SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorg"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Het lukte die tafel niet eens om het kleinste deukje te slaan in Frans Timmermans, ik zou er niet al teveel van verwachten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zou zo maar kunnen dat Derksen hem compleet gaat affakkelen. Het gaat immers om de ophef en de kijkcijfers.
Had Arjan Noorlander toch gelijk wellicht dat BBB het heel hard gaat spelen vlak voor de verkiezingenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ministerraad uren vertraagd om beladen stikstofoverleg VVD en BBB
Dat wordt driedubbel demissionair.
Ik kijk dat nooit dus ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het lukte die tafel niet eens om het kleinste deukje te slaan in Frans Timmermans, ik zou er niet al teveel van verwachten.
Ik ook niet, maar ik las vernietigende recensies op het toonaangevende Mediacourant.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit dus ik heb geen idee.
Omdat Timmermans natuurlijk ook op veel punten wel gewoon een doordacht verhaal heeft. Daar hoef je het niet mee eens te zijn verder natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het lukte die tafel niet eens om het kleinste deukje te slaan in Frans Timmermans, ik zou er niet al teveel van verwachten.
Daar geloof ik niet zo in. Dit is een sfeertje wat voor Wilders aan zal voelen als een warm bad. Een beetje lollig doen, wat (foutieve) dingetjes roepen over migratie, waarover aan tafel ongetwijfeld instemmend gaat worden geknikt, wat vegen uit de pan geven jegens concullegae en/of het kabinet en weer terug richting Ypenburg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:45 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Omdat Timmermans natuurlijk ook op veel punten wel gewoon een doordacht verhaal heeft. Daar hoef je het niet mee eens te zijn verder natuurlijk.
Wilders heeft echter gewoon geen heel goed verhaal dit keer. Hij heeft de kans gehad maar heeft hopeloos gefaald. Hij is handig in debatten en kan in de Tweede Kamer gewoon lekker inhakken op alles en iedereen maar ik denk dat inhakken op het VI-trio nog een best een riskant kan zijn gezien hun fans.
Schoof: ‘Kabinet wil in 2026 hogere stikstofgrens, mits juridisch haalbaar’quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ministerraad uren vertraagd om beladen stikstofoverleg VVD en BBB
Dat wordt driedubbel demissionair.
VVDquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schoof: ‘Kabinet wil in 2026 hogere stikstofgrens, mits juridisch haalbaar’
Crisis afgewend
Bontenbalquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
VVD
Al is het waarschijnlijk juridisch niet haalbaar en hebben ze dat ingecalculeerd.
Duurde toch een jaar maar nu zijn ze erachter dat het toch wel handig is als Wiersma met plannen komt om stikstofuitstoot te gaan verminderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Crisis afgewend
De aversie zit hem gewoon in een heel aantal bewust anti-christelijke opmerkingen (en anti-CU opmerkingen, die roestige auto vindt nog steeds niemand leuk) bij D66. Veel is van lang geleden: https://www.trouw.nl/nieu(...)-te-danken~bbcdcbe0/quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Leuk!
Redelijk wat VVD is wel opvallend. Tenzij ze paars-VVD zijn. En in die context van wél liberaal, maar geen D66 ook wel weer opvallend. Heeft het niet toevallig een beetje te maken ook met het gegeven dat Jetten in zekere mate wel wat uitgesproken homoseksueel is. Ik weet dat men er bij de CU dan bij mag, maar liberaal homo zijn.. misschien nét even wat té? Anders begrijp ik de aversie niet zo.
Maar dat doen deze plannen helemaal niet. Dit gaat over de rekenkundige grens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duurde toch een jaar maar nu zijn ze erachter dat het toch wel handig is als Wiersma met plannen komt om stikstofuitstoot te gaan verminderen.
Graag een groot applaus allen.
Waar staat dat D66 bovenstaande wil? Men wil vooral dat Transgenders niet als 2erangs burgers worden behandeld/quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als iedere man op een gegeven moment zomaar kan zeggen dat hij zich een vrouw voelt en zich als vrouw kan registreren en van vrouwenvoorzieningen gebruik mag maken, dan gaat dat dus beslist ten koste van vrouwenrechten. Dan kunnen mannen meedoen aan vrouwensport en medailles wegkapen die voor vrouwen bedoeld zijn. Dan kunnen mannelijke zedendelinquenten ineens beweren dat ze zich een vrouw voelen en zich als vrouw registreren zodat ze in een vrouwengevangenis worden opgesloten waar ze opnieuw vrouwen kunnen verkrachten. Dit zijn alleen maar een paar voorbeelden.
Maar wat verwacht je van een partij die zich inzet voor mensen die niet in groepen passen.quote:Zo erg is het ook weer niet.
Dat snap ik. Daar gaat ze nu mee aan de slag blijkbaar. Mocht even duren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat doen deze plannen helemaal niet. Dit gaat over de rekenkundige grens.
BBB Levert....... helemaal niks!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Crisis afgewend
Die wil graag met dat zooitje samenwerken. Van de VVD valt dit natuurlijk te verwachten,dat is geen politieke partij, dat is een marketingmachine: alles voor het beeld. Bontenbal doet echter alsof het een serieuze partij is.quote:
Met de VVD ad verkeerde kant vd streep..quote:
Ah, duidelijk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die wil graag met dat zooitje samenwerken. Van de VVD valt dit natuurlijk te verwachten,dat is geen politieke partij, dat is een marketingmachine: alles voor het beeld. Bontenbal doet echter alsof het een serieuze partij is.
Transgenders worden ook niet als tweederangs burgers behandeld. Ze hebben precies dezelfde rechten als iedereen. Er is geen enkele wet die ze in hun rechten beperkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:42 schreef Hexagon het volgende:
Waar staat dat D66 bovenstaande wil? Men wil vooral dat Transgenders niet als 2erangs burgers worden behandeld/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |