abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219073565
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 19:24 schreef Barbusse het volgende:
Maar 'links' is pas echt gevaarlijk!

Pardoned Capitol rioter charged with threatening to kill Hakeem Jeffries at NYC event this week

Gap heeft z'n lesje wel geleerd...na z'n pardon.
quote:
According to a court filing by prosecutors in the New York state criminal case, Moynihan wrote, "Hakeem Jeffries makes a speech in a few days in NYC I cannot allow this terrorist to live."

Moynihan also allegedly stated: "Even if I am hated, he must be eliminated, I will kill him for the future," the filing said.

Moynihan faces a felony charge of making a terroristic threat, according to court filings shared by prosecutors.
Door wie werden de democraten ook alweer terroristen genoemd?

Oh ja. Leavitt, Trump etc.

Lekker gewerkt jongens.
pi_219073616
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 23:16 schreef beefkeek het volgende:

[..]
[..]
Door wie werden de democraten ook alweer terroristen genoemd?

Oh ja. Leavitt, Trump etc.

Lekker gewerkt jongens.
Er zullen er meer komen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219074294
Veel ironie in deze foto. Het WH dat tijdens het Trump-regime gesloopt wordt met een graafmachine van een buitenlands merk.

ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 22 oktober 2025 @ 09:25:46 #129
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219074542
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 08:40 schreef xpompompomx het volgende:
Veel ironie in deze foto. Het WH dat tijdens het Trump-regime gesloopt wordt met een graafmachine van een buitenlands merk.

[ afbeelding ]
Bestuurd door een immigrant.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219074563
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 18:53 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Lijkt inmiddels wel een wedstrijdje in wie het meest all out crazy durft te gaan.
Never go full retard lijkt niet meer te gelden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_219074583
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 19:21 schreef OllieA het volgende:

[..]
Tja, het zijn ook niet mijn idealen. Maar ik kan me voorstellen dat zo'n jong iemand uit dat milieu conservatieve idealen heeft en heel geleidelijk begint te veranderen. Dan krijgt hij nog wat life-events op zijn pad en beginnen er langzaam nieuwe inzichten te ontstaan.
Dat is toch allemaal wel navoelbaar?
Uiteraard, ik ben er alleen wat zuur over. Uiteindelijk zijn het dit type mensen die hebben geleid tot de huidige situatie. The useful idiots die de agenda van de biljonairs en christo-fascisten uitvoeren en pas over vele jaren heen nattigheid voelen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_219074845
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 19:24 schreef Barbusse het volgende:
Maar 'links' is pas echt gevaarlijk!

Pardoned Capitol rioter charged with threatening to kill Hakeem Jeffries at NYC event this week

Gap heeft z'n lesje wel geleerd...na z'n pardon.

Christopher Moynihan en Hakeem Jeffries.
Plaatje is van people.com
Doet me denken aan Nancy Pelosi, toen ook de leider van Democrats
Weer een moordplan.... van een trumpaanhanger
  woensdag 22 oktober 2025 @ 10:22:02 #133
66444 Lord_Vetinari
pi_219074858
pi_219075051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 09:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Bestuurd door een immigrant.
Ik geloof dat er ook een zekere immigrante met twijfelachtig visum in die vleugel kantoor houdt/hield. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 22 oktober 2025 @ 12:27:48 #135
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219075741
Waarom houdt niemand Trump tegen om een stuk van het WItte Huis te slopen? Het is niet zijn eigendom en er zou niet getornd worden aan het Witte huis

quote:
The White House Ballroom will be substantially separated from the main building of the White House, but at the same time, it’s theme and architectural heritage will be almost identical.
bron

quote:
"It won't interfere with the current building ... It'll be near it, but not touching it and pays total respect to the existing building, which I'm the biggest fan of. It's my favorite," Trump said.
bron

Leugens. Zoveel leugens.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219075750
btw heeft iemand meer gelezen over de motieven van Vance Boelter.
Ik vermoed dat hij bezig was een extreemrechtse revolutie te starten. Veel linkse mensen vermoorden, rolmodel zijn voor kameraden. Net als Anders Breivik

[ Bericht 17% gewijzigd door Bluesdude op 22-10-2025 12:45:03 ]
pi_219076075
U las het hier het eerst: een bunga-bunga feest in de nieuwe balzaal wordt de ondergang van Trump. Je kunt geen veel te jonge vrouwen hoereren én coke snuiven van het portret van George Washington zonder dat er bij iemand eindelijk een kwartje valt. Of wel natuurlijk, zou me ook niet verbazen.
What Would Goku Do
  woensdag 22 oktober 2025 @ 13:17:45 #138
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219076081
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 12:27 schreef Gunner het volgende:
Waarom houdt niemand Trump tegen om een stuk van het WItte Huis te slopen? Het is niet zijn eigendom en er zou niet getornd worden aan het Witte huis
[..]
bron
[..]
bron

Leugens. Zoveel leugens.
De sloop van het Witte Huis is misschien wel de meest symbolische manier om te laten zien wat er gaande is in de VS.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_219076241
In zo'n beetje elke rampenfilm is het moment waarop het Witte Huis ontploft wel het teken dat de shit écht aan is :D

Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_219076342
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 12:27 schreef Gunner het volgende:
Goede vraag. Ik denk dat het congress een veto kan uitspreken. Maar de bende van Trump heeft de meerderheid en die zijn trouwe ja-knikkers.
pi_219076383
Is dit al geplaatst ?
quote:
President Donald Trump said Tuesday that he “could be” seeking $230 million from his own Justice Department as compensation for past investigations into him, though he professed to have little knowledge of the specifics and said he would give the money to charity
https://edition.cnn.com/2(...)trump-compensenation

Grote kans dat zijn knechtje, de justitieminister hem dat bedrag overhandigt en dan kan Trump het aan charity geven, op de borst kloppen, kijk eens hoe royaal ik ben.
Het is gewoon belastinggeld.....
pi_219076384
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 12:29 schreef Bluesdude het volgende:
btw heeft iemand meer gelezen over de motieven van Vance Boelter.
Ik vermoed dat hij bezig was een extreemrechtse revolutie te starten. Veel linkse mensen vermoorden, rolmodel zijn voor kameraden. Net als Anders Breivik
quote:
But authorities have not found any writings that would “clearly identify what motivated him,” Thompson said. Though the targets were Democrats and elected officials, Thompson said it was too soon to speculate on any sort of political ideology.

His writings included the names of 45 state and federal elected officials in Minnesota, Thompson said.

Authorities declined to name the two other elected officials who escaped harm. But Democratic Sen. Ann Rest said she was told the suspect had parked near her home in New Hope early Saturday. She said in a statement Monday that the “quick action” of law enforcement officers saved her life.
“Er zijn twee democratische senatoren vermoord, nog één verwond en een andere democratische senator getarget, maar we zien geen overduidelijk verband.”

Was elke US attorney of woordvoerder maar zo terughoudend met roeptoeteren.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 13:50:57 #143
66444 Lord_Vetinari
pi_219076387
pi_219076395
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:50 schreef Bluesdude het volgende:
Is dit al geplaatst ?
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)trump-compensenation

Grote kans dat zijn knechtje, de justitieminister hem dat bedrag overhandigt en dan kan Trump het aan charity geven, op de borst kloppen, kijk eens hoe royaal ik ben.
Het is gewoon belastinggeld.....
Opzich wel interessant. Laat Trump maar aantonen dat het hem zoveel geld gekost heeft, mag hij ook gelijk een lijst met donors voor z’n campagne publiceren.
pi_219076426
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:52 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Opzich wel interessant. Laat Trump maar aantonen dat het hem zoveel geld gekost heeft, mag hij ook gelijk een lijst met donors voor z’n campagne publiceren.
Gokje: Het wordt een plea deal en Trump laat niks zien. Waar het voor gebruikt gaat worden is "aan te tonen" dat Trump niks fout deed, want hey, het openbaar ministerie heeft erkend fout te zijn geweest.
pi_219076510
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Gokje: Het wordt een plea deal en Trump laat niks zien. Waar het voor gebruikt gaat worden is "aan te tonen" dat Trump niks fout deed, want hey, het openbaar ministerie heeft erkend fout te zijn geweest.
Ja, die kans is denk ik ook groot. Niet lang geleden is er toch gezegd dat vrijwel alles onder zijn rol als president gegooid kan worden, dus hij vrijwel volledige immuniteit heeft.

Het lijkt mij dat dit soort zaken tijdens die periode ook niet kunnen. Maargoed, dat is hoe ‘t normaal gesproken zou werken onder een andere president.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 15:41:06 #147
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219077091
https://www.dewereldmorge(...)voor-tegen-venezuela

Een user zei hier eerder dat er een kans is dat de VS Venezuela gaat aanvallen als het orkaanseizoen voorbij is, dat is nog een maand zoiets.
Er wordt een hele oorlogsvloot opgebouwd op zee en 10.000 militairen zijn er al gemobiliseerd?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219077313
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 09:34 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Uiteraard, ik ben er alleen wat zuur over. Uiteindelijk zijn het dit type mensen die hebben geleid tot de huidige situatie. The useful idiots die de agenda van de biljonairs en christo-fascisten uitvoeren en pas over vele jaren heen nattigheid voelen.
O ja. Ik ben er ook nogal zuur over. Een beetje wanhopig, zelfs.
Voor mij is het de banaliteit van het kwaad. Gedachteloos ergens achteraan lopen omdat je, in je eigen ogen, goede ideeën en idealen hebt.
En dan merk je na een decennium waarin je verzeild bent geraakt terwijl je bezig was met je loopbaan en inkomen.

Dat er nu ook mensen zijn die in een beestenpak geweldloos gaan protesteren stemt mij dan wel weer vrolijk en optimistisch. De menselijke verbinding komt niet uit de loop van een geweer, maar uit een kikkerpak.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_219077468
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219077743
quote:
Ik zag het op X en ik dacht laat ik even kijken hier en ik ben niet teleurgesteld lol.
Jullie snappen natuurlijk toch wel dat als je iets gaat verbouwen dat je eerst moet slopen hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')