quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Onbekende woordenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:32 schreef Evangelion het volgende:
Waarom wordt de Belg ondertiteld? Beter verstaanbaar dan veel Nederlanders.
Er is een groot verschil bij het woord poepen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:32 schreef Evangelion het volgende:
Waarom wordt de Belg ondertiteld? Beter verstaanbaar dan veel Nederlanders.
Mannen met een vlaams accentquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou dit accent misschien max 5 minuten per dag kunnen aanhoren
Ik zit er helemaal inquote:
Ik ben benieuwd hoe lang ik me zou kunnen inhouden om Samson na te gaan doen. Dat landt vast slecht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou dit accent misschien max 5 minuten per dag kunnen aanhoren
Kabouter Wesleyquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:35 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ik me zou kunnen inhouden om Samson na te gaan doen. Dat landt vast slecht.
Ren weg!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:36 schreef DKUp het volgende:
Iris 22 Moeder Zelfstandig Ondernemen
Red flags
Mijn sympathie daalt ook tot onder het vriespunt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om meer van haar te zien
Dit klinkt beter dan je zachte g. Ga door.quote:
Zijn homeostase was kapoet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand het verhaal samenvatten wie er nu dood was?
tweelingbroer (8 dagen oud)quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand het verhaal samenvatten wie er nu dood was?
Vangelisquote:
Klinkt als zo'n moderne bedrijfsnaam die niks zegt over wat het bedrijf doet.quote:
Wel netter dan Shaniquaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n moderne bedrijfsnaam die niks zegt over wat het bedrijf doet.
Vianis, kan een woningcorporatie zijn, thuiszorg of een afvalverwerker.
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ze krijgt geen latino maar een pinda
Eufemisme.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
"ik ken haar van grondworstelen"
Die had ik niet verwacht
Vanaf wanneer mag je het een man noemen?quote:
Ik sta 1.75m toe.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer mag je het een man noemen?
Akkoordquote:
Denk ik ookquote:
quote:
Mwah er zijn mensen die het toch prettig vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:49 schreef Poefbank het volgende:
Hoe irritant zijn accent ook is, het is nergens voor nodig om hem te ondertitelen.
Jhaaaaaah?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah er zijn mensen die het toch prettig vinden
Vlamingen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah er zijn mensen die het toch prettig vinden
Wie is/was dit?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Anderhalf jaar single, kind van een. Meerdere vaders. Mama Mia.
Neukt alles!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:51 schreef DKUp het volgende:
Jezus dit zit ook weer tegen een haai aan
quote:"Student Global Health" verwijst naar een studentennetwerk en/of een studiegebied dat zich richt op het verbeteren van de gezondheid van bevolkingen wereldwijd, ongeacht landsgrenzen. Het omvat de interdisciplinaire studie van onderwerpen zoals gezondheidsverschillen, infectieziekten, migrantengezondheid en duurzaamheid
Jaar ouder?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Lara is net als die blonde van gister
Lijkt 10+
Jaquote:
Klopt wel, ze is 23!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Lara is net als die blonde van gister
Lijkt 10+
canesten gyno genotquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:53 schreef Evangelion het volgende:
Biotechnoligie. Zoals alles met schimmeltjes.
Geil
Dat moet je niet letterlijk nemen, is vrouwentaal.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:55 schreef Evangelion het volgende:
Nee we gaan niet zoenen.
Nou kap er maar mee dan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Dan maar met 19 je zwanger laten duwen om je depressie weg te krijgen
Daarna kind 2 want het is zielig als kind 1 alleen is
Dat mens is echt gek
Oh ben je er zo eentjequote:
Ik zou sowieso geen brownie uitkiezenquote:
Yup dat is zelfs voor mij teveel red flags.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Dan maar met 19 je zwanger laten duwen om je depressie weg te krijgen
Daarna kind 2 want het is zielig als kind 1 alleen is
Dat mens is echt gek
Maar dan de dyslectische variant.quote:
Deze lijkt me wel redelijk verkaastquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef Poefbank het volgende:
Na de 2e date draagt ze een hoofddoek en moet ze stoppen met de opleiding(en)
Ik zou het uitspreken als Tee-fun.quote:
Wolf in schaapsklerenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel redelijk verkaast
Bij haar ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Prima jongen
Zou een leuke match kunnen zijn
Nou nou nou.quote:
Hij heeft geen negerkindjes met hongerbuikjes geknuffeld dus niet interessant.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
Riehraaahraaizuh
Ze vindt de Europese reisverhalen niet boeiend.
Ik verbaas me altijd over de houding hier dan vanaf straalt.vinden zichzelf dan echt een beter mens.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
Riehraaahraaizuh
Ze vindt de Europese reisverhalen niet boeiend.
En toen op dezelfde avond gedumpt? Ik snapte het ook niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:12 schreef DKUp het volgende:
Jank jank ik ben er tijdens de terroristische aanslag
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is te dom voor die Marokkaan Turk
Ja en later hadden ze een relatiequote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
En toen op dezelfde avond gedumpt? Ik snapte het ook niet.
En hij zei dat het een goede vriendin was.
Wat een belediging voor Annabelquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:18 schreef Felagund het volgende:
Ze heeft de uitstraling van en lijkt op Annabel Nanninga.
Ik zou het eerder andersom een belediging vinden.quote:
wat een baasquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:19 schreef DKUp het volgende:
Meer interesse in haar best vriendin WHAHAHAHAHAHA
Bloody hellquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:30 schreef Jim_Beaver het volgende:
Iris inmiddels zwanger van de derde
https://www.oudersvannu.n(...)ris-broekman~bc2d0c5
OK, die Iris is gestoord. Maar parfum dragen als je zwangere vrouw er niet tegen kan is ook uhhh ...quote:Echte cravings heb ik niet, nooit gehad ook. Al staan geuren me deze keer enorm tegen. Dat is best even wennen als je een partner hebt die parfum draagt. Maar hij is vrij om te zijn wie hij is. Ik ben degene die zwanger is, dus ik pas me wel aan.
Heh hoe lang is deze aflevering geleden?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:30 schreef Jim_Beaver het volgende:
Haar Instagramquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:30 schreef Jim_Beaver het volgende:
Je moet wel iets hebben om content over te createn natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:00 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Haar Instagram. Echt alles draait bij die kut om het zwanger zijn.
Die poept dadelijk 10+ kinderen uit om haar Instagram maar draaiende te houden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je moet wel iets hebben om content over te createn natuurlijk.
Schrijft erotische verhalen!quote:
gisteren niet meegekregen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
20 jaar "iedereen om mijn heen krijgt kinderen"
Oude gezichtenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ligt het aan mij of zien ze er allebei veel ouder uit
Even verkrachtenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:36 schreef Felagund het volgende:
Een mooi bord vreet je niet alleen.
Vandaag ook weer!quote:
Oudste was 10 zei ze eerder.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:37 schreef DKUp het volgende:
31 en ze heeft al last van een extreem lastige puber.
Ze was 15-17?
Als t goed is een nwe aflevering. Kan idd uit LLDL komenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit een herhaling? Deze vrouw is ook bekend
Zoiets dat was ook met Karlsonquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:42 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als t goed is een nwe aflevering. Kan idd uit LLDL komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |