Witte huis
https://edition.cnn.com/2(...)trump-compensenationquote:President Donald Trump said Tuesday that he “could be” seeking $230 million from his own Justice Department as compensation for past investigations into him, though he professed to have little knowledge of the specifics and said he would give the money to charity
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:29 schreef Bluesdude het volgende:
btw heeft iemand meer gelezen over de motieven van Vance Boelter.
Ik vermoed dat hij bezig was een extreemrechtse revolutie te starten. Veel linkse mensen vermoorden, rolmodel zijn voor kameraden. Net als Anders Breivik
“Er zijn twee democratische senatoren vermoord, nog één verwond en een andere democratische senator getarget, maar we zien geen overduidelijk verband.”quote:But authorities have not found any writings that would “clearly identify what motivated him,” Thompson said. Though the targets were Democrats and elected officials, Thompson said it was too soon to speculate on any sort of political ideology.
His writings included the names of 45 state and federal elected officials in Minnesota, Thompson said.
Authorities declined to name the two other elected officials who escaped harm. But Democratic Sen. Ann Rest said she was told the suspect had parked near her home in New Hope early Saturday. She said in a statement Monday that the “quick action” of law enforcement officers saved her life.
Opzich wel interessant. Laat Trump maar aantonen dat het hem zoveel geld gekost heeft, mag hij ook gelijk een lijst met donors voor z’n campagne publiceren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:50 schreef Bluesdude het volgende:
Is dit al geplaatst ?
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)trump-compensenation
Grote kans dat zijn knechtje, de justitieminister hem dat bedrag overhandigt en dan kan Trump het aan charity geven, op de borst kloppen, kijk eens hoe royaal ik ben.
Het is gewoon belastinggeld.....
Gokje: Het wordt een plea deal en Trump laat niks zien. Waar het voor gebruikt gaat worden is "aan te tonen" dat Trump niks fout deed, want hey, het openbaar ministerie heeft erkend fout te zijn geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:52 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Opzich wel interessant. Laat Trump maar aantonen dat het hem zoveel geld gekost heeft, mag hij ook gelijk een lijst met donors voor z’n campagne publiceren.
Ja, die kans is denk ik ook groot. Niet lang geleden is er toch gezegd dat vrijwel alles onder zijn rol als president gegooid kan worden, dus hij vrijwel volledige immuniteit heeft.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Gokje: Het wordt een plea deal en Trump laat niks zien. Waar het voor gebruikt gaat worden is "aan te tonen" dat Trump niks fout deed, want hey, het openbaar ministerie heeft erkend fout te zijn geweest.
O ja. Ik ben er ook nogal zuur over. Een beetje wanhopig, zelfs.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben er alleen wat zuur over. Uiteindelijk zijn het dit type mensen die hebben geleid tot de huidige situatie. The useful idiots die de agenda van de biljonairs en christo-fascisten uitvoeren en pas over vele jaren heen nattigheid voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |