Helft van de achterstand ingehaald nu denk ik? Nog 201 te gaan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt deze dag de last stand van Cofidis?
Ze moeten flink gaan scoren in Veneto, want als het op Chrono des Nations aankomt wordt het toch wel een beetje tragisch als je als ploeg bent overgeleverd aan de rommel van Look.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Helft van de achterstand ingehaald nu denk ik? Nog 201 te gaan.
Als Cofidis in de Chrono 1,2,3 wordt is het genoeg. Als Uno-X niks scoort.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze moeten flink gaan scoren in Veneto, want als het op Chrono des Nations aankomt wordt het toch wel een beetje tragisch als je als ploeg bent overgeleverd aan de rommel van Look.
wordt toch nergens uitgezonden? Is exclusief voor een documentaire?quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:08 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag ook de Andorra Cycling Masters, met een mountain ITT en een criterium.
Deelnemers: Pogacar, Del Toro, Roglic en Vingegaard.
Ik zie nu wel live Le Chrono des Nations op Youtube.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
wordt toch nergens uitgezonden? Is exclusief voor een documentaire?
Als Cofidis het tema op peil houdt zie ik niet in wie hen kan bedreigen. Dat is dan naast al wel Tietema. De enige die echt sterker lijkt te gaan worden komend jaar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:47 schreef Marcoss het volgende:
Voor Cofidis is het voor volgend jaar ook nog geen enorm probleem, probleem komt als ze een jaar geen top-3 eindigen
Mooie omgeving ja, ook prachtig weer hier nu.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat de gravelstrook eruit is gehaald, maar het blijft een leuk rondje zo in dat bos bij Arnhem.
Alles wel meer gegroepeerd nu dan een aantal rondjes geleden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sta op het punt bij de schelmseweg. Ze hebben het toch wel zwaar de mannen
Dylan gaat schroeienquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze moeten flink gaan scoren in Veneto, want als het op Chrono des Nations aankomt wordt het toch wel een beetje tragisch als je als ploeg bent overgeleverd aan de rommel van Look.
Roglic in een ander shirt?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Moet goed geld zijn als je Vingegaard naar een criterium wil krijgen
Bij het NK won hij ook van Kooij. Maar leuk dat het zo probeerd.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen Merlier en Kooij is hij sowieso kansloos.
Danny is de enige die nog rijdtquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Merlier wordt naar de winst gereden
En Segaertquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:39 schreef H.Vviv het volgende:
Van Poppel mag een bedankje sturen naar Artz.
Brabanders onder elkaarquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:39 schreef H.Vviv het volgende:
Van Poppel mag een bedankje sturen naar Artz.
Ben je al fan van Tom Crabbe?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Top Tien Teutenberg slaat weer toe!
De nieuwe Gerben Thijssen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben je al fan van Tom Crabbe?
quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
wordt toch nergens uitgezonden? Is exclusief voor een documentaire?
Noice, Huub zelfs nog tweede.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:39 schreef Pino112 het volgende:
We feliciteren @:Sabata met de winst van de Croky Cup
200 punten te verdienen in Veneto , dat lijkt mij vrij kansloosquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Cofidis toch liefst 6 hele puntjes gepakt door De Gendt en Renard op te stellen (je kreeg er 3 als je uitreed). Een verlies van 30 op Uno-X. De druk op Teuns groeit.
Sterktequote:Op zondag 19 oktober 2025 16:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Noice, Huub zelfs nog tweede.
Het zijn wat sureële weken helaas. Pa moet waarschijnlijk bestraald worden de komende maanden, veel ziekenhuisbezoeken, onderzoeken, heen en weer rijden. Zucht, het zijn de kleine dingen die even wat vermaak leveren.
Veel sterkte!quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het zijn wat sureële weken helaas. Pa moet waarschijnlijk bestraald worden de komende maanden, veel ziekenhuisbezoeken, onderzoeken, heen en weer rijden. Zucht, het zijn de kleine dingen die even wat vermaak leveren.
Heel veel sterkte!quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Volgens mij stond ie op lossen. Of leek dat zo?quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Een binnenbocht nemen op losse gravel is geen goed idee.
Die gravel hier is shit, al jaren. Het is los zand. Totaal geen tractie, dus je moet zo min mogelijk aan sturing doen. Specifiek uitgekozen door Pippo Pozzato.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij stond ie op lossen. Of leek dat zo?
Dat ook ja, al in het rood aan het rijden en dan zo’n binnenbocht nemen is niet handig.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij stond ie op lossen. Of leek dat zo?
Toch mooi om mee te maken, mijn ratio zei dat ze het niet gingen redden met zo'n kleine voorsprong, maar anderzijds was iedereen wel zichtbaar gesloopt aan het eind van het klimmetje.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alles wel meer gegroepeerd nu dan een aantal rondjes geleden.
Ik stond vlak bij de finish bij een scherm, ik dacht eerst ook dat ze het niet zouden redden. Ze hebben een hele tijd op 4/5 seconden gereden. Van Poppel deed volgens mij wel het meeste werk op het einde, uiteindelijk toch tactisch slim gereden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch mooi om mee te maken, mijn ratio zei dat ze het niet gingen redden met zo'n kleine voorsprong, maar anderzijds was iedereen wel zichtbaar gesloopt aan het eind van het klimmetje.
Kwam nog een kennis tegen, die vroeg waarom Van Poppel demarreerde terwijl hij sprinter is. Dus ik uitleggen dat we hem op FOK! ook wel Dommie noemen. Vervolgens naar de finish gefietst en daar zie je voor je gevoel uit het niets Danny brullend over de streep komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |