quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Onbekende woordenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:32 schreef Evangelion het volgende:
Waarom wordt de Belg ondertiteld? Beter verstaanbaar dan veel Nederlanders.
Er is een groot verschil bij het woord poepen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:32 schreef Evangelion het volgende:
Waarom wordt de Belg ondertiteld? Beter verstaanbaar dan veel Nederlanders.
Mannen met een vlaams accentquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou dit accent misschien max 5 minuten per dag kunnen aanhoren
Ik zit er helemaal inquote:
Ik ben benieuwd hoe lang ik me zou kunnen inhouden om Samson na te gaan doen. Dat landt vast slecht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou dit accent misschien max 5 minuten per dag kunnen aanhoren
Kabouter Wesleyquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:35 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ik me zou kunnen inhouden om Samson na te gaan doen. Dat landt vast slecht.
Ren weg!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:36 schreef DKUp het volgende:
Iris 22 Moeder Zelfstandig Ondernemen
Red flags
Mijn sympathie daalt ook tot onder het vriespunt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om meer van haar te zien
Dit klinkt beter dan je zachte g. Ga door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |