Het is toch overduidelijk dat er een segment bestaat van pro Palestina staat gelijk aan pro Hamas. Hij zei het nota bene zelf in FB netquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie het niet en mensen mogen hier een mening posten dus zal het hem persoonlijk gaan vragen. En indien het wel richting users bedoeld is hem vragen hiermee op te houden.
Je zou je ook minder aangesproken kunnen voelen en bepaalde users maar in de ruimte laten lullen AKA negeren.
Persoonlijke aanvallen gaan sowieso weg en worden genote. Maar opmerkingen waar niet duidelijk naar één of meerdere users wordt verwezen kan ik niet beschouwen als een persoonlijke aanval. En of dat nou uit linker of rechterhoek komt maakt mij geen flikker uit.
Ik wacht zijn reactie op mijn DM af, als hij niet reageert ligt hij sowieso onder mijn vergrootglas.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk dat er een segment bestaat van pro Palestina staat gelijk aan pro Hamas. Hij zei het nota bene zelf in FB netwat je verwijderd hebt. Dat er genoeg op FOK! rondliepen waarbij je er niet om heen kon
Hoeveel duidelijkheid wil je dan hebben?
Stel je niet zo aan. Ben het zat om te worden beschuldigd van het meten met 2 maten. Als users het idee hebben dat ze niet worden gehoord is dat de standaard reactie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar prima
Maar dan niet gek opkijken dat veel users blijven denken dat er met 2 maten gemeten wordt, want ook nu weer wordt die indruk gewekt.
User Recursief kan gewoon naar zijn hoofd krijgen dat hij verkrachting goedpraat want hij geeft dan ook wel een inkoppertje. En het is ook prima om users op FOK te betichten pro-Hamas te zijn behalve als je letterlijk post: JIJ BENT PRO-HAMAS, want anders is het niet duidelijk genoeg.
Tsja.
Ik beschuldig je dan ook niet. Ik zeg dat je met dat soort reacties de indruk wekt bij veel users. Het is gewoon raar dat iemand meermaals naar zijn hoofd krijgt dat hij verkrachting goedpraat maar dat het dan aan hem zou liggen omdat hij zegt `Voor het geval ik weer een goedprater genoemd wordt'. Hoe is dat een inkoppertje? Het is al walgelijk genoeg dat je dat als disclaimer hier moet vermelden omdat sommige mensen zo diep gezonken zijn daadwerkelijk te geloven dat er users zijn die dat inderdaad goedpraten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben het zat om te worden beschuldigd van het meten met 2 maten.
De user in kwestie moet gewoon geen inkoppertjes weggeven waarmee users hem om de oren kunnen slaan. Uiteraard mag hij/zij zijn ongezouten mening over de kwestie in het topic geven. Net als anderen daar weer hun mening op zullen geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik beschuldig je dan ook niet. Ik zeg dat je met dat soort reacties de indruk wekt bij veel users. Het is gewoon raar dat iemand meermaals naar zijn hoofd krijgt dat hij verkrachting goedpraat maar dat het dan aan hem zou liggen omdat hij zegt `Voor het geval ik weer een goedprater genoemd wordt'. Hoe is dat een inkoppertje? Het is al walgelijk genoeg dat je dat als disclaimer hier moet vermelden omdat sommige mensen zo diep gezonken zijn daadwerkelijk te geloven dat er users zijn die dat inderdaad goedpraten.
Nou ja, alsof het niet gebeurd zou zijn als ik dat niet had geschreven. En dan nog is dat geen reden om me allerlei uitspraken of onfrisse denkbeelden toe te schrijven.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geef dan ook geen inkoppertjes 'ik zal wel een goedprater worden genoemd, maar...'
Tweede bericht verwijderd.
Kijk dat ie me dan nog "goedprater" noemt, ala, maar dat er vervolgens wordt gedaan alsof ik die verkrachting niet erg vind, en dat bij herhaling, of dat me bij herhaling van alles in de mond wordt gelegd dat ik nooit geegd heb, daar heb ik nou wel genoeg van.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
De user in kwestie moet gewoon geen inkoppertjes weggeven waarmee users hem om de oren kunnen slaan. Uiteraard mag hij/zij zijn ongezouten mening over de kwestie in het topic geven. Net als anderen daar weer hun mening op zullen geven.
Maar ik kan users niet aanspreken op hergebruik van zo'n 'inkoppertje'. Dacht dat ik dat duidelijk genoeg had gemaakt.
Ja ik had die inkopper niet moeten maken. Maar het echte probleem op Fok! is dat mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen omdat ze een post maken die een ander niet bevalt. Dat is het probleem. En dat uit zich in woorden in de mond leggen, kwalificaties toedichten, valse frames opzetten, etc. Dat is het probleem en ook dat heb ik benoemd in dat topic:quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
User recursief zou eens buiten de deur moeten komen, hij lijkt me een tikkeltje wereldvreemd en kan wel wat streetsmarts gebruiken.
Ik heb HEEL VEEL TIJD besteed aan een degelijke goed onderbouwde post met de oorspronkelijke bronnen, ik heb niemand persoonlijk aangevallen, ik nodig mensen uit om hun mening te uiten, maar wel met de vraag om dat te doen zonder rare verzonnen dingen. En ja ik heb ook 1 keer een wat dommige zin geschreven die je als uitlokpost zou kunnen zien. En dat laatste, daar word dit op beoordeeld. Niet op het persoonlijke gezeik dat IEDER TOPIC zolangzamerhand terugkomt. Het is iets chronisch. Je kan echt nauwelijks nog iets posten in NWS dat de goegemeente niet bevalt zonder virtueel in je nek gesprongen te worden,. Ik ben er echt helemaal klaar mee.quote:Ik snap dit soort reacties echt niet. Je kan prima vinden dat die knakker uitgezet moet worden. Of dat ie langer de bak in moet. Of dat de schadevergoeding die hij moet betalen te laag is. En weet je: dat snap ik ook nog wel. Dan kunnen we het daar over hebben.
Asjeblieft niet dit weer. Als het je niet interesseert, dan kun je ervoor kiezen om je er buiten te houden. Ik meen dit serieus sp3c. Ik zit hier voor Feedback, niet voor jou lolletjes over superearth.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:49 schreef sp3c het volgende:
ik wil dit allemaal wel lezen maar superearth heeft mijn hulp nodig
is er een samenvatting?
www.scholieren.comquote:
helldiversquote:
Plaats ajb TR's Die worden allemaal beoordeeld. Ik waardeer de moeite die jij duidelijk wel in je posts steekt maar kan weinig doen aan flauwe reacties die je daar op ontvangt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:46 schreef recursief het volgende:
[..]
Kijk dat ie me dan nog "goedprater" noemt, ala, maar dat er vervolgens wordt gedaan alsof ik die verkrachting niet erg vind, en dat bij herhaling, of dat me bij herhaling van alles in de mond wordt gelegd dat ik nooit geegd heb, daar heb ik nou wel genoeg van.
Let wel: er worden vage Zweedse bronnen gebruik om een soort clickbait topic op te tuigen. Ik heb de moeite genomen, en ja dat kostte moeite, om het vonnis van het Hof van Beroep er bij te zoeken, dat te vertalen naar het Nederlands, helemaal door te lezen, en dat te vergelijken met de berichtgeving die rondgepompt wordt. Niemand heeft een poging gedaan om te verifieren of het nou allemaal wel zo zit als de OP-bron beweert.
Daar heb ik best moeite en tijd in gestoken. Daarbij heb ik nagdacht of ik dit eigenlijk wel wilde posten in het topic. Want dat is toch een beetje paarlen voor de zwijnen, zo leert de ervaring. En de ervaring leert ook dat er een clubje users is die dit soort feitenonderzoek het liefst counteren met de persoonlijke aanval. Ja, het was misschien beter geweest om die inkopper niet te maken, maar ik ben niet zo naïef om te denken dat dat persoonlijke gezeik dan als door een wonder achterwege zou blijven.
Zie bijvoorbeeld in een ander topic, waar ik geen post heb gemaakt die als "uitlokking" kan worden beschouwd:
[..]
Ja ik had die inkopper niet moeten maken. Maar het echte probleem op Fok! is dat mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen omdat ze een post maken die een ander niet bevalt. Dat is het probleem. En dat uit zich in woorden in de mond leggen, kwalificaties toedichten, valse frames opzetten, etc. Dat is het probleem en ook dat heb ik benoemd in dat topic:
[..]
Ik heb HEEL VEEL TIJD besteed aan een degelijke goed onderbouwde post met de oorspronkelijke bronnen, ik heb niemand persoonlijk aangevallen, ik nodig mensen uit om hun mening te uiten, maar wel met de vraag om dat te doen zonder rare verzonnen dingen. En ja ik heb ook 1 keer een wat dommige zin geschreven die je als uitlokpost zou kunnen zien. En dat laatste, daar word dit op beoordeeld. Niet op het persoonlijke gezeik dat IEDER TOPIC zolangzamerhand terugkomt. Het is iets chronisch. Je kan echt nauwelijks nog iets posten in NWS dat de goegemeente niet bevalt zonder virtueel in je nek gesprongen te worden,. Ik ben er echt helemaal klaar mee.
En nee, dit is geen aanval op de crew, die hebben met de policy te dealen. Maar het ongenoegen leeft, en de lol van het posten is wel helemaal weg. Dat ik af en toe nog wat post is eigenlijk helemaal niet meer omdat ik het nog leuk vind, maar omdat ik erg hecht aan feiten en niet goed kan tegen over het internet rondgepompte politieke propagandaquatsch. Maar ook dat houdt een keer op.
Dit zou heel veel duidelijkheid brengen en lucht klaren als dat wel een keer wordt gedaan. En reageren op tr's of er actie/negeren wordt gedaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
(...)
Je kunt mij alleen verwijten dat ik verder kijk dan jouw neus lang is. Daarnaast heb je absoluut geen zicht op wat er allemaal wél wordt verwijderd.
dit is niet helemaal waar, we zijn de hele dag bezig met tr'squote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit zou heel veel duidelijkheid brengen en lucht klaren als dat wel een keer wordt gedaan. En reageren op tr's of er actie/negeren wordt gedaan.
Nu blijft het in de lucht hangen en dat zorgt sowieso voor een sfeer van willekeur. Want iedereen denkt dat er met zn tr's weinig wordt gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |