Op tijd in bed dan, morgen weer uitgerust op en in conclaaf met de psych..quote:Op donderdag 13 november 2025 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb mezelf totaal uitgeput vandaag
Wil slapen
Morgen het concept vader bespreken met de psych
Om acht uur, misschien half negen, ga ik lezen in bedquote:Op donderdag 13 november 2025 18:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Op tijd in bed dan, morgen weer uitgerust op en in conclaaf met de psych..
Goed voor jezelf zorgen en rust pakkenquote:Op donderdag 13 november 2025 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om acht uur, misschien half negen, ga ik lezen in bed
Welterusten!quote:Op donderdag 13 november 2025 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om acht uur, misschien half negen, ga ik lezen in bed
Dank jequote:
EMDR?quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgende week een traumabehandelweek
Paar keer diepe paniekaanvallen tijdens de sessie vandaag
Ben uitgeput voor nu
Jep... alweerquote:
Sterkte - het is niet niks wat je hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep... alweer
nu het weekend overleven. Volgende week elke dag hulpverlening
Ik heb maar één doel voor die weekend; mezelf geen pijn doen. En dat wordt een hele pittige.
Nu maar na de lunch wat hobby doen, als dat tenminste een beetje gaat
Snap je, geen verontschuldigingen nodig - en ook geen uitleg. Wilde je een hart onder de riem steken met mijn vorige postquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Sally dank je wel
Reageer straks even
Net appte mijn broer en dat is even de druppel
Even die telefoon aan de kant
Sorry
Laat je niet weer 20 euro uit je zak kloppen hequote:Op vrijdag 14 november 2025 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Nixte sorry!quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Sally dank je wel
Reageer straks even
Even die telefoon aan de kant
Sorry
je ouders hebben hun trauma doorgegeven aan jouquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet je, mijn vader had ook heel erg veel trauma
Mijn moeder ook
En ergens, hier gaan jullie het niet mee eens zijn, maar vind ik dat ik er een soort rekening mee moet houden. Mijn ouders konden er niks aan doen. Ze wisten niet beter
Dat is ook de reden dat ik absoluut geen kinderen wil. Ik weet 100% zeker dat ik ze zou mishandelen uit onvermogen. Als ik een kind hoor jengelen, drammen of huilen is mijn eerste gedachte "waarom geef je het niet even een klap" en als dat je eerste ingeving is als je een kind hoort dat zich even "lastig" gedraagt (let wel, gedragen he, ik zeg niet dat het kind lastig is), dan moet je geen kinderen willen.
Net zoals ik op Fok heb geleerd dat het blijkbaar abnormaal is wanneer er politie komt als er ruzie is tussen mensen. Bij Bureau Utrecht was er een situatie die in mijn beleving volledig een kwestie van overreactie was, bleek men hier shockerend te vinden. En ik snap het nog steeds eigenlijk niet
En zo zijn en archiefkasten vol met verkniptheid in mijn hoofd
Ze zeggen altijd I am Damaged, not broken
Ik denk wel dat ik gebroken ben en ik vraag me nu oprecht af of ik wel gerepareerd kan worden. Op dit moment heb ik even geen moed meer en ben ik niet dapper en sterk en dat soort dingen.
Mooie, eerlijke post.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder ook
En ergens, hier gaan jullie het niet mee eens zijn, maar vind ik dat ik er een soort rekening mee moet houden. Mijn ouders konden er niks aan doen. Ze wisten niet beter
Dat is ook de reden dat ik absoluut geen kinderen wil. Ik weet 100% zeker dat ik ze zou mishandelen uit onvermogen. Als ik een kind hoor jengelen, drammen of huilen is mijn eerste gedachte "waarom geef je het niet even een klap" en als dat je eerste ingeving is als je een kind hoort dat zich even "lastig" gedraagt (let wel, gedragen he, ik zeg niet dat het kind lastig is), dan moet je geen kinderen willen.
Net zoals ik op Fok heb geleerd dat het blijkbaar abnormaal is wanneer er politie komt als er ruzie is tussen mensen. Bij Bureau Utrecht was er een situatie die in mijn beleving volledig een kwestie van overreactie was, bleek men hier shockerend te vinden. En ik snap het nog steeds eigenlijk niet
Ik denk wel dat ik gebroken ben en ik vraag me nu oprecht af of ik wel gerepareerd kan worden. Op dit moment heb ik even geen moed meer en ben ik niet dapper en sterk en dat soort dingen.
Veel herkenningspunten, en ik snap je dan ook volledig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
je ouders hebben hun trauma doorgegeven aan jou
en jij bent zoals veel kinderen heel trouw aan je ouders
daar kan ik wat van vinden, maar is niet iets waar jij wat aan kan doen.
je bent zoals je bent
met al je mooie kanten en onvolkomenheden
en je gevoel van gebroken is volledig begrijpelijk
ik hoop dat je ergens nog wat lijm vandaan kunt toveren om jezelf weer een beetje op te bouwen![]()
![]()
Liefquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:24 schreef Scriptascripta het volgende:
Ik wil je gewoon even een hele dikke knuffel sturen @:ChildoftheStars !
Ik gun je door herkenning nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Veel herkenningspunten, en ik snap je dan ook volledig.
(op 1 ding na, dan: als ik je goed begrijp tussen de regels door was er bij jouw situaties wel gewoon (en vaak?) politie als er ruzie is?)
Ik heb zelf (om ongeveer dezelfde redenen) ook nooit kinderen gewild - nog steeds niet en heb ze ook niet. En nu kan het niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*knuffel en aai over de bol geeft*quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn lijf wel naar bed en mijn hoofd is te bang om in het donker te gaan liggen
Het is nog vroeg, gelukkig, maar sinds de zoektocht één en al nabeleving en herinneringen
lieverd doe een lampje aan ......quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is nog vroeg, gelukkig, maar sinds de zoektocht één en al nabeleving en herinneringen
Misschien toch maar een pammetje?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |