abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2025 @ 14:16:53 #151
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_219076567
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 15:15 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik ben niet zo een bangeschijterd. Overigens ook genoeg geboren en getogen Nederlands tuig dat ik niet met mijn dochter vertrouw. Voor wie je uit moet kijken en voor wie niet kun je aan het uiterlijk niet zien.
Mwoa, als ik als vrouw (en zelfs als man wat ik zelf ben) een groepje marokkanen op fatbikes 's avonds zie rondhangen en een groepje Autochtone jeugd. Zou ik als vrouw (en misschien dus ook wel als man) toch met een ruime boog om de marokkanen heen lopen terwijl ik hier bij autochtonen niet eens aan denk. Je kunt echt wel veel opmaken uit uiterlijk van mensen (kleurtje, kleding, fatbike) gecombineerd met gedrag. Dus ik vind het echt te kort door de bocht dat een kleurtje niet meespeelt.

Andersom zou ik een net geklede marokkaan met een pak en een bril die hand in hand loopt met een dame ook niet mijden als ik 's avonds over straat loop.
pi_219076632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:16 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Mwoa, als ik als vrouw (en zelfs als man wat ik zelf ben) een groepje marokkanen op fatbikes 's avonds zie rondhangen en een groepje Autochtone jeugd. Zou ik als vrouw (en misschien dus ook wel als man) toch met een ruime boog om de marokkanen heen lopen terwijl ik hier bij autochtonen niet eens aan denk. Je kunt echt wel veel opmaken uit uiterlijk van mensen (kleurtje, kleding, fatbike) gecombineerd met gedrag. Dus ik vind het echt te kort door de bocht dat een kleurtje niet meespeelt.

Andersom zou ik een net geklede marokkaan met een pak en een bril die hand in hand loopt met een dame ook niet mijden als ik 's avonds over straat loop.
Dat is vrij dom. Mij werd vroeger verteld dat ik niks van vreemde mensen/mannen mocht aannemen, niet dat ik niks van buitenlanders mocht aannemen. En zo hoort het ook. In die trant heb ik mijn kinderen ook opgevoed. In mijn studententijd heb ik menigmaal me voor "het vriendje van" moeten uitgeven om een huisgenote of studievriendin van opdringerige mannen te bevrijden, en daar zaten echt alle herkomsten tussen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 22 oktober 2025 @ 14:30:19 #153
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_219076666
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:26 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat is vrij dom. Mij werd vroeger verteld dat ik niks van vreemde mensen/mannen mocht aannemen, niet dat ik niks van buitenlanders mocht aannemen. En zo hoort het ook. In die trant heb ik mijn kinderen ook opgevoed. In mijn studententijd heb ik menigmaal me voor "het vriendje van" moeten uitgeven om een huisgenote of studievriendin van opdringerige mannen te bevrijden, en daar zaten echt alle herkomsten tussen.
Dat mag jij vrij dom vinden. Ik vind dat niet. Ik vind jouw benadering vrij dom. En nu dan?

Ow en in mijn studententijd werden de dames in onze vriendenkring ongeveer 10keer vaker door licht of donkergetinte figuren lastig gevallen dan door blanken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')