abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2025 @ 14:44:54 #251
319979 Fok-it
All is well
pi_219076782
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik zie het niet en mensen mogen hier een mening posten dus zal het hem persoonlijk gaan vragen. En indien het wel richting users bedoeld is hem vragen hiermee op te houden.

Je zou je ook minder aangesproken kunnen voelen en bepaalde users maar in de ruimte laten lullen AKA negeren.

Persoonlijke aanvallen gaan sowieso weg en worden genote. Maar opmerkingen waar niet duidelijk naar één of meerdere users wordt verwezen kan ik niet beschouwen als een persoonlijke aanval. En of dat nou uit linker of rechterhoek komt maakt mij geen flikker uit.
Het is toch overduidelijk dat er een segment bestaat van pro Palestina staat gelijk aan pro Hamas. Hij zei het nota bene zelf in FB net _O- wat je verwijderd hebt. Dat er genoeg op FOK! rondliepen waarbij je er niet om heen kon

Hoeveel duidelijkheid wil je dan hebben?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 22 oktober 2025 @ 14:50:05 #252
319979 Fok-it
All is well
pi_219076811
Maar prima

Maar dan niet gek opkijken dat veel users blijven denken dat er met 2 maten gemeten wordt, want ook nu weer wordt die indruk gewekt.

User Recursief kan gewoon naar zijn hoofd krijgen dat hij verkrachting goedpraat want hij geeft dan ook wel een inkoppertje. En het is ook prima om users op FOK te betichten pro-Hamas te zijn behalve als je letterlijk post: JIJ BENT PRO-HAMAS, want anders is het niet duidelijk genoeg.

Tsja.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 22 oktober 2025 @ 14:52:35 #253
485843 crew  Jippie
pi_219076820
Geveegd, ik ben persoonlijk klaar met dat oeverloze gebemoei en gekibbel hier. Dus ik veeg net zo lang totdat er hier een normale conversatie plaatsvindt.

En een gebbetje op zijn tijd of het melden van een off-policy post is natuurlijk prima. Maar kap met dat voortdurende wijzen naar elkaar. Als ik met kleuters had willen werken dan was ik wel vrijwilligerswerk bij 'OBS Het Kompas'gaan doen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 22 oktober 2025 @ 14:53:53 #254
485843 crew  Jippie
pi_219076828
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het is toch overduidelijk dat er een segment bestaat van pro Palestina staat gelijk aan pro Hamas. Hij zei het nota bene zelf in FB net _O- wat je verwijderd hebt. Dat er genoeg op FOK! rondliepen waarbij je er niet om heen kon

Hoeveel duidelijkheid wil je dan hebben?
Ik wacht zijn reactie op mijn DM af, als hij niet reageert ligt hij sowieso onder mijn vergrootglas.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 22 oktober 2025 @ 14:58:03 #255
485843 crew  Jippie
pi_219076848
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar prima

Maar dan niet gek opkijken dat veel users blijven denken dat er met 2 maten gemeten wordt, want ook nu weer wordt die indruk gewekt.

User Recursief kan gewoon naar zijn hoofd krijgen dat hij verkrachting goedpraat want hij geeft dan ook wel een inkoppertje. En het is ook prima om users op FOK te betichten pro-Hamas te zijn behalve als je letterlijk post: JIJ BENT PRO-HAMAS, want anders is het niet duidelijk genoeg.

Tsja.
Stel je niet zo aan. Ben het zat om te worden beschuldigd van het meten met 2 maten. Als users het idee hebben dat ze niet worden gehoord is dat de standaard reactie.

Je kunt mij alleen verwijten dat ik verder kijk dan jouw neus lang is. Daarnaast heb je absoluut geen zicht op wat er allemaal wél wordt verwijderd.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 15:02:22 #256
319979 Fok-it
All is well
pi_219076873
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:58 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ben het zat om te worden beschuldigd van het meten met 2 maten.
Ik beschuldig je dan ook niet. Ik zeg dat je met dat soort reacties de indruk wekt bij veel users. Het is gewoon raar dat iemand meermaals naar zijn hoofd krijgt dat hij verkrachting goedpraat maar dat het dan aan hem zou liggen omdat hij zegt `Voor het geval ik weer een goedprater genoemd wordt'. Hoe is dat een inkoppertje? Het is al walgelijk genoeg dat je dat als disclaimer hier moet vermelden omdat sommige mensen zo diep gezonken zijn daadwerkelijk te geloven dat er users zijn die dat inderdaad goedpraten.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 22 oktober 2025 @ 15:08:20 #257
485843 crew  Jippie
pi_219076898
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 15:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik beschuldig je dan ook niet. Ik zeg dat je met dat soort reacties de indruk wekt bij veel users. Het is gewoon raar dat iemand meermaals naar zijn hoofd krijgt dat hij verkrachting goedpraat maar dat het dan aan hem zou liggen omdat hij zegt `Voor het geval ik weer een goedprater genoemd wordt'. Hoe is dat een inkoppertje? Het is al walgelijk genoeg dat je dat als disclaimer hier moet vermelden omdat sommige mensen zo diep gezonken zijn daadwerkelijk te geloven dat er users zijn die dat inderdaad goedpraten.
De user in kwestie moet gewoon geen inkoppertjes weggeven waarmee users hem om de oren kunnen slaan. Uiteraard mag hij/zij zijn ongezouten mening over de kwestie in het topic geven. Net als anderen daar weer hun mening op zullen geven.

Maar ik kan users niet aanspreken op hergebruik van zo'n 'inkoppertje'. Dacht dat ik dat duidelijk genoeg had gemaakt.
pi_219077033
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
Geef dan ook geen inkoppertjes 'ik zal wel een goedprater worden genoemd, maar...'

Tweede bericht verwijderd.
Nou ja, alsof het niet gebeurd zou zijn als ik dat niet had geschreven. En dan nog is dat geen reden om me allerlei uitspraken of onfrisse denkbeelden toe te schrijven.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_219077130
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 15:08 schreef Jippie het volgende:

[..]
De user in kwestie moet gewoon geen inkoppertjes weggeven waarmee users hem om de oren kunnen slaan. Uiteraard mag hij/zij zijn ongezouten mening over de kwestie in het topic geven. Net als anderen daar weer hun mening op zullen geven.

Maar ik kan users niet aanspreken op hergebruik van zo'n 'inkoppertje'. Dacht dat ik dat duidelijk genoeg had gemaakt.

Kijk dat ie me dan nog "goedprater" noemt, ala, maar dat er vervolgens wordt gedaan alsof ik die verkrachting niet erg vind, en dat bij herhaling, of dat me bij herhaling van alles in de mond wordt gelegd dat ik nooit geegd heb, daar heb ik nou wel genoeg van.

Let wel: er worden vage Zweedse bronnen gebruik om een soort clickbait topic op te tuigen. Ik heb de moeite genomen, en ja dat kostte moeite, om het vonnis van het Hof van Beroep er bij te zoeken, dat te vertalen naar het Nederlands, helemaal door te lezen, en dat te vergelijken met de berichtgeving die rondgepompt wordt. Niemand heeft een poging gedaan om te verifieren of het nou allemaal wel zo zit als de OP-bron beweert.

Daar heb ik best moeite en tijd in gestoken. Daarbij heb ik nagdacht of ik dit eigenlijk wel wilde posten in het topic. Want dat is toch een beetje paarlen voor de zwijnen, zo leert de ervaring. En de ervaring leert ook dat er een clubje users is die dit soort feitenonderzoek het liefst counteren met de persoonlijke aanval. Ja, het was misschien beter geweest om die inkopper niet te maken, maar ik ben niet zo naïef om te denken dat dat persoonlijke gezeik dan als door een wonder achterwege zou blijven.

Zie bijvoorbeeld in een ander topic, waar ik geen post heb gemaakt die als "uitlokking" kan worden beschouwd:
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
User recursief zou eens buiten de deur moeten komen, hij lijkt me een tikkeltje wereldvreemd en kan wel wat streetsmarts gebruiken.
Ja ik had die inkopper niet moeten maken. Maar het echte probleem op Fok! is dat mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen omdat ze een post maken die een ander niet bevalt. Dat is het probleem. En dat uit zich in woorden in de mond leggen, kwalificaties toedichten, valse frames opzetten, etc. Dat is het probleem en ook dat heb ik benoemd in dat topic:

quote:
Ik snap dit soort reacties echt niet. Je kan prima vinden dat die knakker uitgezet moet worden. Of dat ie langer de bak in moet. Of dat de schadevergoeding die hij moet betalen te laag is. En weet je: dat snap ik ook nog wel. Dan kunnen we het daar over hebben.
Ik heb HEEL VEEL TIJD besteed aan een degelijke goed onderbouwde post met de oorspronkelijke bronnen, ik heb niemand persoonlijk aangevallen, ik nodig mensen uit om hun mening te uiten, maar wel met de vraag om dat te doen zonder rare verzonnen dingen. En ja ik heb ook 1 keer een wat dommige zin geschreven die je als uitlokpost zou kunnen zien. En dat laatste, daar word dit op beoordeeld. Niet op het persoonlijke gezeik dat IEDER TOPIC zolangzamerhand terugkomt. Het is iets chronisch. Je kan echt nauwelijks nog iets posten in NWS dat de goegemeente niet bevalt zonder virtueel in je nek gesprongen te worden,. Ik ben er echt helemaal klaar mee.

En nee, dit is geen aanval op de crew, die hebben met de policy te dealen. Maar het ongenoegen leeft, en de lol van het posten is wel helemaal weg. Dat ik af en toe nog wat post is eigenlijk helemaal niet meer omdat ik het nog leuk vind, maar omdat ik erg hecht aan feiten en niet goed kan tegen over het internet rondgepompte politieke propagandaquatsch. Maar ook dat houdt een keer op.
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 15:49:23 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077155
ik wil dit allemaal wel lezen maar superearth heeft mijn hulp nodig

is er een samenvatting?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin woensdag 22 oktober 2025 @ 15:50:44 #261
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219077165
Verzuurde sfeer, onvrede over policy en een zooitje schijt users waar geen land mee te bezeilen valt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219077173
quote:
88s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 15:49 schreef sp3c het volgende:
ik wil dit allemaal wel lezen maar superearth heeft mijn hulp nodig

is er een samenvatting?
Asjeblieft niet dit weer. Als het je niet interesseert, dan kun je ervoor kiezen om je er buiten te houden. Ik meen dit serieus sp3c. Ik zit hier voor Feedback, niet voor jou lolletjes over superearth.
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 15:53:35 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077185
is er een samenvatting?
  woensdag 22 oktober 2025 @ 15:54:49 #264
319979 Fok-it
All is well
pi_219077192
quote:
88s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 15:53 schreef sp3c het volgende:
is er een samenvatting?
www.scholieren.com
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 15:55:03 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077194
ok
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 15:55:34 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077197
ding is ik ga zo wat anders doen en ik heb een klein beetje tijd om mee te kijken
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 15:55:50 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077199
maar sooooorry hoor
pi_219077203
Ook dit toppa kan wel wat kittens gebruiken:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 15:57:47 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077207
en wat managed democracy
pi_219077209
Wtf is " superearth"?
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 15:58:44 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077214
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 15:58 schreef xpompompomx het volgende:
Wtf is " superearth"?
helldivers
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 22 oktober 2025 @ 15:59:11 #272
485843 crew  Jippie
pi_219077217
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 15:46 schreef recursief het volgende:

[..]
Kijk dat ie me dan nog "goedprater" noemt, ala, maar dat er vervolgens wordt gedaan alsof ik die verkrachting niet erg vind, en dat bij herhaling, of dat me bij herhaling van alles in de mond wordt gelegd dat ik nooit geegd heb, daar heb ik nou wel genoeg van.

Let wel: er worden vage Zweedse bronnen gebruik om een soort clickbait topic op te tuigen. Ik heb de moeite genomen, en ja dat kostte moeite, om het vonnis van het Hof van Beroep er bij te zoeken, dat te vertalen naar het Nederlands, helemaal door te lezen, en dat te vergelijken met de berichtgeving die rondgepompt wordt. Niemand heeft een poging gedaan om te verifieren of het nou allemaal wel zo zit als de OP-bron beweert.

Daar heb ik best moeite en tijd in gestoken. Daarbij heb ik nagdacht of ik dit eigenlijk wel wilde posten in het topic. Want dat is toch een beetje paarlen voor de zwijnen, zo leert de ervaring. En de ervaring leert ook dat er een clubje users is die dit soort feitenonderzoek het liefst counteren met de persoonlijke aanval. Ja, het was misschien beter geweest om die inkopper niet te maken, maar ik ben niet zo naïef om te denken dat dat persoonlijke gezeik dan als door een wonder achterwege zou blijven.

Zie bijvoorbeeld in een ander topic, waar ik geen post heb gemaakt die als "uitlokking" kan worden beschouwd:
[..]
Ja ik had die inkopper niet moeten maken. Maar het echte probleem op Fok! is dat mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen omdat ze een post maken die een ander niet bevalt. Dat is het probleem. En dat uit zich in woorden in de mond leggen, kwalificaties toedichten, valse frames opzetten, etc. Dat is het probleem en ook dat heb ik benoemd in dat topic:
[..]
Ik heb HEEL VEEL TIJD besteed aan een degelijke goed onderbouwde post met de oorspronkelijke bronnen, ik heb niemand persoonlijk aangevallen, ik nodig mensen uit om hun mening te uiten, maar wel met de vraag om dat te doen zonder rare verzonnen dingen. En ja ik heb ook 1 keer een wat dommige zin geschreven die je als uitlokpost zou kunnen zien. En dat laatste, daar word dit op beoordeeld. Niet op het persoonlijke gezeik dat IEDER TOPIC zolangzamerhand terugkomt. Het is iets chronisch. Je kan echt nauwelijks nog iets posten in NWS dat de goegemeente niet bevalt zonder virtueel in je nek gesprongen te worden,. Ik ben er echt helemaal klaar mee.

En nee, dit is geen aanval op de crew, die hebben met de policy te dealen. Maar het ongenoegen leeft, en de lol van het posten is wel helemaal weg. Dat ik af en toe nog wat post is eigenlijk helemaal niet meer omdat ik het nog leuk vind, maar omdat ik erg hecht aan feiten en niet goed kan tegen over het internet rondgepompte politieke propagandaquatsch. Maar ook dat houdt een keer op.
Plaats ajb TR's Die worden allemaal beoordeeld. Ik waardeer de moeite die jij duidelijk wel in je posts steekt maar kan weinig doen aan flauwe reacties die je daar op ontvangt.

Edit:
NWS anno 2025

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 22-10-2025 16:04:59 ]
pi_219077228
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:58 schreef Jippie het volgende:

[..]
(...)

Je kunt mij alleen verwijten dat ik verder kijk dan jouw neus lang is. Daarnaast heb je absoluut geen zicht op wat er allemaal wél wordt verwijderd.
Dit zou heel veel duidelijkheid brengen en lucht klaren als dat wel een keer wordt gedaan. En reageren op tr's of er actie/negeren wordt gedaan.

Nu blijft het in de lucht hangen en dat zorgt sowieso voor een sfeer van willekeur. Want iedereen denkt dat er met zn tr's weinig wordt gedaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 16:01:34 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077240
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit zou heel veel duidelijkheid brengen en lucht klaren als dat wel een keer wordt gedaan. En reageren op tr's of er actie/negeren wordt gedaan.

Nu blijft het in de lucht hangen en dat zorgt sowieso voor een sfeer van willekeur. Want iedereen denkt dat er met zn tr's weinig wordt gedaan.
dit is niet helemaal waar, we zijn de hele dag bezig met tr's

als er niets met die van jouw gedaan wordt dan zijn die gewoon niet tegen de regels maarze worden allemaal bekeken
pi_219077241
quote:
88s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 15:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
helldivers
Hier heb je 4x de Curtiss SB2C Helldiver:
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 16:02:00 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077243
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hier heb je 4x de Curtiss SB2C Helldiver:
[ afbeelding ]
bedankt man
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 22 oktober 2025 @ 16:05:58 #277
485843 crew  Jippie
pi_219077277
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nou vertel nu dan maar of je FOK!-users uitmaakt voor Hamas-lover en waarom?
pi_219077290
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik wacht zijn reactie op mijn DM af, als hij niet reageert ligt hij sowieso onder mijn vergrootglas.
Doe het dan hier gewoon openlijk en stuur me geen dm met exact deze woorden, Jippie.

DM is voor priveconvo en hoeft niet openlijk vermeldt te worden in zo'n situatie. Nu zet je de deur open voor iedereen die het oneens is met de ander om naar een mod te gaan van 'kan jij ff dm'etje sturen naar die en die, vind dat diegene de policy niet volgt'.

Glijdende schaal die je denk ik niet wil.
1947-2016
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 16:08:03 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077300
dit is wat gezocht hoor
pi_219077305
quote:
88s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
dit is niet helemaal waar, we zijn de hele dag bezig met tr's

als er niets met die van jouw gedaan wordt dan zijn die gewoon niet tegen de regels maarze worden allemaal bekeken
Exact en dat geloof ik graag. Maar dat ziet de melder niet he, het is een richtingsverkeer.

Er valt vast wel iets te maken met een tr report in combo met het dm/mention systeem. 'TR *insert tijd* in behandeling genomen en afgehandeld'
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 22 oktober 2025 @ 16:10:41 #281
485843 crew  Jippie
pi_219077312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Doe het dan hier gewoon openlijk en stuur me geen dm met exact deze woorden, Jippie.

DM is voor priveconvo en hoeft niet openlijk vermeldt te worden in zo'n situatie. Nu zet je de deur open voor iedereen die het oneens is met de ander om naar een mod te gaan van 'kan jij ff dm'etje sturen naar die en die, vind dat diegene de policy niet volgt'.

Glijdende schaal die je denk ik niet wil.
Nee ik werd er net op aangesproken dat ik iets niet goed heb beoordeeld dus vraag ik het nu persoonlijk. Ik vond het namelijk een algemene opmerking, maar een user had daar een andere mening over.
En de enige afglijdende schaal die ik in NWS zie is de verstandhouding en taalgebruik van onze users.
pi_219077320
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:05 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nou vertel nu dan maar of je FOK!-users uitmaakt voor Hamas-lover en waarom?
check je dm's waar ik op gereageerd heb.
Waar je om vroeg.
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 22 oktober 2025 @ 16:11:45 #283
485843 crew  Jippie
pi_219077322
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Exact en dat geloof ik graag. Maar dat ziet de melder niet he, het is een richtingsverkeer.

Er valt vast wel iets te maken met een tr report in combo met het dm/mention systeem. 'TR *insert tijd* in behandeling genomen en afgehandeld'
Start een sponsoractie?
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 16:15:29 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077354
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

als je een reactie wilt heb je dit topic of dm/pm whatever

ik ga echt niet op elke tr reageren, je hebt geen idee hoeveel dat er zijn
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 16:16:55 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077365
soms heb ik 10 tr's over 1 post

moet ik dan iedereen individueel dm'en?

don't wanna
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 22 oktober 2025 @ 16:17:40 #286
485843 crew  Jippie
pi_219077374
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
check je dm's waar ik op gereageerd heb.
Waar je om vroeg.
Bedankt voor je reactie, wat mij betreft is het opgelost.
pi_219077376
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nee ik werd er net op aangesproken dat ik iets niet goed heb beoordeeld dus vraag ik het nu persoonlijk. Ik vond het namelijk een algemene opmerking, maar een user had daar een andere mening over.

Ik ben ook wel een keertje klaar met het continue anti-israel gejank en gebash en heb er een duidelijke mening over wie hier wel de schuldige zijn. In de voorgaande post uit die conversatie zet ik even uit wat er allemaal gebeurde in die afgelopen dagen en verbaas me wederom waarom er nog steeds zulke harde anti-israel geluiden zijn. Dan zet ik hem even scherp in ja, want steun naar terrorisme kan gewoonweg niet.

quote:
En de enige afglijdende schaal die ik in NWS zie is de verstandhouding en taalgebruik van onze users.
Natuurlijk
1947-2016
pi_219077384
quote:
88s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:16 schreef sp3c het volgende:

don't wanna
Wordt helemaal leuk als je het oneens bent met die tr's, komen er 5 van de 10 verhaal halen.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 16:18:28 #289
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219077386
quote:
88s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:16 schreef sp3c het volgende:

don't wanna
Ik zit ook niet te wachten op allemaal dm's van jou als ik weer eens 10 tr's zet in een topic.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 16:19:50 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077401
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik zit ook niet te wachten op allemaal dm's van jou als ik weer eens 10 tr's zet in een topic.
wtf?
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 16:20:16 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077405
iedereen zit te wachten op 10 dm's van mij
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 16:20:23 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077407
this is known
  woensdag 22 oktober 2025 @ 16:20:48 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219077411
quote:
88s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
wtf?
Ja. Dat is toch irritant. Zet je tr's en dan staat je inbox helemaal vol met jou of een andere mod.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 22 oktober 2025 @ 16:21:26 #294
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219077418
quote:
88s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:20 schreef sp3c het volgende:
iedereen zit te wachten op 10 dm's van mij
Als het lieve dm's zijn mag het wel hoor
pi_219077424
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 15:59 schreef Jippie het volgende:

[..]
Plaats ajb TR's Die worden allemaal beoordeeld. Ik waardeer de moeite die jij duidelijk wel in je posts steekt maar kan weinig doen aan flauwe reacties die je daar op ontvangt.

Edit:
NWS anno 2025

[ afbeelding ]
Flauwe reacties zijn tot daar aan toe. Maar moedwillig en bij herhaling mensen zomaar rare denkbeelden toedichten of van onfrisse zaken beschuldigen, dat ik die verkrachting allemaal niet zo erg zou vinden bijvoorbeeld, dat is gewoon een persoonlijke aanval, en bij mijn weten zijn die altijd buiten de policy.
  Moderator woensdag 22 oktober 2025 @ 16:22:54 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219077432
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als het lieve dm's zijn mag het wel hoor
ze zijn niet lief
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 22 oktober 2025 @ 16:26:20 #297
485843 crew  Jippie
pi_219077459
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:22 schreef recursief het volgende:

[..]
Flauwe reacties zijn tot daar aan toe. Maar moedwillig en bij herhaling mensen zomaar rare denkbeelden toedichten of van onfrisse zaken beschuldigen, dat ik die verkrachting allemaal niet zo erg zou vinden bijvoorbeeld, dat is gewoon een persoonlijke aanval, en bij mijn weten zijn die altijd buiten de policy.
Dat klopt, volgens mij is er net zo'n post verwijderd.
Maar maak geen inkoppertjes meer ajb. want dan krijg ik het gelul van 'maar hij zegt het zelf?'

En zet dan nog maar TR's bij andere discutabele posts in dat topic.
  Forum Admin woensdag 22 oktober 2025 @ 16:26:35 #298
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219077461
Als je iets tr'd maar vervolgens wel diezelfde post gaat quoten doe ik er ook niks mee hoor.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219077491
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Als je iets tr'd maar vervolgens wel diezelfde post gaat quoten doe ik er ook niks mee hoor.
Dat was hier nou eens niet aan de orde :) Ik had lang zitten wikken en wegen of ik mijn bijdrage wel of niet zou posten, wetende dat het wel weer wat persoonlijk gezeik zou opleveren. Dus ik had iets geschreven als "Dikke kans dat ik nu een goedprater genoemd ga worden".

Was niet heel handig, dat klopt, maar dat ik het toch deed geeft wel aan hoe hoog het me zo langzamerhand zit. En ja dat ligt aan de users, niet aan de crew. Daar wil ik ook even duidelijk over zijn.

Oh en tegenover die ene wat dommige opmerking staat heel veel moeite om de feiten boven tafel te krijgen, en een serie posts waar ik zonder persoonlijk te worden uitleg dat ik vekrachting wel degelijk zeer ernstig vind, en dat het niet zo is dat ik het allemaal wel prima vind. En ja dan wordt die ene dommige opmerking kennelijk wel heel zwaar gewogen.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 16:33:04 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219077522
quote:
88s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 16:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
ze zijn niet lief
Dan wil ik niet ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')