Volgens mij is echt het raam vervangen Muis. Dit was geen slecht script.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus echt dichtgemaakt met kit niet met sperma
Ik moet dan altijd direct aan dat filmpje met de capibara's denken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk meer een pelicaan
[ afbeelding ]
*Clarkson's Farm vibes*quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Cute er is ook een lammetje.
[ link | afbeelding ]
Ik had dan eigenlijk dat gifje met die capybara die toch niet in die snavel past verwacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk meer een pelicaan
[ afbeelding ]
Goede gif is datquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had dan eigenlijk dat gifje met die capybara die toch niet in die snavel past verwacht.
jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd direct aan dat filmpje met de capibara's denken.
Als je maar genoeg moeite doet past allesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had dan eigenlijk dat gifje met die capybara die toch niet in die snavel past verwacht.
Bal, misschien kun je ook lampjes aan je scooter maken om sneller te gaan?quote:Schepen kunnen sneller varen met speciale lampjes: ‘Verbluffend resultaat’
Ze zijn kleiner dan een mier: minuscule ledlampjes met ultraviolet licht zorgen ervoor dat algen, wieren en schelpdieren zich niet hechten aan de romp van een schip.
Oh jammer en teleurgesteld.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is echt het raam vervangen Muis. Dit was geen slecht script.
Breng de jeugd nu niet op ideeën.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Bal, misschien kun je ook lampjes aan je scooter maken om sneller te gaan?
Dat moet er nog bijkomen inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Breng de jeugd nu niet op ideeën.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Alle walvissen en dolfijnen kanker.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Yeeeeeeetquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Je ziet hier scooters met ledlampjes idd en soms gaan die echt teringhard
Noem jij mij nou de jeugdquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Breng de jeugd nu niet op ideeën.
Met slagroom?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:07 schreef dud0r het volgende:
de melk is op
nou moet ik nog boodschappen doen maar ik had nu zin in warme chocolademelk
ik ben trots op jequote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spierpijn van het trainen
Lof it
Ik ga mezelf nu even van de trap af laten vallenquote:
HdPquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga mezelf nu even van de trap af laten vallen
Viesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zomedadelijk verse kippenbouillon (kiepensoep) met groene asperges, cantharellen, venkel en wat rare tomaten, zoek alleen nog een naam voor deze soep?
Ik schiet een beetje in de error van de venkel erbij.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zomedadelijk verse kippenbouillon (kiepensoep) met groene asperges, cantharellen, venkel en wat rare tomaten, zoek alleen nog een naam voor deze soep?
plausibelquote:
ik reed gisteren achter een auto die hdp in z'n kenteken had.quote:
Ja minimaal maar hoor, anders is het net of je lauw anijssap zit te drinken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schiet een beetje in de error van de venkel erbij.
Ik zou nog pompoen en pastinaak toevoegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
das alleen t bouillonblokje toch?quote:
hem kennende is het een blokje gemaakt in Kenia en heeft hij die blokje voor blokje geīmporteerdquote:
sponsor zoekenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.onbuy.com/nl/(...)e-cadeau~p144110935/
Genietenquote:
In first class naar schiphol gevlogenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
hem kennende is het een blokje gemaakt in Kenia en heeft hij die blokje voor blokje geīmporteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |