Het Witte Huis volgepropt met nepgoude rompslomp van Target, een mooie verbeelding van het Amerikaanse verval.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:12 schreef Gunner het volgende:
Before and after: Trump’s extreme goldening of the Oval Office
Wat ouder maar wellicht toch wel interessant en bizar om te zien hoe de Oval Office is getransformeerd in een hele tacky woonwagen. Zelfs het tapijt van Obama moest het ontgelden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lampenkappen met microfoons staan er nog steeds.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het Witte Huis volgepropt met nepgoude rompslomp van Target, een mooie verbeelding van het Amerikaanse verval.
Die Ballroom zal er wel uit komen te zien als van die locaties waar Turkse mensen trouwenquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:52 schreef Perrin het volgende:
Ook het Witte Huis wordt gesloopt.
[ x ]
Trump zijn troonzaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Die Ballroom zal er wel uit komen te zien als van die locaties waar Turkse mensen trouwen
Hoogglans witmarmeren tegels met gezellig wit TL-licht aan het plafond.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Die Ballroom zal er wel uit komen te zien als van die locaties waar Turkse mensen trouwen
En goud…denk aan de gouden ornamentenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:41 schreef Friggles het volgende:
[..]
Hoogglans witmarmeren tegels met gezellig wit TL-licht aan het plafond.
I've never met the guy!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:52 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/padresj.bsky.social/post/3m3fjfck7i22u
Weer een GOP Smeerpijp gearresteerd. Eveneens Mattie van Trump.
Alweer geen woke-bluehaired-migrant-dragqueen... Het is ook niet eerlijk voor Maga en anti-woke kruisvaarders!
Ho ho, indirecte paarse LED verlichting op het marmer tegenwoordig hè, en vooral fel, heel fel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:41 schreef Friggles het volgende:
[..]
Hoogglans witmarmeren tegels met gezellig wit TL-licht aan het plafond.
Bijzonder ook dat ze er juist een screenshot van post om 'context' te geven, maar het maakt het er juist alles behalve beter op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:18 schreef Gunner het volgende:
Echt weer heel classy dit. Even klikken voor de hele conversatie.
[ x ]
Ik vind het eigenlijk wel een mooi stukje. Geeft goed aan hoe een jong iemand met navoelbare idealen langzaam in die politieke mallemolen verstrikt is geraakt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Een nobody met gewetenswroeging na een decennium lang als smeermiddel te hebben gediend ter meerdere glorie van de GOP. Too little too late
Leavitt is geen persvoorlichter, zij is minister van waarheid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:18 schreef Gunner het volgende:
Echt weer heel classy dit. Even klikken voor de hele conversatie.
[ x ]
Gelukkig kreeg hij in de chat zelf wel te maken met pushback.quote:Using an Italian slur for Black people, Ingrassia wrote a month earlier in the group chat seen by POLITICO: “No moulignon holidays … From kwanza [sic] to mlk jr day to black history month to Juneteenth,” then added: “Every single one needs to be eviscerated.”
Lijkt inmiddels wel een wedstrijdje in wie het meest all out crazy durft te gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:42 schreef Barbusse het volgende:
Goh, weer een *checks notes* maga trumpanzee die heus niet racistisch is hoor!
Trump nominee says MLK Jr. holiday belongs in ‘hell’ and that he has ‘Nazi streak,’ according to texts
[..]
Gelukkig kreeg hij in de chat zelf wel te maken met pushback.
Tja, als twintiger was de GOP ook al voor grotere ongelijkheid, meer hongerige kindjes, duurdere healthcare en daarmee dus ook minder healthcare voor arme mensen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:38 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een mooi stukje. Geeft goed aan hoe een jong iemand met navoelbare idealen langzaam in die politieke mallemolen verstrikt is geraakt.
Alsof hij als twintiger kon zien aankomen waartoe de GOP zich uiteindelijk zou verlagen.
Zelfde MO destijds als nu. Liegen en in diskrediet brengen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
SV Daté
Bekijk deze YouTube-video
Absoluut!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zelfde MO destijds als nu. Liegen en in diskrediet brengen.
Tja, het zijn ook niet mijn idealen. Maar ik kan me voorstellen dat zo'n jong iemand uit dat milieu conservatieve idealen heeft en heel geleidelijk begint te veranderen. Dan krijgt hij nog wat life-events op zijn pad en beginnen er langzaam nieuwe inzichten te ontstaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tja, als twintiger was de GOP ook al voor grotere ongelijkheid, meer hongerige kindjes, duurdere healthcare en daarmee dus ook minder healthcare voor arme mensen.
Dit zijn toch de nice guys?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:24 schreef Barbusse het volgende:
Maar 'links' is pas echt gevaarlijk!
Pardoned Capitol rioter charged with threatening to kill Hakeem Jeffries at NYC event this week
Gap heeft z'n lesje wel geleerd...na z'n pardon.
Ja, hij bevindt zich in jaloersmakend gezelschap!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit zijn toch de nice guys?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zeker, en zo lees ik het dus ook. Verder: "Those who cannot change their mind cannot change anything." ~ George Bernard Shawquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, het zijn ook niet mijn idealen. Maar ik kan me voorstellen dat zo'n jong iemand uit dat milieu conservatieve idealen heeft en heel geleidelijk begint te veranderen. Dan krijgt hij nog wat life-events op zijn pad en beginnen er langzaam nieuwe inzichten te ontstaan.
Dat is toch allemaal wel navoelbaar?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hij bevindt zich in jaloersmakend gezelschap!Godsamme, wat er in die spoiler staat is te treurigmakend om helemaal te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And it's only the giving
That makes you
What you are
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hij bevindt zich in jaloersmakend gezelschap!Tuig van de richel noemen we dat in goed Nederlands. Die moet je vooral weer op vrije voeten stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |