abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219057601
Relevante video van Elvira Bary.
Bekijk deze YouTube-video
pi_219057667
twitter
pi_219057994
pi_219057996
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 00:24 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
quote:
I don't understand why the leader of the largest country on Earth need some more kilometers. This war is about our independence.
quote:
He is only afraid of his own society, because he wants to be President until death.

He needs the society to support him, that is why he counts on the continuation of this war.
pi_219057997
quote:
Ukraine's cheap interceptor drones are rewriting the rules of war, - Business Insider

During one of the recent massive attacks, they shot down more than 150 drones.

Ukraine is currently aiming to produce up to 1,000 of these interceptors per day.
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 05:40:18 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219058030
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 21:30 schreef oheng het volgende:

[..]
Er zijn nog meer redenen om door te gaan met de oorlog.

Bijvoorbeeld angst voor een opstand onder militairen.
Bijvoorbeeld angst voor het instorten van de oorlogs economie.
Bijvoorbeeld omdat hij geen fuck geeft om het lijden van anderen
Bijvoorbeeld omdat putin geen zicht meer heeft op de realiteit

Best kans dat als "de Oekrainesche tanks het rode plein oprollen", putin nog steeds geen vrede wil.

Jullie doen non stop wilde aannames.
Je plaatst een hele reeks wilde aannames en eindigt met jullie doen non stop wilde aannames :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 20 oktober 2025 @ 07:02:52 #232
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219058191
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_219058229
quote:
Misschien heeft Rusland wel een eigen variant op de Nobelprijs die Trump kan ontvangen.
pi_219058317
quote:
Met deze randdebiel valt toch niet samen te werken. Zijn mening is letterlijk afhankelijk van wie hij het laatst heeft gesproken :')
  maandag 20 oktober 2025 @ 07:54:42 #235
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219058355
quote:
Niet de eerste keer.

Trump staat aan de kant van Poetin. Af en toe maakt hij een schijnbeweging om hoopvolle Europeanen voor de gek te houden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 20 oktober 2025 @ 08:00:44 #236
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_219058378
Is het al bekend wanneer Putin en Trump elkaar gaan ontmoeten in Budapest en is het ook mogelijk om als buitenstaander met Putin en Trump handen te schudden en met Putin en Trump op de foto te gaan in Budapest?
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_219058423
Wederom een voorbeeld van wat een kwaadaardige slappe lul die Trump is.
  maandag 20 oktober 2025 @ 08:15:14 #238
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219058424
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 07:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Niet de eerste keer.

Trump staat aan de kant van Poetin. Af en toe maakt hij een schijnbeweging om hoopvolle Europeanen voor de gek te houden.
Aan de kant wie hem de meeste veren in zijn reet kan douwen in de laatste week. Is er een fragieler ego op deze aardbol? (Naast Gordon dan)
pi_219058506
Ik hoop dat ze een Tomahawk in trump steken waarin bij hem de zon niet schijnt :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport maandag 20 oktober 2025 @ 08:58:38 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219058607
quote:

[..]
Niet de eerste keer.

Hij staat vooral aan de kant van Trump. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 20 oktober 2025 @ 09:02:17 #241
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219058629
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hij staat vooral aan de kant van Trump. :')
Dit
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_219058715
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:00 schreef Erno-BE het volgende:
Is het al bekend wanneer Putin en Trump elkaar gaan ontmoeten in Budapest en is het ook mogelijk om als buitenstaander met Putin en Trump handen te schudden en met Putin en Trump op de foto te gaan in Budapest?
Mensen die op de foto willen met een veroordeelde crimineel en een oorlogsmisdadiger :')
  maandag 20 oktober 2025 @ 09:43:20 #243
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_219059023
quote:

[..]
Niet de eerste keer.

Daarmee geef je die man te veel krediet. Echt nog way dat hij dit bewust en met een plan doet. Het is pure onbekwaamheid dat hij van links naar rechts zwalkt. Want zeg nu eerlijk, waarom zou hij hoopvolle Europeanen voor de gek willen houden? Dit is gewoon pure onbekwaamheid als politicus. Hebben we in zijn eerste periode ook gezien in zijn houding naar China en NK.

Overigens durf ik wel te zeggen dat Poetin in die zin een sterkere leider is dan Trump. Maar ja, dat is dan ook een battle van een uiterst laag niveau.
pi_219059030
quote:
Heb je plannen om ze beide om te leggen?
pi_219059032
quote:
ja.

quote:
During the summit, you have a unique possibility to have an exclusive meet-and-great with the greatest leaders of our time. In order to apply for this opportunity, these are the requirements:
- Wear a red armband adorned with a swastika
- Pay a 1000 euros
- Address them with "your excellence"

Failure to comply with these rules will result in your expulsion of the event, and a personal smear-campaign by one of Trumps sock-puppetsmedia-pundits.
  maandag 20 oktober 2025 @ 09:51:08 #246
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219059078
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:43 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Daarmee geef je die man te veel krediet. Echt nog way dat hij dit bewust en met een plan doet. Het is pure onbekwaamheid dat hij van links naar rechts zwalkt. Want zeg nu eerlijk, waarom zou hij hoopvolle Europeanen voor de gek willen houden? Dit is gewoon pure onbekwaamheid als politicus. Hebben we in zijn eerste periode ook gezien in zijn houding naar China en NK.

Overigens durf ik wel te zeggen dat Poetin in die zin een sterkere leider is dan Trump. Maar ja, dat is dan ook een battle van een uiterst laag niveau.
We leven sowieso in een tijdperk van extreem zwakke en onbetrouwbare leiders. Meest competent is nog Xi Jinpin. Die zorgt dat China ons allemaal inhaalt.
The End Times are wild
  maandag 20 oktober 2025 @ 10:00:38 #247
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219059138
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
We leven sowieso in een tijdperk van extreem zwakke en onbetrouwbare leiders. Meest competent is nog Xi Jinpin. Die zorgt dat China ons allemaal inhaalt.
Ja, al die mensen die hun banktegoeden hebben zien verdampen zullen reuze in hun nopjes zijn met xi.
pi_219059420
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
China's schulden zijn nog veel hoger dan die van de VS.
ook dat sprookje kraakt alweer een paar jaar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_219059434
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 05:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
Je plaatst een hele reeks wilde aannames en eindigt met jullie doen non stop wilde aannames :?
Nee, dat zijn mogelijkheden.

Een aanname is " eem veronderstelling of uitgangspunt dat men als waar aanneemt zonder het zeker te weten"

Jij en anderen pretenderen te weten wat en hoe putin denkt.
pi_219060090
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:59 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik las net op de FP dat Putin de hele Donbas wil (en de Krim sws) en dan wil terugtrekken uit de rest. Dat heeft hij iig in het telefoongesprek met Trump gezegd.
Aangezien er altijd onderhandelingsruimte is denk ik dat hij ook wel akkoord zal gaan met een deel van de Donbas, bijvoorbeeld Donetsk. Dus eigenlijk alles wat hij voor 2022 al had.
Ik denk dat Trump dat verkeerd heeft geďnterpreteerd. Poetin doet afstand op de claim van de oblasten Zaporidzja en Kherson, inclusief hun hoofdsteden, wat nu in Oekraďense handen is.

quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 22:57 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is niet wat ik teruglees in de berichten.

https://kyivindependent.c(...)-ukraine-wp-reports/
[..]
Hier zit de tegenstelling: Rusland wil controle over de volledige Donetsk oblast en dat lijkt het struikelblok te zijn.

Rusland heeft ook niet voldoende overige gebieden in handen om bijvoorbeeld deze te ruilen tegen de rest van de Donetsk oblast. Dat zou pas kunnen als de Russen bijvoorbeeld Kharkiv in weten te nemen of Sumi. Maar dat is niet realistisch.
De stad Kharkiv gaan de Russen inderdaad niet innemen.
Maar de steden Pokrovsk en Myrnohrad zijn binnenkort in Russische handen, lijkt mij nu zo.
En ook Koepjansk zal volgens mij niet lang meer duren, en dit gebied kunnen de Russen wel als ruilmiddel inzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')