abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219039358
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Huh heeft Judith nou ook gewoon borstvoeding gegeven tegen advies van de artsen in vanwege de medicatie die ze moest nemen?? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij zóveel schijt heeft dat ze zelfs het leven van Bob te grabbel zou gooien.
Deze vond ik ook raar... heeft ze nu kak gehad aan haar eigen of bob zijn gezondheid..... 🤔 dus gaf ze bv met of zonder medicijnen?
pi_219039402
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Laatste staat op prive zie ik
Nee is niet privé. Het is Elien en niet Ellen haha. Ik kon eerst ook niet vinden.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:54:24 #278
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219039406
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:25 schreef NineMilka het volgende:
Ik weet niet of iemand Laura Loots volgt (ik keek soms bij haar toen haar kindje zo slecht lag), maar zij is blijkbaar ontmaskerd als een soort oplichter en leugenaar. Zie het bericht van elienvandenbrande.
Ik snap nog steeds niet helemaal wat er nou is gebeurd? :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219039496
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:34 schreef Snaky het volgende:

[..]
Waarom boeit het jou toch zo dat het 'niet eerlijk' is?
Laat maar, zo denk ik er gewoon over.
En nee, ik zou het ook niet doen zoals zij . Maar goed daar gaat het niet om. Wat is goed wat is fout ,wat is teveel ,wat is te weinig.
Wanneer is het wel ok?
Moeilijk vind ik dat
pi_219039521
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:38 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ach hou toch op! Van een biertje verzuipen die kids niet hoor. Gaan we nu echt doen alsof we zelf heiliger dan de paus zijn? Ik heb ook wel eens een wijntje gedronken met mijn vriendinnen aan het water terwijl de kinderen aan het spelen waren…in het water ja… zolang je niet een hele fles weg zuipt zal het wel mee vallen.

En nee ik zal de laatste zijn die ontkent dat de Bollens (en dat geldt ook voor Koen en JvP) misschien iets minder kunnen drinken, maar overdrijven is ook echt een vak. Prima dat jij andere keuzes maak hoor, lekker doen… maar dit soort dingen bizar noemen, vind ik dan bizar. Je doet alsof ze die kinderen eigenhandig onder water duwt.
Aan het bier.... alsof ze een vat bier achterover tikt tijdens een kroegentocht😉
pi_219039544
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit heeft ook helemaal niks te maken met een drankje omdat het gezellig is want ze was alleen. Nou drink ik sowieso niet dus ik zal het nooit begrijpen.
En ik denk dat dat het is, ik rook bijv niet en kan niet begrijpen dat moeders op straat met hun kinderen lopen met een sigaret in hun hand.
Terwijl rokende moeders ( sommigen) daar geen probleem van maken.
Of moeders die met hun telefoon aan de rand van het zwembad zitten, of filmen op de fiets.
Het is ook net wat je zelf gewend bent .
Maar volgens mij is mb echt wel een moeder met verantwoordelijkheid.
Zo slecht doet ze het niet in mijn ogen.
pi_219039555
Wij reageren op wat we zien op de beelden, Henrike. Niet meer en niet minder.
pi_219039566
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Aan het bier.... alsof ze een vat bier achterover tikt tijdens een kroegentocht😉
Dat is toch echt jouw interpretatie. Zoals je leest schrijf ik dat ze aan het bier zit. Dat zit ze ook. Ze drinkt een biertje. Schrijft ze zelf ook. Dus dit slaat weer nergens op.
pi_219039577
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:17 schreef lila01 het volgende:
Amen. En we mogen hier schrijven wat we willen over wat we zien. En dan hoeft de MBOL fanclub niet overal met eigen interpretaties en invullingen alles te verdedigen.
Daar wordt het hier een stuk minder leuker door.
pi_219039588
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ik denk dat dat het is, ik rook bijv niet en kan niet begrijpen dat moeders op straat met hun kinderen lopen met een sigaret in hun hand.
Of moeders die met hun telefoon aan de rand van het zwembad zitten, of filmen op de fiets.
Vaders. Ouders. Niet alleen moeders. Kinderen die regelmatig, en in dit geval op dagelijkse basis, geconfronteerd worden met gebruik van middelen door hun ouders zullen zelf ook sneller naar middelen grijpen. Dat is de reden waarom ik het niet begrijp. Ik wil het op geen enkele manier goedpraten.
Dat ik zelf niet drink, rook of andere middelen gebruik is niet de reden dat ik het niet begrijp. Dat was sarcastisch omdat er dan weer gedacht zou kunnen worden dat ik geen idee heb waar ik het over heb. En dat heb ik juist wel.

Maar goed, deze discussie is hier al vaker gevoerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 17-10-2025 22:39:50 ]
pi_219039626
AM
Ik vertel mijn dochter door geen privé dingen te posten op social media, dat ze beducht moet zijn wat ze laten zien van zichzelf.
AM doet het tegenovergestelde, die post gewoon dingen zelf. Hun hele privé ligt op straat en degene die dat doet is AM, zij is de schuldige.
pi_219039654
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat iemand niet drinkt betekent niet dat diegene daar geen mening over kan hebben

Ik drink wel (af en toe), ik heb gerookt. Ik heb een fiets en een telefoon.
En nog steeds begrijp ik niet dat je in deze mate (en daarmee bedoel ik dagelijks, waardoor het dus genormaliseerd wordt) drinkt in het bijzijn van je kinderen, dat er mensen zijn die rokend achter de kinderwagen lopen of die filmend/bellend/aan het appen zijn op de fiets.
pi_219039673
Mijn moeder en oma zijn francaises… die drinken elke dag wijn 😂 mijn oma is er 90 mee geworden. ik drink ook vaker wel dan niet hoor dus dat eeuwige gezeur over een glas wijn begrijp ik ook niet . En nee ze drinken geen flessen per dag weg en ik ook niet .
pi_219039685
LiekedeB; hartstikke leuke dag met de familie weg, maar dan wordt t een reclame voor een rugzak. Zij is ook echt een wandelend reclame blok. Ben benieuwd waar haar kinderen voor op mogen draven met de december maand in zicht
pi_219039734
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:07 schreef Henrike het volgende:

[..]
Laat maar, zo denk ik er gewoon over.
En nee, ik zou het ook niet doen zoals zij . Maar goed daar gaat het niet om. Wat is goed wat is fout ,wat is teveel ,wat is te weinig.
Wanneer is het wel ok?
Moeilijk vind ik dat
@Henrike Maar de feiten op een rij;
Bij Debbie schroom je niet om elke grens over te gaan betreft mening (dat bleek vandaag wel weer bij de inmiddels verwijderde reacties) en bij MB ga je standaar in de verdediging. (zelf als bovenmatig drankgebruik aangekaart wordt) Dit valt al tijden op.

Tip: Ik kan me ook niet vinden in de dingen die over bv Judith worden gezegd en daar dan reageer ik gewoon niet. Ik voel geenszins de behoefte om haar te verdedigen, omdat dat kant nog wal slaat hier en zij is daar niet mee geholpen. Ik zwijg gewoon.

Idee voor jou? Want al jouw reacties betreft MB zorgen voor enorm veel onrust hier. Voor jou niet en voor niemand niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door SterreKaatje op 17-10-2025 22:54:25 ]
pi_219039772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dan kan Koen zien wat hij allemaal mist
Nou dat idee krijg ik wel alsof ze het erom doet, beetje kinderachtig
pi_219039782
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:17 schreef lila01 het volgende:
En precies dat doe ik ook.
Ik zie een glas wijn
Ik zie een flesje bier.
Ik zeg niet dat ze teveel drinkt want dat zie ik niet, precies dat wat jij nu zegt probeer ik duidelijk te maken.
pi_219039792
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:18 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Dat is toch echt jouw interpretatie. Zoals je leest schrijf ik dat ze aan het bier zit. Dat zit ze ook. Ze drinkt een biertje. Schrijft ze zelf ook. Dus dit slaat weer nergens op.
Waarom denk je dan dat ik die knipoog plaats? Ik kreeg dat beeld er gewoon bij. Zo noemen we dat hier: aan het bier is hier in het oosten niet 1 biertje
pi_219039811
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vaders. Ouders. Niet alleen moeders. Kinderen die regelmatig, en in dit geval op dagelijkse basis, geconfronteerd worden met gebruik van middelen door hun ouders zullen zelf ook sneller naar middelen grijpen. Dat is de reden waarom ik het niet begrijp. Ik wil het op geen enkele manier goedpraten.
Dat ik zelf niet drink, rook of andere middelen gebruik is niet de reden dat ik het niet begrijp. Dat was sarcastisch omdat er dan weer gedacht zou kunnen worden dat ik geen idee heb waar ik het over heb. En dat heb ik juist wel.

Maar goed, deze discussie is hier al vaker gevoerd.
Ja en die discussie mag ook toch?
Niet iedereen denkt hetzelfde en dat is prima.
Ik snap jou redenatie ook, kinderen waarvan de ouders roken pakken vaak ook makkelijker een sigaret.
En ik zou het ook niet op deze manier doen als Mb , maar ik doe dan wel weer dingen die een ander ook niet zou doen.
Aan het eind van de rit willen we allemaal het beste voor de kinderen,en doen we het op de manier die bij je past.
Ik zou nu terugkijkend ook dingen anders hebben gedaan met mijn kinderen.
Opvoeden is niet makkelijk en een fluflu ligt onder een vergrootglas, en ja daar kiezen ze zelf voor.
pi_219039818
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:43 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
@:Henrike Maar de feiten op een rij;
Bij Debbie schroom je niet om elke grens over te gaan betreft mening (dat bleek vandaag wel weer bij de inmiddels verwijderde reacties) en bij MB ga je standaar in de verdediging. (zelf als bovenmatig drankgebruik aangekaart wordt) Dit valt al tijden op.

Tip: Ik kan me ook niet vinden in de dingen die over bv Judith worden gezegd en daar dan reageer ik gewoon niet. Ik voel geenszins de behoefte om haar te verdedigen, omdat dat kant nog wal slaat hier en zij is daar niet mee geholpen. Ik zwijg gewoon.

Idee voor jou? Want al jouw reacties betreft MB zorgen voor enorm veel onrust hier. Voor jou niet en voor niemand niet.
Ik heb vandaag niet op Debbie gereageerd volgens mij hoor.
Wanneer was dat dan?
Ik zit in de blokkendoos
pi_219039819
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Waarom denk je dan dat ik die knipoog plaats? Ik kreeg dat beeld er gewoon bij. Zo noemen we dat hier: aan het bier is hier in het oosten niet 1 biertje
Michelle woont toch ook in het oosten? Beiden Braband 😉
pi_219039824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:58 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Michelle woont toch ook in het oosten? Beiden Braband 😉
Beetje vloeken in de kerk dit 😂 ze woont wel in Oost Braband, maar daar is het ook wel mee gezegd 🙈
pi_219039832
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Beetje vloeken in de kerk dit 😂 ze woont wel in Oost Braband, maar daar is het ook wel mee gezegd 🙈
Braband de gekste!!! 🍻
pi_219039845
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:20 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Amen. En we mogen hier schrijven wat we willen over wat we zien. En dan hoeft de MBOL fanclub niet overal met eigen interpretaties en invullingen alles te verdedigen.
Daar wordt het hier een stuk minder leuker door.
Iets met een pot en een ketel?
Ik mag ook schrijven wat ik wil en ik lees ook jullie interpretaties en invullingen.
Kun je daar niet tegen: tip: scroll door als je mijn naam ziet.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 23:07:30 #300
184769 crew  Deisyy
pi_219039859
Die wel of geen alcohol- en verdedigingdiscussies mag nu wel klaar zijn hoor.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')