Wel de spijker op de kop denk ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:00 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dit is de verslaving denk ik. Ze denkt dat men niet meer zonder haar kan, ze heeft het gevoel dat ze onmisbaar is geworden voor een enorme groep mensen.
In alle verhalen die ze vertelt, zet ze zichzelf neer als DE ontdekker of de uitzondering op. Nou AM ik heb nieuws voor je: Het leven van al je volgers gaat gewoon door als je niet meer online zou komen.
Sterker nog; Waar bij 'normale banen' er echt vervanging gezocht moet worden, is dit bij jou zelfs niet nodig.
En dat maakt social media(leven van influencers) zo eng en zo verraderlijk. Zij denken dat mensen afhankelijk zijn van hen, maar in werkelijkheid zijn het de influencers die niet zonder de aandacht van de volgers kunnen.
Ik vermoed zelfs dat hier deels het gedrag van Julia vandaan komt. Ze heeft leren acteren voor de camera. Want reken maar dat een meisje van die leeftijd bezig is met hoe ze overkomt. Dan maar een act opvoeren zodat je je echte IK kan verbergen. En terecht!!
(Merk dat ik het daarom ook lastig vind als het gaat over het gedrag van de kinderen van AM ook al zijn ze 21)
Einde betoog. Sorry, een beetje lang dit keer. (Ik kan wel een boek gaan schrijven![]()
)
Waarom boeit het jou toch zo dat het 'niet eerlijk' is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste tijd niet echt opgelet, ik reageer vooral op wat ik zie: dat ze haar nagels doet, dat ze in bed ligt.
Jij ziet niet hoeveel mb drinkt maar je schrijft dat het teveel is.
Je kunt alles van haar vinden maar dat vind ik gewoon niet eerlijk.
Ach hou toch op! Van een biertje verzuipen die kids niet hoor. Gaan we nu echt doen alsof we zelf heiliger dan de paus zijn? Ik heb ook wel eens een wijntje gedronken met mijn vriendinnen aan het water terwijl de kinderen aan het spelen waren…in het water ja… zolang je niet een hele fles weg zuipt zal het wel mee vallen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
En jawel. MB aan het bier terwijl haar kinderen in zee zwemmen. Ik zou persoonlijk andere keuzes maken. Ik vind dit echt bizar.
Dit heeft ook helemaal niks te maken met een drankje omdat het gezellig is want ze was alleen. Nou drink ik sowieso niet dus ik zal het nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
En jawel. MB aan het bier terwijl haar kinderen in zee zwemmen. Ik zou persoonlijk andere keuzes maken. Ik vind dit echt bizar.
Ga je lekker? Ik doe helemaal niet alsof ze haar kinderen onderwater duwt. Doe even rustig. Ik geef mijn mening.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:38 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ach hou toch op! Van een biertje verzuipen die kids niet hoor. Gaan we nu echt doen alsof we zelf heiliger dan de paus zijn? Ik heb ook wel eens een wijntje gedronken met mijn vriendinnen aan het water terwijl de kinderen aan het spelen waren…in het water ja… zolang je niet een hele fles weg zuipt zal het wel mee vallen.
En nee ik zal de laatste zijn die ontkent dat de Bollens (en dat geldt ook voor Koen en JvP) misschien iets minder kunnen drinken, maar overdrijven is ook echt een vak. Prima dat jij andere keuzes maak hoor, lekker doen… maar dit soort dingen bizar noemen, vind ik dan bizar. Je doet alsof ze die kinderen eigenhandig onder water duwt.
Eensquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:41 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ga je lekker? Ik doe helemaal niet alsof ze haar kinderen onderwater duwt. Doe even rustig. Ik geef mijn mening.
Prima dat je een tegengeluid laat horen, maar dat mag iets minder aanvallendquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:38 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ach hou toch op! Van een biertje verzuipen die kids niet hoor. Gaan we nu echt doen alsof we zelf heiliger dan de paus zijn? Ik heb ook wel eens een wijntje gedronken met mijn vriendinnen aan het water terwijl de kinderen aan het spelen waren…in het water ja… zolang je niet een hele fles weg zuipt zal het wel mee vallen.
En nee ik zal de laatste zijn die ontkent dat de Bollens (en dat geldt ook voor Koen en JvP) misschien iets minder kunnen drinken, maar overdrijven is ook echt een vak. Prima dat jij andere keuzes maak hoor, lekker doen… maar dit soort dingen bizar noemen, vind ik dan bizar. Je doet alsof ze die kinderen eigenhandig onder water duwt.
Ik vind t vrij bijzonder dat ze dagelijks drinkt, dat ze constant drinkt waar de kinderen bij zijn en dat t zo genormaliseerd lijkt te worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:38 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Lieve Gooische vrouw, jammer dat je de laatste tijd alleen nog maar belerend en aanvallend reageert. Ik vond je bijdragen altijd zo in balans. Ik mis de oude Gooische vrouw!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:38 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ze vermeld het hoogstens een keer na afloop van de serie sporten. 1x, bij 10+ posts.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Alle sportieve aangelegenheden zijn gesponsord bij AM. Vroeger gebeurde er nog wel eens iets spontaan. Tegenwoordig is werkelijk alles gesponsord. Moet ze naar de stad? Dan gaat ze naar een van haar samenwerkwinkels. Gaat ze sporten? Gesponsord. Die hele tour is straks van A tot Z gesponsord.
Een selfie maken met opgerold hemdje en haar bier is blijkbaar ook belangrijker dan op haar 4 kinderen letten die in het water zitten.. Je ziet ook constant die twee oudste jochies de verantwoordelijkheid dragen voor Olivia en Laurens terwijl mevrouw op haar bedje ligt. Ik vond Olivia best ver weg drijven in haar eentje maar goed..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind t vrij bijzonder dat ze dagelijks drinkt, dat ze constant drinkt waar de kinderen bij zijn en dat t zo genormaliseerd lijkt te worden.
Ik ben ook echt geen heilige en drink wel eens wat, ook waar mijn kinderen bij zijn. Maar niet op dagelijkse basis (ook niet in de/op vakantie).
En ik vind kinderen en water echt een verschrikkelijke combi en ben dan zelf liever helder, sinds mijn eerste zwangerschap valt alcohol niet altijd even lekker bij mij, dus ik neem dan dat risico niet.
Dan kan Koen zien wat hij allemaal mistquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:14 schreef Henrike het volgende:
Waarom is die Ellen ineens zo hyper en vol
In de make up?
Laatste staat op prive zie ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:25 schreef NineMilka het volgende:
Ik weet niet of iemand Laura Loots volgt (ik keek soms bij haar toen haar kindje zo slecht lag), maar zij is blijkbaar ontmaskerd als een soort oplichter en leugenaar. Zie het bericht van elienvandenbrande.
Ik vind Bonjoeri echt een rarequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:13 schreef Qware5 het volgende:
Dat filmpje van Lotte en Bonjoeri dat hij haar een knuffel geeft… zo gemaakt, zo bedacht en gruwelijk nep.
Hij komt in de buurt van die papasjenkie 🤭quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind Bonjoeri echt een rare
Nee hoor.quote:
Oh ik bedoelde niet dat ze niet besproken mocht hoor. Maar dat je geen stories zag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:39 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Nee hoor.
En daarnaast mogen die tegenwoordig besproken worden toch. Maar ze staat niet privé, dan kijk je op het verkeerde account denk ik. Het bericht verscheen namelijk in mijn openbare feed, ik volg haar zelf niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |