abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219242829
Zo, met het goede been uit bed gestapt. Lag er ook al vroeg in, blijkbaar even nodig

Dadelijk naar een haakclubje. Heb ik wel zin in. Even sociaal zijn is goed voor me
Vanavond ook videobellen met een vriendin. Super fijn

Gisteren een mooie bril uitgezocht. Die heeft dezelfde kleur als mijn ogen, wat in mijn beleving mooi staat :)
Nu één a twee weken geduld tot die bril af is

Ben nu al zenuwachtig voor donderdag, de schilderclub waar ik weer heen wil (eerder bij geweest, weggegaan door een slechte sfeer), maar goed... daar blijkt aan gewerkt te zijn, is me verteld (en gevraagd of ik weer het weer een kans wil geven). Alleen ik hoop niet dat ik weer zo snel mogelijk weg wil omdat ik me emotioneel onveilig voel. Al is het nu eerst het haakclubje, morgen een vrije dag en dan zien we wel weer
pi_219243739
Zoveel geluid daar
Het buurtcentrum wordt verbouwd en ik trek de herrie niet.
Heb het maar een uur volgehouden... en met verbouwgeluiden is dat al veel

Ze vonden het knap dan me _O-

Rusten nu
Misschien later nog creatief, alleen nu eerst thee en koffie drinken

Heb geen zin in knutselen. Ben nogal extreem overprikkeld
pi_219246981
Hm... ik was met iemand aan het praten over mijn vader. Hij was transgender en iemand vroeg zijn naam. En heel genant... ik weet niet eens de naam van mijn vader. En ik weet ook niet eens hoe oud hij was toen hij suïcide pleegde

Hij heeft me misbruikt vanaf baby af aan, was eigenlijk altijd onder invloed van drugs en vaak psychotisch en vaak agressief.

Dus ook geen reden om me te verdiepen in zijn leven

Alleen ik voel me bevreemd dat ik zulke dingen niet eens weet. Ook geen dingen om aan mijn moeder te vragen

Raar
  woensdag 12 november 2025 @ 09:40:45 #229
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219249679
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

Dus ook geen reden om me te verdiepen in zijn leven

Alleen ik voel me bevreemd dat ik zulke dingen niet eens weet. Ook geen dingen om aan mijn moeder te vragen

Raar
Soms maakt alles weten niet gelukkig.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219250102
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Soms maakt alles weten niet gelukkig.
Het voelt alleen raar dat ik geen idee heb hoe hij heette en hoe oud hij was toen hij stierf.

Behalve nare herinneringen weet ik niks van hem
  woensdag 12 november 2025 @ 11:26:25 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219250240
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het voelt alleen raar dat ik geen idee heb hoe hij heette en hoe oud hij was toen hij stierf.

Geen enkel lijntje meer met zijn kant van de familie?

Ik heb zelf wel een beetje gedaan aan stamboomonderzoek. En dan kwam ik bijv. achter een naam omdat ik in een krantenarchief een rouwadvertentie vond van een overleden ouder waar dan de kinderen plus aanhang genoemd stonden.

Dus als je een opa of oma weet, met een jaartal en/of plaatsnaam…
The love you take is equal to the love you make.
pi_219250324
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Geen enkel lijntje meer met zijn kant van de familie?

Ik heb zelf wel een beetje gedaan aan stamboomonderzoek. En dan kwam ik bijv. achter een naam omdat ik in een krantenarchief een rouwadvertentie vond van een overleden ouder waar dan de kinderen plus aanhang genoemd stonden.

Dus als je een opa of oma weet, met een jaartal en/of plaatsnaam…
Ik weet helemaal niks... Geen namen, geen geboortedata, geen geboorteplaats... Ik weet niet in welke stad mijn ouders elkaar hebben leren kennen... Ik heb nul komma nul informatie. Volgens mij is er geen eens een foto van hem
En het is niet iets dat bespreekbaar is. En stel dat het wel bespreekbaar zou zijn, moet ik dan zoeken op de naam voor of na de transitie.

Het is een vreemd idee... denk dat ik het ook even vrijdag met de psych bespreek. Het houdt me bezig.

Wel grappig, de relatie tussen mijn ouders is net zo ontstaan als dat met mijn exen: je schrikt dat iemand je leuk vindt, en gaat daarom een relatie aan (terwijl zij voorkeur heeft voor vrouwen). Toen raakte ze per ongeluk zwanger en kwam mijn broer. Een kind alleen vonden ze zielig, dus toen kwam ik.

(al heeft zij wel leuke relaties met vrouwen gehad. Leuke relaties is niet iets dat ik ken)

Ik heb geen flauw idee waarom ik ineens hier zo mee bezig ben :? alleen denk ineens na over zulke dingen
  woensdag 12 november 2025 @ 11:46:42 #233
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219250379
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik weet helemaal niks... Geen namen, geen geboortedata, geen geboorteplaats... Ik weet niet in welke stad mijn ouders elkaar hebben leren kennen... Ik heb nul komma nul informatie. Volgens mij is er geen eens een foto van hem
En het is niet iets dat bespreekbaar is. En stel dat het wel bespreekbaar zou zijn, moet ik dan zoeken op de naam voor of na de transitie.

Het is een vreemd idee... denk dat ik het ook even vrijdag met de psych bespreek. Het houdt me bezig.

Wel grappig, de relatie tussen mijn ouders is net zo ontstaan als dat met mijn exen: je schrikt dat iemand je leuk vindt, en gaat daarom een relatie aan (terwijl zij voorkeur heeft voor vrouwen). Toen raakte ze per ongeluk zwanger en kwam mijn broer. Een kind alleen vonden ze zielig, dus toen kwam ik.

(al heeft zij wel leuke relaties met vrouwen gehad. Leuke relaties is niet iets dat ik ken)

Ik heb geen flauw idee waarom ik ineens hier zo mee bezig ben :? alleen denk ineens na over zulke dingen
Als het jou onrust geeft, en je denkt dat wat meer over je vader te weten te komen je wat rust kan brengen, dan vooral doen. Maar waak ervoor dat het je niet juist meer onrust gaat geven :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 12 november 2025 @ 11:47:19 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219250384
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ingeving.

Als je inlogt met DigiD bij Mijn Overheid, dan ga je naar identiteit, dan persoonsgegevens, dan tabblad familie. Als het goed is staan daar je ouders.
pi_219250487
Oké, dat had ik niet moeten doen _O-
Heb idd even op Mijn Overheid gekeken (dank je wel @Lienekien ! Goed advies, ineens wat informatie)

Oké, hij komt uit Vlissingen
Hij was een jaar ouder dan mijn moeder

Wat apart is, hij was transgender, maar stond daar als man ingeschreven

Ik heb een rare knoop in mijn borst en wil huilen. Enkel omdat ik een naam weet? Wat maakt dit kleine beetje informatie nou uit? Een naam, een geboortedatum en een geboorteplaats.

Beetje dat een monster een beetje mens is of zo? Dat ik met menselijke informatie ik hem niet meer als monster mag aanzien.
Terwijl door hem ben ik uit huis geplaatst, door hem ben mishandeld en misbruikt. Ik heb zijn psychoses aan moeten zien, ik heb hem drugs zien spuiten en zichzelf zien branden. Het is voor mijn gevoel een monster, ik heb maar één positieve herinnering aan mijn vader (namelijk dat hij me in de kringloop zo'n beetje alles liet kopen wat ik leuk vond). Voor de rest...

Ik ben in de war. Voel me ergens schuldig en slecht.
Even maar een kopje thee drinken en rustig worden

Bizar dit
  Spellchecker woensdag 12 november 2025 @ 12:08:53 #236
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219250517
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb idd even op Mijn Overheid gekeken (dank je wel @:Lienekien ! Goed advies, ineens wat informatie)

Ik heb een rare knoop in mijn borst en wil huilen.
Enkel omdat ik een naam weet? Wat maakt dit kleine beetje informatie nou uit? Een naam, een geboortedatum en een geboorteplaats.

Beetje dat een monster een beetje mens is of zo? Dat ik met menselijke informatie ik hem niet meer als monster mag aanzien.
Terwijl door hem ben ik uit huis geplaatst, door hem ben mishandeld en misbruikt. Ik heb zijn psychoses aan moeten zien, ik heb hem drugs zien spuiten en zichzelf zien branden. Het is voor mijn gevoel een monster, ik heb maar één positieve herinnering aan mijn vader (namelijk dat hij me in de kringloop zo'n beetje alles liet kopen wat ik leuk vond). Voor de rest...

Bizar dit
Huil maar gerust. Het zal je hopelijk een beetje opluchten O+
  woensdag 12 november 2025 @ 12:33:02 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219250679
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb idd even op Mijn Overheid gekeken (dank je wel @:Lienekien ! Goed advies, ineens wat informatie)

Ik heb een rare knoop in mijn borst en wil huilen. Enkel omdat ik een naam weet? Wat maakt dit kleine beetje informatie nou uit? Een naam, een geboortedatum en een geboorteplaats.

Bizar dit
Schuldig en slecht hoeft niet. Echt niet.

Het zal een reden hebben dat het bij je boven kwam en het is begrijpelijk dat je in de war raakt van alles wat nu in je opkomt. Is dit iets in je proces waar je nu aan toe bent of toch niet? Zet het op je lijstje en bespreek het.

Het kan trouwens best zijn dat hij transgender was in een tijd dat je dit nog niet kon laten wijzigen in de basisadministratie. Of hij heeft nooit dat verzoek gedaan.
  woensdag 12 november 2025 @ 13:44:26 #238
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219251112
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Persoonlijk; als ik zou meemaken net als wat jij hebt meegemaakt, dan wilde ik niets over die rotzak weten.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219251698
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:08 schreef maily het volgende:

[..]
Huil maar gerust. Het zal je hopelijk een beetje opluchten O+
Lukt niet echt ... zit opgekropt en weigert eruit te komen

quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Schuldig en slecht hoeft niet. Echt niet.

Het zal een reden hebben dat het bij je boven kwam en het is begrijpelijk dat je in de war raakt van alles wat nu in je opkomt. Is dit iets in je proces waar je nu aan toe bent of toch niet? Zet het op je lijstje en bespreek het.

Het kan trouwens best zijn dat hij transgender was in een tijd dat je dit nog niet kon laten wijzigen in de basisadministratie. Of hij heeft nooit dat verzoek gedaan.
Ja... ik weet niet zo goed waarom.
Het staat op de bespreeklijst. Eigenlijk weet ik niet of dit random nieuwsgierigheid is of dat iets het triggerde en waarom? Maakt ook weinig uit

En misschien wel, het was in het begin van de jaren negentig.
(waar doe ik moeilijk over, zolang geleden)

Maar goed, zoals Elsa zingt: Let is go

quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:44 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Persoonlijk; als ik zou meemaken net als wat jij hebt meegemaakt, dan wilde ik niets over die rotzak weten.
Ja... misschien...
  woensdag 12 november 2025 @ 18:54:03 #240
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219252724
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lukt niet echt ... zit opgekropt en weigert eruit te komen
[..]
Ja... ik weet niet zo goed waarom.
Het staat op de bespreeklijst. Eigenlijk weet ik niet of dit random nieuwsgierigheid is of dat iets het triggerde en waarom? Maakt ook weinig uit

En misschien wel, het was in het begin van de jaren negentig.
(waar doe ik moeilijk over, zolang geleden)

Maar goed, zoals Elsa zingt: Let is go
[..]
Ja... misschien...
Wat je triggerde maakt uiteindelijk niet uit. Het is blijkbaar iets waar je nog wat mee moet. Goed dat je het dus met je psych gaat bespreken :*

Bekijk dan ook samen of je dat nu aan moet gaan, of even moet parkeren. Er is al zoveel gaande in je leven :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 12 november 2025 @ 18:54:17 #241
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219252727
@ChildoftheStars , Zoals hier al eerder is gezegd; misschien vind je meer via een stamboomonderzoek? Zo hoef je ook geen mensen te vragen naar informatie.
pi_219258548
Heb mezelf totaal uitgeput vandaag

Wil slapen

Morgen het concept vader bespreken met de psych
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 13 november 2025 @ 18:56:50 #243
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219258564
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb mezelf totaal uitgeput vandaag

Wil slapen

Morgen het concept vader bespreken met de psych
Op tijd in bed dan, morgen weer uitgerust op en in conclaaf met de psych..
pi_219258583
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:56 schreef qltel het volgende:

[..]
Op tijd in bed dan, morgen weer uitgerust op en in conclaaf met de psych..
Om acht uur, misschien half negen, ga ik lezen in bed
pi_219259029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goed voor jezelf zorgen en rust pakken
  Spellchecker donderdag 13 november 2025 @ 20:05:56 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219259513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Welterusten! O+ :W
pi_219259659
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 20:05 schreef maily het volgende:

[..]
Welterusten! O+ :W
Dank je
Sla de laptop dicht
Schrob mijn tanden
En ga mandje of de kribbe of het nestje of hoe je het ook noemen wilt in
pi_219261896
Uiteindelijk ging om half negen de lamp uit en was ik ook bijna direct weg
Werd alleen wel wakker van de beving

Dadelijk ga ik naar de psych. Zie er erg tegenop. 'k Had d'r al geappt over het vader-gedoe. En ik voel me super stom, maar goed... dat gaan we straks bespreken

Hopelijk heb ik wat creatieve energie vanmiddag
De laatste dagen niet echt tijd en energie voor mijn hobbykamer gehad. Als ik thuis kom gaat het huispak aan en lekker chillen tot maandag
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 14 november 2025 @ 09:58:30 #249
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219262441
Superstom? Met alles wat je hebt meegemaakt in je leven? Volgens mij valt dat wel mee. Maar goed, het is een gevoel, daar doe je niets aan.

Veel succes straks!
pi_219263267
Volgende week een traumabehandelweek

Paar keer diepe paniekaanvallen tijdens de sessie vandaag

Ben uitgeput voor nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')