Ja, zo stel ik mij jou voor als vogelquote:
Je spiegelbeeld aanvallen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Mij lijkt een gans zijn wel wat. Beetje heen en weer waggelen en blazen naar lui die te dichtbij komen enzo. Beetje dobberen.
ik negeer de opvretersquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar worden ze opgevroten, daarom komen ze de steden in.
In die wolkjes bij jou zit ook nog wat regen soms, zo te zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah ja, dat gatenkaaswolkendekje hier klopt wel met m'n ervaring. Zon is er wel, maar er zitten nog wat watjes tussen.
Ik zie hier vrij veel ganzen, maar weinig spiegels.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je spiegelbeeld aanvallen.
als ik mij niet vergis doen meeuwen dat ook...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je spiegelbeeld aanvallen.
Ik heb m'n rijdende dak mee, dus komt goeeequote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
In die wolkjes bij jou zit ook nog wat regen soms, zo te zien.
Bij een grote vijver van het waterwingebied hier zitten er soms wel meer dan 30 op een rij te drogen. Echt een mal gezicht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie hier vrij veel ganzen, maar weinig spiegels.
OH, ook een leuke: aalscholver. Af en toe jezelf in het water plonzen voor een snack en daarna jezelf te drogen zetten.
Ja, hier zitten er ook veel. De lantaarnpalen zijn meestal compleet bezet als ik voor m'n lunchwandeling ga.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij een grote vijver van het waterwingebied hier zitten er soms wel meer dan 30 op een rij te drogen. Echt een mal gezicht.
quote:
Het mooie van die beesten is ook dat het vliegen heel matig gaat. Ze moeten een paar rondjes boven de vijver vliegen om hoogte te winnen zodat ze over de bomen heen kunnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hier zitten er ook veel. De lantaarnpalen zijn meestal compleet bezet als ik voor m'n lunchwandeling ga.![]()
Nog mooier: als ze gaan ruziemaken omdat de paal al bezet is.
Lolzquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]Het is duidelijk dat de hormonen weer de goede kant op gaan.
Ben je een vogel kun je amper vliegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Het mooie van die beesten is ook dat het vliegen heel matig gaat. Ze moeten een paar rondjes boven de vijver vliegen om hoogte te winnen zodat ze over de bomen heen kunnen.
Spiegelbeeld. In de lak van auto's bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie hier vrij veel ganzen, maar weinig spiegels.
OH, ook een leuke: aalscholver. Af en toe jezelf in het water plonzen voor een snack en daarna jezelf te drogen zetten.
The Birdsquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik mij niet vergis doen meeuwen dat ook...
op (destijds) twitter eens een bedrijf dat er echt last van had. Dat beest vloog steeds de ramen aan.
Die schijnt ineens op plekken waar het normaal niet komtquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je met de zon gedaan, ellendeling!
Waarschijnlijk hebben ze constant de dodo in hun achterhoofd als het vliegen even wat minder gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een vogel kun je amper vliegen.
Allemaal opgegeten door de VOC.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze constant de dodo in hun achterhoofd als het vliegen even wat minder gaat.
De ganzen die ik tegenkom, komen niet bij m'n auto in de buurt, dus zal me worst wezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spiegelbeeld. In de lak van auto's bijvoorbeeld
[..]
The Birds
I mean, past wel bij me toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een vogel kun je amper vliegen.
Lekker, een bordje walgvogel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal opgegeten door de VOC.
Aalscholver zeg ik toch.quote:
Stephen Fry.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een klassiekertje:
Bekijk deze YouTube-video
* boek genoteerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:13 schreef Recce het volgende:
Last Chance to See van Douglas Adams is ook heel grappig om te lezen.
Vrouwelijk dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vandaag op werk om lunch uit te delen
Dat klopt. Als vrouw moet je vaker dit soort dingen doen dan mannelijke collega's. Net zoals cadeau's regelen.quote:
Geweldige manquote:
Iewquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. En waarschijnlijk w11 dan erop.
Bok op, stuk verdriet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Die schijnt ineens op plekken waar het normaal niet komt@:dr_flash
Ja, malligheid. Stel je voor dat je dat laat regelen door iemand die dat leuk vindt en er goed in is in plaats van een "die heeft tieten, die moet het doen".quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat klopt. Als vrouw moet je vaker dit soort dingen doen dan mannelijke collega's. Net zoals cadeau's regelen.
Of de communicatie regelen.
Klopt laatst een kraamcadeau. Ik werd gevraagd terwijl een mannelijke collega meer binding heeft met die vrouwelijke collega.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, malligheid. Stel je voor dat je dat laat regelen door iemand die dat leuk vindt en er goed in is in plaats van een "die heeft tieten, die moet het doen".
Zolang de voordeur maar niet dichtgekit isquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
sjow... de voordeur weer dicht.. raam zit er in en vastgekit.![]()
nee die heb ik zelf dicht gedaan netjes zoals het hoort nadat de getrouwde mannen weg warenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang de voordeur maar niet dichtgekit is
Ik bedoelde dus echt dichtgemaakt met kit niet met spermaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die heb ik zelf dicht gedaan netjes zoals het hoort nadat de getrouwde mannen weg waren
O_oquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus echt dichtgemaakt met kit niet met sperma
denk meer een pelicaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:52 schreef Karzai het volgende:
Denk dat bitterbal een papegaaiduiker is
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |