abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219023706
Wie zegt dat extreem rechts die mensen heeft belaagd? Het is al vaker voorgekomen dat christenen door moslims zijn geterroriseerd.
pi_219023715
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:41 schreef Vostok het volgende:
Het zijn altijd van die tokkies die extreem rechtse Henk en Ingrid. Fatbike. Peuk in de smoel en ga zo maar door.
Die beginnen inderdaad, die zijn niet onder de indruk van tuig. Maar de roep om minder migratie en veiligheid op straat wordt zeer breed gedragen.

Zelfs de ogen van de D’66 gaan langzaam open.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 20:01:52 #28
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219023861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus we hebben wat niet nader genoemde lelijke reacties of facebook onder een interview en iemand die die regenboogvlag beu is.

Het moet gezegd met hulp van wat hooligans en het politie-optreden, maar er wordt voor de verkiezingen met veel aanstellerij, desinformatie, aannames en selectieve verontwaardiging een stemming gecreeerd alsof er een enorm extreem-rechts gevaar dreigt en dat is gewoon een valse campagne.
Mwoh, als ik zie met welk gemak er overal dus ook hier geroepen wordt over massale deportaties bijvoorbeeld dan denk ik dat er echt wel degelijk extreemrechtse ondergraving bezig is.
pi_219023921
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mwoh, als ik zie met welk gemak er overal dus ook hier geroepen wordt over massale deportaties bijvoorbeeld dan denk ik dat er echt wel degelijk extreemrechtse ondergraving bezig is.
Die wens bestaat al veel langer; logischerwijs onstond deze wens gelijktijdig met het begin van de massale importaties. Wat wel het geval is, is dat steeds meer mensen durven uit te komen voor wat normaal is, was of hoort te zijn.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 15 oktober 2025 @ 20:07:22 #30
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_219023957
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Of, je stemt geen PvdA-GL omdat ze de vergoeiliking, bagatellsering en facilitering van fascistische denkwijzen van 'n bepaalde religie niet zo zien zitten.

Hier mogen weer genieten van billboards van esmah 'hoofddoek' lalah. Want progressie, daar gaat het om uiteraard.

Lees eens de koran, en kom daarna terug met je zorgen m.b.t. fascisme.
Dit is precies waar het fout gaat in deze wereld.
Ik heb zelf ook niks met Islam e.d. maar de manier waarop de PVV ermee omgaat is niet de mijne. Het kan ook op een andere manier dan meteen met gestrekt been erin.
Wat mij betreft komt er geen moslim meer in.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 20:09:33 #31
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_219023988
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:05 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Die wens bestaat al veel langer; logischerwijs onstond deze wens gelijktijdig met het begin van de massale importaties. Wat wel het geval is, is dat steeds meer mensen durven uit te komen voor wat normaal is, was of hoort te zijn.
Asielzoekers bestaan al eeuwen. En je hebt ze ook nodig, alleen de rotte appels moet je eruit zeven.
pi_219024094
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Of, je stemt geen PvdA-GL omdat ze de vergoeiliking, bagatellsering en facilitering van fascistische denkwijzen van 'n bepaalde religie niet zo zien zitten.

Hier mogen weer genieten van billboards van esmah 'hoofddoek' lalah. Want progressie, daar gaat het om uiteraard.

Lees eens de koran, en kom daarna terug met je zorgen m.b.t. fascisme.
Wat mij betreft maak je de denkfout dat er met iedere moslim wat mis is, terwijl er ook hier - net als bij christenen - mensen zijn die progressiever of juist zeer conservatief met hun religie omgaan.

Terwijl de rechts-extremisten die zich de laatste tijd laten gelden met intimidatie, vernielingen, orde verstoringen en racistische leuzen wel allemaal fout zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 15 oktober 2025 @ 20:17:27 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219024108
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wat mij betreft maak je de denkfout dat er met iedere moslim wat mis is, terwijl er ook hier - net als bij christenen - mensen zijn die progressiever of juist zeer conservatief met hun religie omgaan.

Terwijl de rechts-extremisten die zich de laatste tijd laten gelden met intimidatie, vernielingen, orde verstoringen en racistische leuzen wel allemaal fout zijn.
Hoofddoeken zijn in geen enkel universum progressief.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219024174
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
je kan niet zowel progressieve meningen als conservatieve meningen inzichten hebben?
pi_219024178
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gelukkig toch nog 1 vrouw in een rolstoel anders kwam dit PvdA/GL de eigen ballotage niet door
Wat laat je je weer kennen :')
  woensdag 15 oktober 2025 @ 20:25:15 #36
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_219024181
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Of; geef eens aan wat jij ervan vindt dat we religies hebben die zeggen dat vrouwen zich moeten bedekken.
Dat gaf ik net aan.
Ik ben sowieso tegen elk geloof. Zeker tegen de Islam, waar vrouwen, homo's etc behandeld worden als beesten.
Geloof is de stille kracht achter veel oorlogen geweest.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 20:25:59 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219024185
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
je kan niet zowel progressieve meningen als conservatieve meningen inzichten hebben?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Lalah neem ik inderdaad niet serieus
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219024197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Er is niks extreem-rechts aan het deporteren van illegalen en mensen wiens legaal verblijf beeindigd is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_219024222
*Hyper extreem rechts
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 20:30:26 #40
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_219024235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Er is niks extreem-rechts aan het deporteren van illegalen en mensen wiens legaal verblijf beeindigd is.
Het begint bij illegalen.
pi_219024241
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mwah, mijn oma droeg als Christen hoofddoeken tot ver in de jaren 90, misschien zelfs wel begin ‘00’s en zij was als lid van een pinkstergemeente behoorlijk progressief.

Lid van de ChristenUnie en zette zich actief in voor Amnesty international. Voor een vrouw van haar generatie was zij zeer bij de tijd en ruimdenkend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_219024247
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:09 schreef Gehakt_bal het volgende:

[..]
Asielzoekers bestaan al eeuwen. En je hebt ze ook nodig, alleen de rotte appels moet je eruit zeven.
Een demografische verschuiving zoals we nu zien is qua etnische afstand en tijdsbestek, in historisch opzicht eigenlijk uitzonderlijk.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 15 oktober 2025 @ 20:33:07 #43
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219024266
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Mwah, mijn oma droeg als Christen hoofddoeken tot ver in de jaren 90, misschien zelfs wel begin ‘00’s en zij was als lid van een pinkstergemeente behoorlijk progressief.

Lid van de ChristenUnie en zette zich actief in voor Amnesty international. Voor een vrouw van haar generatie was zij zeer bij de tijd en ruimdenkend.
Ik herhaal: hoofddoeken bij dames is in geen enkel universum progressief te noemen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219024284
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik herhaal: hoofddoeken bij dames is in geen enkel universum progressief te noemen
Oké, dan was mijn oma met terugwerkende kracht ineens niet progressief joh, wat jij wil.

Omdat het niet in Etto’s bekrompen wereldbeeld past.
pi_219024288
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

En toch kan je er gif op innemen dat al die 'rechts-extremisten' progressiever zijn dan de gemiddelde moslim.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 20:40:05 #46
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219024298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Oké, dan was mijn oma met terugwerkende kracht ineens niet progressief joh, wat jij wil.

Omdat het niet in Etto’s bekrompen wereldbeeld past.
lol..

bekrompen is het idee dat je wegens je aangeboren geslacht jezelf dient te bedekken.

Progressief, niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219024305
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:31 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Een demografische verschuiving zoals we nu zien is qua etnische afstand en tijdsbestek, in historisch opzicht eigenlijk uitzonderlijk.
is als sinds de tijd van de romeinen bezig. mensen uit Estland of Wit Rusland eindigden in Noord Africa..

de reistijd is wel korter
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_219024315
Een artikel van PVDA serieus nemen. _O- _O- _O-
  woensdag 15 oktober 2025 @ 21:14:32 #49
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219024529
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, maar daar heeft men het niet (uitsluitend) over bij dat geroep om remigratie.
pi_219024569
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, maar daar heeft men het niet (uitsluitend) over bij dat geroep om remigratie.
Zoals gebruikelijk bewijzen de allerextreemste uiteinden van de spectrums de terechte zorgen die er leven over onderwerpen vooral een slechte dienst. Met het spuiten van hakenkruizen op objecten ga je niet sneller tot realistische oplossingen voor aan migratie gerelateerde problemen komen, en met het belagen van joodse burgers ga je er niet voor zorgen dat er meer rekening gehouden wordt met de veiligheid van burgers in oorlogsgebieden ver weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')