Laat maar, was als TR bedoeld. Ik heb leeg gemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:00 schreef sp3c het volgende:
Dat screenshot is direct weggehaald
hoezo denk je dat het een goed idee is om er een discussie over te starten?
quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:01 schreef raptorix het volgende:
ik heb daar een analyse op gedaan, en ik kan een redelijk stellige conclusie trekken
Leg maar voor aan de forumadmins. Die kunnen bevestigen dat ik geen kloon ben.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je mag gerust man en paard noemen, ik zal het uitleggen, er was lang discussie of starhoper en mickey_tt clones zijn, ik heb daar een analyse op gedaan, en ik kan een redelijk stellige conclusie trekken, that's it niks meer, niks minder.
goed verhaaltje, das idd bijna hetzelfdequote:Op maandag 20 oktober 2025 17:02 schreef recursief het volgende:
[..]
Omdat
[..]
Laat maar, was als TR bedoeld. Ik heb leeg gemaakt.
is al bevestigd, voor ons is deze klaarquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leg maar voor aan de forumadmins. Die kunnen bevestigen dat ik geen kloon ben.
Zie mijn post, ik dox dan ook niemand, zo zit ik niet elkaar, het ging mij er puur over dat iemand onder meerdere aliassen elke keer topics beinvloed, uiteraard heeft iemand het recht op zijn privacy/anonimiteit als dat gebruikt word om met meerdere aliassen te posten vind ik dat niet netjes, en zelfs als het volgens de TOS toegestaan zou zijn, vind ik nog dat daar op ingegrepen moet worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:01 schreef sp3c het volgende:
anders plaats ik het weer terug als je het er per se over moet hebben, dan weet iedereen ook waar het over gaat
zeg maar
quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
goed verhaaltje, das idd bijna hetzelfde
is niet zoquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zie mijn post, ik dox dan ook niemand, zo zit ik niet elkaar, het ging mij er puur over dat iemand onder meerdere aliassen elke keer topics beinvloed, uiteraard heeft iemand het recht op zijn privacy/anonimiteit als dat gebruikt word om met meerdere aliassen te posten vind ik dat niet netjes, en zelfs als het volgens de TOS toegestaan zou zijn, vind ik nog dat daar op ingegrepen moet worden.
ik geloof niet dat het als tr bedoelt was want dat zijn totaal verschillende schermenquote:
Wil je daarmee stoppen? Het wegtreiteren van users is not done.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:41 schreef raptorix het volgende:
Oh gaan we nu berichtjes vegen ten faveure van starhopper wiens bericht blijft staan?
Ik vond het tamelijk bedreigend overkomen, en dat is een sfeertje waar ik geen trek in heb.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je mag gerust man en paard noemen, ik zal het uitleggen, er was lang discussie of starhoper en mickey_tt clones zijn, ik heb daar een analyse op gedaan, en ik kan een redelijk stellige conclusie trekken, that's it niks meer, niks minder.
Het staat er vaag, maar het was als TR bedoeld.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof niet dat het als tr bedoelt was want dat zijn totaal verschillende schermen
ik heb het niet half gedelete, je hebt zelf de hele post weggehaaldquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:10 schreef recursief het volgende:
[..]
Het staat er vaag, maar het was als TR bedoeld.
Ik had een reply getikt, maar die vond ik zelf vaag en raar. Als je die dan half delete en wegklikt en nog een keer quote voor een duidelijkere reactie blijft de oude staan. Ging wat onhandig maar goed. Maakt ook niet uit, we hebben het er nu toch over.
Ja dat zeg ik. Je = men hier. Niet je = sp3cquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het niet half gedelete, je hebt zelf de hele post weggehaald
Stop met erop reageren en laat de mods het oplossen (door een TR).quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:24 schreef Starhopper het volgende:
Willen de mods meekijken in dit topic? NWS / Demonstranten plakken 40 AH filialen dicht
Ik krijg allemaal achterlijke beschuldigingen dat ik kloon ben. Dat ik terrorisme steun. Dat ik de kanker ben van het forum. Dat ik oogkanker fake. Waar slaat dit op?
zeg dan menquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Je = men hier. Niet je = sp3c
¤30,-quote:
Bedankt! Koopje..quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
15 euro
https://fok.nl/shop/new/index?action=nickchange
Toch bedankt voor de moeite.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
¤30,-
GC / Wijzig je username voor Lenthe
edit: was blijkbaar dubbele prijs vanwege het goede doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |