Noice, Huub zelfs nog tweede.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:39 schreef Pino112 het volgende:
We feliciteren @:Sabata met de winst van de Croky Cup
200 punten te verdienen in Veneto , dat lijkt mij vrij kansloosquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Cofidis toch liefst 6 hele puntjes gepakt door De Gendt en Renard op te stellen (je kreeg er 3 als je uitreed). Een verlies van 30 op Uno-X. De druk op Teuns groeit.
Sterktequote:Op zondag 19 oktober 2025 16:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Noice, Huub zelfs nog tweede.
Het zijn wat sureële weken helaas. Pa moet waarschijnlijk bestraald worden de komende maanden, veel ziekenhuisbezoeken, onderzoeken, heen en weer rijden. Zucht, het zijn de kleine dingen die even wat vermaak leveren.
Veel sterkte!quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het zijn wat sureële weken helaas. Pa moet waarschijnlijk bestraald worden de komende maanden, veel ziekenhuisbezoeken, onderzoeken, heen en weer rijden. Zucht, het zijn de kleine dingen die even wat vermaak leveren.
Heel veel sterkte!quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Volgens mij stond ie op lossen. Of leek dat zo?quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Een binnenbocht nemen op losse gravel is geen goed idee.
Die gravel hier is shit, al jaren. Het is los zand. Totaal geen tractie, dus je moet zo min mogelijk aan sturing doen. Specifiek uitgekozen door Pippo Pozzato.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij stond ie op lossen. Of leek dat zo?
Dat ook ja, al in het rood aan het rijden en dan zo’n binnenbocht nemen is niet handig.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij stond ie op lossen. Of leek dat zo?
Toch mooi om mee te maken, mijn ratio zei dat ze het niet gingen redden met zo'n kleine voorsprong, maar anderzijds was iedereen wel zichtbaar gesloopt aan het eind van het klimmetje.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alles wel meer gegroepeerd nu dan een aantal rondjes geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |