Oh?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een al in transitie gegane vrouw, die alleen die laatste operatie nog niet heeft ondergaan? Die voelt zich niet veiliger in een mannenkleedkamer dan elke andere vrouw.
Een vrouw hoort gewoon niet in een mannenkleedkamer. En een transgender vrouw is een vrouw, geen man. Simpel.
Grappig hoe dat altijd 1 kant op werktquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een al in transitie gegane vrouw, die alleen die laatste operatie nog niet heeft ondergaan? Die voelt zich niet veiliger in een mannenkleedkamer dan elke andere vrouw.
Een vrouw hoort gewoon niet in een mannenkleedkamer. En een transgender vrouw is een vrouw, geen man. Simpel.
De vraag is niet of ze zich in de mannenkleedkamer onveilig voelt, maar of de mannenkleedkamer ook daadwerkelijk onveilig is. Ik zou zeggen, kom maar op met de incidentenlijsten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:31 schreef Hanca het volgende:
Een zogenaamde trans vrouw is geen vrouw maar een man, ook na tig operaties.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:31 schreef Hanca het volgende:
Nee, hoor. Een man hoort ook niet in een vrouwenkleedkamer, ook niet als ze ooit man is geweest. Zo consequent ben ik echt wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Grappig hoe dat altijd 1 kant op werkt
Ga alsjeblieft terug naar de jaren 50/60 met je opvattingen over transgenders. Hier kwets je wellicht enorm kwetsbare mensen met zulke uitspraken (ik hoop dat er geen transgenders of ouders van transgenderkinderen mee lezen).quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De vraag is niet of ze zich in de mannenkleedkamer onveilig voelt, maar of de mannenkleedkamer ook daadwerkelijk onveilig is. Ik zou zeggen, kom maar op met de incidentenlijsten.
[..]
Een zogenaamde trans vrouw is geen vrouw maar een man, ook na tig operaties.
Als je een kater aan zijn geslachtsdelen opereert, wordt het ook geen poes. Dan noemen we het een jeweetwel-kater. Een man die zich aan zijn geslachtsdelen laat opereren wordt daarmee dus ook geen vrouw. Dan noem ik zo iemand een jeweetwel-man.
Ik heb je nog nooit een dergelijke opmerking zien maken als iemand te keer gaat tegen moslims of tegen Palestijnen en bijvoorbeeld alle Palestijnen terroristen noemt. Ben je toch racistischer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:39 schreef Hanca het volgende:
Ga alsjeblieft terug naar de jaren 50/60 met je opvattingen over transgenders. Hier kwets je wellicht enorm kwetsbare mensen met zulke uitspraken (ik hoop dat er geen transgenders of ouders van transgenderkinderen mee lezen).
Dat is een beetje de maatschappij tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft terug naar de jaren 50/60 met je opvattingen over transgenders. Hier kwets je wellicht enorm kwetsbare mensen met zulke uitspraken (ik hoop dat er geen transgenders of ouders van transgenderkinderen mee lezen).
Absoluut wel, dan heb je gewoon niet alles van mij gelezen. Of bijna niks, waarschijnlijk. Ik kom altijd op voor moslims die vrijwel allemaal vreedzaam zijn en heb in het Israël conflict vanaf dag 1 benoemt dat aan beide zijden daders en slachtoffers zijn, dat aan beide zijden zelfs de slachtoffers en mensen die helemaal geen oorlog willen ver in de meerderheid zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit een dergelijke opmerking zien maken als iemand te keer gaat tegen moslims of tegen Palestijnen en bijvoorbeeld alle Palestijnen terroristen noemt. Ben je toch racistischer dan ik dacht.
Dat dit de laatste 10 jaar zo relevant is geworden zegt natuurlijk ook wel wat over het Westen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:54 schreef mcmlxiv het volgende:
Zijn er dan werkelijk geen echte problemen meer?
Hm jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ze zullen het nooit toegeven, maar je kunt erop rekenen dat zeker 90% van de heteromannen die in discussies over dit onderwerp roepen dat "trans vrouwen" ook vrouwen zijn, er ook liever voor bedankt om met zo'n "trans vrouw" te daten en sex te hebben.
Wat een kulargumentquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vanuit een bepaalde optiek kan ik me ook verschrikkelijk ergeren aan de hypocrisie van de aanhangers van de genderideologie.
Ze zullen het nooit toegeven, maar je kunt erop rekenen dat zeker 90% van de heteromannen die in discussies over dit onderwerp roepen dat "trans vrouwen" ook vrouwen zijn, er ook liever voor bedankt om met zo'n "trans vrouw" te daten en sex te hebben.
Misschien moet je dan toch je verdrongen verlangens minder ruimte geven in je surfgedrag?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het irritante aan die transgenders is dat ze het idee willen opdringen dat een m>f transgender een vrouw is. En zo word ik op dating sites dus wel eens benaderd door zo'n transgeval. Daar ben ik niet van gediend. Ik zoek een echte vrouw. Ik kan zo'n m>f transgender dus absoluut niet in alle aspecten als een vrouw zien, zelfs niet na tientallen operaties. Ik zou het daar dus ook nooit mee willen doen. Dan doe ik het liever met een rubber opblaasbare sexpop.
Maar als dat zo is dan is de term AMAB toch gewoon overbodig? Als je immers het biologisch geslacht van de geboorte altijd blijft houden dan ben je ongeacht operaties altijd dat geslacht en blijf je dus sowieso een man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Hoe moeilijk is het nou eigenlijk om te snappen dat transgenders zelf ook wel snappen dat ze biologisch altijd het geslacht van geboorte blijven houden. Dat is het punt niet, nooit geweest ook.
En inderdaad mannen kunnen niet zwanger worden. Daarmee wordt niet bedoeld dat AMAB's (wel mooi hoe ze dat in het Engels hebben vertaald) zwanger kunnen raken. Maar ftm kunnen dat wel.
Klopt. Elke transgender is het daar ook mee eensquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrouwen kunnen zwanger worden, mannen niet.
That's it.
Reageerde ik op jou?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Elke transgender is het daar ook mee eens
Misschien als je mijn post nog 394 keer leest dat je hem dan snapt
Echt Etto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |