“Ik woon in een begeleid wonen-project”. Dat snap ik jaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:38 schreef Bluesdude het volgende:
Hollandse traditie: militant rechts tegen Joden
https://x.com/mmeeuw/status/1978506327891521553
[ x ]
Ik heb echt geen idee hoe je dit soort gasten zodanig kunt helpen dat er wat IQ-punten bij komen, in ieder geval totaal geen zelfreflectie. Zelfs het verlies van zijn baantje na de eerdere uitspraken heeft totaal geen impact volgens mij. Ook als "uitje" komen protesteren tegen AZC in een wijk waar je niet eens woont... tjaquote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
“Ik woon in een begeleid wonen-project”. Dat snap ik ja
En Marokkanen krijgen teveel geld. Nou zo te zien heeft hij nog steeds geld voor sigaretten, en aangezien roken een paar duizend euro per jaar kost vraag ik me af wat zijn probleem is?
VVD is er voor de grote bedrijven en voor vermogendenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie zijn eigenlijk die hardwerkende Nederlanders? Ik ken er eigenlijk maar weinig die hard werken en zeker niet onder VVD-stemmers....
Op de een of andere manier lijkt zijn hele voorkomen zo incoherent dat ik me afvraag of hij geen agent provocateur is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:38 schreef Bluesdude het volgende:
Hollandse traditie: militant rechts tegen Joden
https://x.com/mmeeuw/status/1978506327891521553
Dat is listige slijmtaal om potentiële stemmers - die zichzelf eronder rekenen - te paaien. Om die mensen een beter gevoel te geven ten opzichte van zichzelf, ten opzichte van mensen die niet tot 'hard werken' in staat zijn. "Jij draagt wat bij, jij hoort er wel bij. En zij niet." Het is ook een soort van benadrukken wie 'normaal' is en wie niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie zijn eigenlijk die hardwerkende Nederlanders? Ik ken er eigenlijk maar weinig die hard werken en zeker niet onder VVD-stemmers....
Eurlings vond ik de grootste griezel uit die stal van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mona is nog zo'n foute CDA'er. Komt in de buurt van Wopke, maar nog veel onsympathieker.
Ik ga voor Verhagen. Smerige gluiperd was dat. Echt zo’n gladjanus.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eurlings vond ik de grootste griezel uit die stal van de afgelopen jaren.
Zou je ook als hardwerkende Nederlander bij de sociale meerderheid horen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Idd, zelfs Eerdmans lijkt daarbij een ideale schoonzoon.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik ga voor Verhagen. Smerige gluiperd was dat. Echt zo’n gladjanus.
Of zo'n Jack- normen en waarden- de Vries. Oh Henk Bleker.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik ga voor Verhagen. Smerige gluiperd was dat. Echt zo’n gladjanus.
Dan ga ik voor Hoogervorst, wat een griezel was datquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of zo'n Jack- normen en waarden- de Vries. Oh Henk Bleker.
Henk Bleker ging uiteindelijk naar FvDquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of zo'n Jack- normen en waarden- de Vries. Oh Henk Bleker.
Wat wel wat wil zeggen over dit figuur.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Henk Bleker ging uiteindelijk naar FvD
Als Henkie al AMA's denkt om te kunnen kopen met kaartjes voor FC Twente wil je waarschijnlijk niet weten wie en wat hij nog meer smeergeld heeft toegestopt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Henk Bleker ging uiteindelijk naar FvD
Maken die linkse vrindjes ook bingokaarten voor de Goede Partijen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:50 schreef Elzaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat de PVV stemwijzer op de FVD site?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Heeft iemand de PVV stemwijzer al gedaan? https://fvd.nl/kieswijzer
Ik kwam toch nog op 30% uit!
83%!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Nee. Het is een FvD-stemwijzerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Staat de PVV stemwijzer op de FVD site?
Wil je meer of minder gevangenissen terwijl het probleem personeel is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Er moet gewoon eens een duidelijke campagne komen dat voor de politiek geldt: shit in = shit out.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het zijn juist dat soort clubs die wonderen beloven en niks waarmaken. Populisme is in die zin een nogal zelfversterkend dingetje…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |