abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2025 @ 16:35:11 #301
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219077542
quote:
88s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 15:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
helldivers
Wat is je Level? :D
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Forum Admin woensdag 22 oktober 2025 @ 16:37:49 #302
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219077560
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:29 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat was hier nou eens niet aan de orde :) Ik had lang zitten wikken en wegen of ik mijn bijdrage wel of niet zou posten, wetende dat het wel weer wat persoonlijk gezeik zou opleveren. Dus ik had iets geschreven als "Dikke kans dat ik nu een goedprater genoemd ga worden".

Was niet heel handig, dat klopt, maar dat ik het toch deed geeft wel aan hoe hoog het me zo langzamerhand zit. En ja dat ligt aan de users, niet aan de crew. Daar wil ik ook even duidelijk over zijn.

Oh en tegenover die ene wat dommige opmerking staat heel veel moeite om de feiten boven tafel te krijgen, en een serie posts waar ik zonder persoonlijk te worden uitleg dat ik vekrachting wel degelijk zeer ernstig vind, en dat het niet zo is dat ik het allemaal wel prima vind. En ja dan wordt die ene dommige opmerking kennelijk wel heel zwaar gewogen.
Oh dat was meer in het algemeen, niet zozeer naar jou.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')