Helft van de achterstand ingehaald nu denk ik? Nog 201 te gaan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt deze dag de last stand van Cofidis?
Ze moeten flink gaan scoren in Veneto, want als het op Chrono des Nations aankomt wordt het toch wel een beetje tragisch als je als ploeg bent overgeleverd aan de rommel van Look.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Helft van de achterstand ingehaald nu denk ik? Nog 201 te gaan.
Als Cofidis in de Chrono 1,2,3 wordt is het genoeg. Als Uno-X niks scoort.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze moeten flink gaan scoren in Veneto, want als het op Chrono des Nations aankomt wordt het toch wel een beetje tragisch als je als ploeg bent overgeleverd aan de rommel van Look.
wordt toch nergens uitgezonden? Is exclusief voor een documentaire?quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:08 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag ook de Andorra Cycling Masters, met een mountain ITT en een criterium.
Deelnemers: Pogacar, Del Toro, Roglic en Vingegaard.
Ik zie nu wel live Le Chrono des Nations op Youtube.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
wordt toch nergens uitgezonden? Is exclusief voor een documentaire?
Als Cofidis het tema op peil houdt zie ik niet in wie hen kan bedreigen. Dat is dan naast al wel Tietema. De enige die echt sterker lijkt te gaan worden komend jaar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:47 schreef Marcoss het volgende:
Voor Cofidis is het voor volgend jaar ook nog geen enorm probleem, probleem komt als ze een jaar geen top-3 eindigen
Mooie omgeving ja, ook prachtig weer hier nu.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat de gravelstrook eruit is gehaald, maar het blijft een leuk rondje zo in dat bos bij Arnhem.
Alles wel meer gegroepeerd nu dan een aantal rondjes geleden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sta op het punt bij de schelmseweg. Ze hebben het toch wel zwaar de mannen
Dylan gaat schroeienquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze moeten flink gaan scoren in Veneto, want als het op Chrono des Nations aankomt wordt het toch wel een beetje tragisch als je als ploeg bent overgeleverd aan de rommel van Look.
Roglic in een ander shirt?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Moet goed geld zijn als je Vingegaard naar een criterium wil krijgen
Bij het NK won hij ook van Kooij. Maar leuk dat het zo probeerd.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen Merlier en Kooij is hij sowieso kansloos.
Danny is de enige die nog rijdtquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Merlier wordt naar de winst gereden
En Segaertquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:39 schreef H.Vviv het volgende:
Van Poppel mag een bedankje sturen naar Artz.
Brabanders onder elkaarquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:39 schreef H.Vviv het volgende:
Van Poppel mag een bedankje sturen naar Artz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |