SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
So flyquote:
Gelukkig valt het weer mee vandaag.quote:
Mag dat van jou?quote:
ja, dan is het vast voor 15u wel klaarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig valt het weer mee vandaag.
Kameleon maar dan anders.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef Donna het volgende:
Nou. Op mijn laptop snap ik nu wel dat jullie mijn kleurtje paars/roze vinden trouwens.
Op mijn mobiel is het echt Barbie roze. Maar op de laptop zie ik nu ook duidelijk paars/roze.
KameleDon. na.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kameleon maar dan anders.
Beeldscherminstellingen maken een groot verschil. Daarom zijn kleurechte monitoren ook zo duur.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef Donna het volgende:
Nou. Op mijn laptop snap ik nu wel dat jullie mijn kleurtje paars/roze vinden trouwens.
Op mijn mobiel is het echt Barbie roze. Maar op de laptop zie ik nu ook duidelijk paars/roze.
Ijsvogelquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat voorn vogel zouden jullie willen zijn?
Ooievaar en dan lekker over de snelweg vliegen en schijten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Jaa klopt. Ik werk o.a. in de fotoboeken en dan heb je soms ook mensen die klagen dat hun thuis gekregen fotoboek erg donker is. Dan bekijk je de bestanden op zo'n kleurecht scherm en dan zie je dat het 1 op 1 afgedrukt is. Hebben die mensen gewoon hun scherm super licht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beeldscherminstellingen maken een groot verschil. Daarom zijn kleurechte monitoren ook zo duur.
En baby's bezorgen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ooievaar en dan lekker over de snelweg vliegen en schijten.
mijn laptopbeeldscherm is niet de meest nieuwe/luxe/durequote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie zowel mobiel als op de laptop hetzelfde roze bij @:donna
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik scoorde laatst een vestje bij Vinted en die match precies met mijn nieuwe rok![]()
Oh en mijn jurk komt ook vandaag![]()
En rocko ook
Mijn laptop scherm is net zo oud als de laptop, een jaar of 8-10.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn laptopbeeldscherm is niet de meest nieuwe/luxe/dure
Same. Same.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn laptopbeeldscherm is niet de meest nieuwe/luxe/dure
Wat heb je met de zon gedaan, ellendeling!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:38 schreef Haags het volgende:
Weer een dag richting wintertijd @:dr_flash
Hahaha. Ja dat maakt ook nog verschil idd!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie wel wat verschil, maar het is wel nog steeds duidelijk roze.
Kan ook komen doordat ik m'n achtergrondkleurtje op donkerblauw heb staan.
quote:
quote:
Niet deze?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een quetzal, merel of een langkuifneushoornvogel.
Ben niet zomaar een CRE-poster natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ja dat maakt ook nog verschil idd!
But first; coffee!
MEEPquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet deze?
Bekijk deze YouTube-video
Aan mij gegeven. Is net aangekomen en uitgepakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je met de zon gedaan, ellendeling!
Een Vinkjequote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
True true.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben niet zomaar een CRE-poster natuurlijk.
Kolibriequote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan mij gegeven. Is net aangekomen en uitgepakt.
Mweh, die meeuwen zitten tegenwoordig veel meer landinwaarts. Beetje in vuilniszakken grutten enzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:45 schreef Nizno het volgende:
een zeemeeuw
lekker af en toe een visje jatten op de boulevard... gefrituurd aardappelstaafje er bij...
Over het water en land fladderen.
daar word je moe van joh!!quote:
ja maar ik dan niet. gewoon lekker bij de zee blijven...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, die meeuwen zitten tegenwoordig veel meer landinwaarts. Beetje in vuilniszakken grutten enzo.
Ah ja, dat gatenkaaswolkendekje hier klopt wel met m'n ervaring. Zon is er wel, maar er zitten nog wat watjes tussen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]Hier is het nog een dik plakkaat.
[ afbeelding ]
Ook zo'n grote uil?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:44 schreef Donna het volgende:
Ik vind vogels echt afschuwelijk met die kraaloogjes. Dus ik sla over.
Daar worden ze opgevroten, daarom komen ze de steden in.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ik dan niet. gewoon lekker bij de zee blijven...
Ja, zo stel ik mij jou voor als vogelquote:
Je spiegelbeeld aanvallen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Mij lijkt een gans zijn wel wat. Beetje heen en weer waggelen en blazen naar lui die te dichtbij komen enzo. Beetje dobberen.
ik negeer de opvretersquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar worden ze opgevroten, daarom komen ze de steden in.
In die wolkjes bij jou zit ook nog wat regen soms, zo te zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah ja, dat gatenkaaswolkendekje hier klopt wel met m'n ervaring. Zon is er wel, maar er zitten nog wat watjes tussen.
Ik zie hier vrij veel ganzen, maar weinig spiegels.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je spiegelbeeld aanvallen.
als ik mij niet vergis doen meeuwen dat ook...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je spiegelbeeld aanvallen.
Ik heb m'n rijdende dak mee, dus komt goeeequote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
In die wolkjes bij jou zit ook nog wat regen soms, zo te zien.
Bij een grote vijver van het waterwingebied hier zitten er soms wel meer dan 30 op een rij te drogen. Echt een mal gezicht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie hier vrij veel ganzen, maar weinig spiegels.
OH, ook een leuke: aalscholver. Af en toe jezelf in het water plonzen voor een snack en daarna jezelf te drogen zetten.
Ja, hier zitten er ook veel. De lantaarnpalen zijn meestal compleet bezet als ik voor m'n lunchwandeling ga.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij een grote vijver van het waterwingebied hier zitten er soms wel meer dan 30 op een rij te drogen. Echt een mal gezicht.
quote:
Het mooie van die beesten is ook dat het vliegen heel matig gaat. Ze moeten een paar rondjes boven de vijver vliegen om hoogte te winnen zodat ze over de bomen heen kunnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hier zitten er ook veel. De lantaarnpalen zijn meestal compleet bezet als ik voor m'n lunchwandeling ga.![]()
Nog mooier: als ze gaan ruziemaken omdat de paal al bezet is.
Lolzquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]Het is duidelijk dat de hormonen weer de goede kant op gaan.
Ben je een vogel kun je amper vliegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Het mooie van die beesten is ook dat het vliegen heel matig gaat. Ze moeten een paar rondjes boven de vijver vliegen om hoogte te winnen zodat ze over de bomen heen kunnen.
Spiegelbeeld. In de lak van auto's bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie hier vrij veel ganzen, maar weinig spiegels.
OH, ook een leuke: aalscholver. Af en toe jezelf in het water plonzen voor een snack en daarna jezelf te drogen zetten.
The Birdsquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik mij niet vergis doen meeuwen dat ook...
op (destijds) twitter eens een bedrijf dat er echt last van had. Dat beest vloog steeds de ramen aan.
Die schijnt ineens op plekken waar het normaal niet komtquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je met de zon gedaan, ellendeling!
Waarschijnlijk hebben ze constant de dodo in hun achterhoofd als het vliegen even wat minder gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een vogel kun je amper vliegen.
Allemaal opgegeten door de VOC.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze constant de dodo in hun achterhoofd als het vliegen even wat minder gaat.
De ganzen die ik tegenkom, komen niet bij m'n auto in de buurt, dus zal me worst wezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spiegelbeeld. In de lak van auto's bijvoorbeeld
[..]
The Birds
I mean, past wel bij me toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een vogel kun je amper vliegen.
Lekker, een bordje walgvogel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal opgegeten door de VOC.
Aalscholver zeg ik toch.quote:
Stephen Fry.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een klassiekertje:
Bekijk deze YouTube-video
* boek genoteerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:13 schreef Recce het volgende:
Last Chance to See van Douglas Adams is ook heel grappig om te lezen.
Vrouwelijk dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vandaag op werk om lunch uit te delen
Dat klopt. Als vrouw moet je vaker dit soort dingen doen dan mannelijke collega's. Net zoals cadeau's regelen.quote:
Geweldige manquote:
Iewquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. En waarschijnlijk w11 dan erop.
Bok op, stuk verdriet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Die schijnt ineens op plekken waar het normaal niet komt@:dr_flash
Ja, malligheid. Stel je voor dat je dat laat regelen door iemand die dat leuk vindt en er goed in is in plaats van een "die heeft tieten, die moet het doen".quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat klopt. Als vrouw moet je vaker dit soort dingen doen dan mannelijke collega's. Net zoals cadeau's regelen.
Of de communicatie regelen.
Klopt laatst een kraamcadeau. Ik werd gevraagd terwijl een mannelijke collega meer binding heeft met die vrouwelijke collega.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, malligheid. Stel je voor dat je dat laat regelen door iemand die dat leuk vindt en er goed in is in plaats van een "die heeft tieten, die moet het doen".
Zolang de voordeur maar niet dichtgekit isquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
sjow... de voordeur weer dicht.. raam zit er in en vastgekit.![]()
nee die heb ik zelf dicht gedaan netjes zoals het hoort nadat de getrouwde mannen weg warenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang de voordeur maar niet dichtgekit is
Ik bedoelde dus echt dichtgemaakt met kit niet met spermaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die heb ik zelf dicht gedaan netjes zoals het hoort nadat de getrouwde mannen weg waren
O_oquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus echt dichtgemaakt met kit niet met sperma
denk meer een pelicaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:52 schreef Karzai het volgende:
Denk dat bitterbal een papegaaiduiker is
[ afbeelding ]
Volgens mij is echt het raam vervangen Muis. Dit was geen slecht script.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus echt dichtgemaakt met kit niet met sperma
Ik moet dan altijd direct aan dat filmpje met de capibara's denken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk meer een pelicaan
[ afbeelding ]
*Clarkson's Farm vibes*quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Cute er is ook een lammetje.
[ link | afbeelding ]
Ik had dan eigenlijk dat gifje met die capybara die toch niet in die snavel past verwacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk meer een pelicaan
[ afbeelding ]
Goede gif is datquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had dan eigenlijk dat gifje met die capybara die toch niet in die snavel past verwacht.
jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd direct aan dat filmpje met de capibara's denken.
Als je maar genoeg moeite doet past allesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had dan eigenlijk dat gifje met die capybara die toch niet in die snavel past verwacht.
Bal, misschien kun je ook lampjes aan je scooter maken om sneller te gaan?quote:Schepen kunnen sneller varen met speciale lampjes: ‘Verbluffend resultaat’
Ze zijn kleiner dan een mier: minuscule ledlampjes met ultraviolet licht zorgen ervoor dat algen, wieren en schelpdieren zich niet hechten aan de romp van een schip.
Oh jammer en teleurgesteld.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is echt het raam vervangen Muis. Dit was geen slecht script.
Breng de jeugd nu niet op ideeën.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Bal, misschien kun je ook lampjes aan je scooter maken om sneller te gaan?
Dat moet er nog bijkomen inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Breng de jeugd nu niet op ideeën.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Alle walvissen en dolfijnen kanker.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Yeeeeeeetquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Je ziet hier scooters met ledlampjes idd en soms gaan die echt teringhard
Noem jij mij nou de jeugdquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Breng de jeugd nu niet op ideeën.
Met slagroom?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:07 schreef dud0r het volgende:
de melk is op
nou moet ik nog boodschappen doen maar ik had nu zin in warme chocolademelk
ik ben trots op jequote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spierpijn van het trainen
Lof it
Ik ga mezelf nu even van de trap af laten vallenquote:
HdPquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga mezelf nu even van de trap af laten vallen
Viesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zomedadelijk verse kippenbouillon (kiepensoep) met groene asperges, cantharellen, venkel en wat rare tomaten, zoek alleen nog een naam voor deze soep?
Ik schiet een beetje in de error van de venkel erbij.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zomedadelijk verse kippenbouillon (kiepensoep) met groene asperges, cantharellen, venkel en wat rare tomaten, zoek alleen nog een naam voor deze soep?
plausibelquote:
ik reed gisteren achter een auto die hdp in z'n kenteken had.quote:
Ja minimaal maar hoor, anders is het net of je lauw anijssap zit te drinken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schiet een beetje in de error van de venkel erbij.
Ik zou nog pompoen en pastinaak toevoegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
das alleen t bouillonblokje toch?quote:
hem kennende is het een blokje gemaakt in Kenia en heeft hij die blokje voor blokje geīmporteerdquote:
sponsor zoekenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.onbuy.com/nl/(...)e-cadeau~p144110935/
Genietenquote:
In first class naar schiphol gevlogenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
hem kennende is het een blokje gemaakt in Kenia en heeft hij die blokje voor blokje geīmporteerd
jezus wat duurquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.onbuy.com/nl/(...)e-cadeau~p144110935/
ja dat dus, dan maak ik wel gebruik van een eigen rond bakje voor de sausquote:
Zijn vooral de kruiden die het doen toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoveel smaak zit er nou ook weer niet aan kip.
Limburgs Dühvelkesfleisjquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ja, vrij neutraal verder.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn vooral de kruiden die het doen toch?
Fixedquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Kun je wel lekker mee schelden "nee gij meej oe Keniaanse kutkip"
Super raar, FBBquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik reed gisteren achter een auto die hdp in z'n kenteken had.
moest gelijk aan BMP @:4everblackeyed denken
En oe lesbische moeders, ouwe voornquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Kun je wel lekker mee schelden "nee gij meej oe Keniaanse kutkop"
Gufwlicitertquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En oe lesbische moeders, ouwe voorn
TIENKOEIEquote:
heb je je aluminium hoedje wel op? anders vliegt de 5G er zo weer uitquote:
Naar ghana gaan vrouwen toch voor een chocolade kleurig speeltje?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb in Ghana wel de beste kip ever gehad.
Was je daar voor piemel?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb in Ghana wel de beste kip ever gehad.
Wel ideaal, die mannen verstaan je toch niet als je de godganse dag over mannen loopt te klagenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar ghana gaan vrouwen toch voor een chocolade kleurig speeltje?
Oei. Vergeten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je je aluminium hoedje wel op? anders vliegt de 5G er zo weer uit
Oma vind ik dan weer te ver gaan.quote:
Even je instellingen checken.quote:
nou zegquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oma vind ik dan weer te ver gaan.
Zieke burnquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel ideaal, die mannen verstaan je toch niet als je de godganse dag over mannen loopt te klagen![]()
Ik zie 5G staan.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even je instellingen checken.
Fout. Moet 6G zijn. Ze hebben je geflashed!quote:
Misschien kun je daar een bed & breakfast opzetten. Slapen & onbijtje met een neger naar keuzequote:
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kun je daar een bed & breakfast opzetten. Slapen & onbijtje met een neger naar keuze
Godver, moest lachen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit reclame voor Guylian Zeebanket?
Maar geen beer.quote:
Doet u mij maar een halve Oemfoefoe met frietjes en mayonaise.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kun je daar een bed & breakfast opzetten. Slapen & onbijtje met een neger naar keuze
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fout. Moet 6G zijn. Ze hebben je geflashed!
Bovenste of onderste helft?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet u mij maar een halve Oemfoefoe met frietjes en mayonaise.
zou bestellenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet u mij maar een halve Oemfoefoe met frietjes en mayonaise.
en dit zijn nog mannelijke thaiquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:57 schreef Karzai het volgende:
Dan zien die Thai er toch een tikje verwijfd uit als je ze vergelijkt
[ afbeelding ]
Even patchen.quote:
Dat is soms ook lastig te zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dit zijn nog mannelijke thai
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dit zijn nog mannelijke thai
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar ghana gaan vrouwen toch voor een chocolade kleurig speeltje?
Ik was daar voor mijn scriptie.quote:
uhuhquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ik was daar voor mijn scriptie.
zorg jij nou maar dat je die frikandel in je bed krijgtquote:
XXL?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zorg jij nou maar dat je die frikandel in je bed krijgt
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar is Bal hard voor aan het trainen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je bent zelfquote:
Hoe moet ik daar nou voor trainen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is Bal hard voor aan het trainen.
Touwtjespringen en lopen toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe moet ik daar nou voor trainen?
die Muis moet gewoon solliciteren bij Staatsbosbeheer op de eilanden, Ambar blij, Muis blijquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was gewoon bezorgd. Maar dan is er dus wel kans dat je Muis op bezoek krijgt.
"US' Goddelijke Liefde-Elixir, aka Toxic Waste soep"quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Graag, maarjaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:23 schreef sacha het volgende:
[..]
die Muis moet gewoon solliciteren bij Staatsbosbeheer op de eilanden, Ambar blij, Muis blij
Hopla, Muis op de kastquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo grappig dit. Hahahaha.
Maar vergeet ook vooral Gambia en Ghana niet door elkaar te halen. En ook het feit dat er mensen niet geīnteresseerd zijn in seks en voor andere doelen ergens zijn.
oh ja het is gambia waar al die hitsige korte kapsels naar toe gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo grappig dit. Hahahaha.
Maar vergeet ook vooral Gambia en Ghana niet door elkaar te halen. En ook het feit dat er mensen niet geīnteresseerd zijn in seks en voor andere doelen ergens zijn.
Al bij gevonden voorwerpen gekeken?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
had ik al verteld dat ik 7 kilo kwijt ben?
nee hoef dat niet terugquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al bij gevonden voorwerpen gekeken?
Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
In het vliegtuig laten liggen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sinds dat ik terug ben uit NL. Denk dat dat zo 5 juni was
Dat is wel echt veel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tagliatelle met zalm was lekker .
Had alleen wel wat meer zalm in gemogen.quote:
de vis wordt duur betaaldquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had alleen wel wat meer zalm in gemogen.
Pilletjes van het merk Placebo?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
Die moringa pillen hebben echt veel verschil gemaakt omdat ik nu niet meer 24/7 aan eten denk en wil eten.
kan je dat niet bij de verzekering declareren?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vrijdag naar het ziekenhuis voor controle terwijl ik niet meer naar dat ziekenhuis wil. Ik ben weer reiskosten aan ov kwijt door dit gedoe.
Nee doen wel echt iets. ( denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pilletjes van het merk Placebo?
Nope. Ik moet zich hebben van mind dan 15% dan krijg ik vergoeding. Dat is de vraag voor volgend jaar aan de oogarts.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je dat niet bij de verzekering declareren?
Wat een hoop woorden. In feite staat er niks anders danquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doen wel echt iets. ( denk ik)
Algemene gezondheid
Energie en uithoudingsvermogen: Kan energie verhogen en vermoeidheid tegengaan.
Immuniteit: Versterkt de weerstand door een hoog gehalte aan vitamine C en antioxidanten.
Spijsvertering: Ondersteunt een gezonde spijsvertering en kan helpen bij constipatie door het vezelgehalte.
Ontstekingsremmend: Kan ontstekingen in het lichaam verminderen en helpen bij reumatische pijn en artritis.
Bloedsuiker: Kan helpen bij het reguleren van de bloedsuikerspiegel en is nuttig voor mensen met een verhoogd risico op diabetes.
Hormoonhuishouding: Reguleert de hormoonbalans, met name nuttig voor de melkproductie bij borstvoedende vrouwen, aldus Tea4You.nl en debakermat.be.
Slaap: Werkt ontspannend en kan bijdragen aan een betere nachtrust.
Andere voordelen
Huid, haar en nagels: Verbetert de conditie van huid en haar en kan rimpels verminderen door de rijkdom aan antioxidanten.
Hersenen: Kan de hersenfunctie ondersteunen, het geheugen verbeteren en beschermen tegen oxidatieve stress, aldus Superfoodsonline en Forbes.com.
Zicht: Draagt bij aan een goed gezichtsvermogen.
Lever en nieren: Bevordert de werking van lever en nieren.
Spierherstel: Helpt bij spierherstel na inspanning.
Wat voor wonderpil is dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Algemene gezondheid
Immuniteit: Versterkt de weerstand door een hoog gehalte aan vitamine C en antioxidanten.
Spijsvertering: Ondersteunt een gezonde spijsvertering en kan helpen bij constipatie door het vezelgehalte.
Ontstekingsremmend: Kan ontstekingen in het lichaam verminderen en helpen bij reumatische pijn en artritis.
Bloedsuiker: Kan helpen bij het reguleren van de bloedsuikerspiegel en is nuttig voor mensen met een verhoogd risico op diabetes.
Hormoonhuishouding: Reguleert de hormoonbalans, met name nuttig voor de melkproductie bij borstvoedende vrouwen, aldus Tea4You.nl en debakermat.be.
Andere voordelen
Huid, haar en nagels: Verbetert de conditie van huid en haar en kan rimpels verminderen door de rijkdom aan antioxidanten.
Hersenen: Kan de hersenfunctie ondersteunen, het geheugen verbeteren en beschermen tegen oxidatieve stress, aldus Superfoodsonline en Forbes.com.
ik zou een pilnaam neerplempen maar dat was zeker weten niet de juiste en ook niet netjes om neer te plempenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor wonderpil is dat.
https://www.deonlinedrogist.nl/kennisbank/moringa/quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor wonderpil is dat.
alles goed...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Algemene gezondheid
Andere voordelen
Ik ben het zat dit soort dingen al meer dan 10 jaar te moeten horen. Ga weg zegquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopla, Muis op de kast![]()
Nog sneller dan Bal normaalEn om helemaal niks
![]()
Ik kan dat makkelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben het zat dit soort dingen al meer dan 10 jaar te moeten horen. Ga weg zeg![]()
Daarnaast kunnen mensen Ghana en Gambia niet eens uitelkaar houden
Nee omdat ze ook allemaal op elkaar lijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben het zat dit soort dingen al meer dan 10 jaar te moeten horen. Ga weg zeg![]()
Daarnaast kunnen mensen Ghana en Gambia niet eens uitelkaar houden
Misschien is het 7 kilo aan organen wat ik nu kwijt benquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
alles goed...
wat verzwijgen ze? de afbraak van je organen ofzo?
Je kunt m.i. echt niet klagen over dat opmerkingen niet leuk voor je zijn of denigrerend zijn, met hoe je hier altijd over mannen praat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast vind ik dit soort opmerken voor mezelf niet leuk en is het ook nog eens heel denigrerend voor de mensen uit die landen zelf.
Ga eens weg zeg.
Duitsers praten Duits en Nederlanders Nederlands.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Duitsers en Nederlanders kan je ook niet uit elkaar houden
Ghana en Gambia niet uit elkaar kunnen houden is wel een beetje als Nederland en Griekenland niet uit elkaar houden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn beide chocolade kleurig en hebben kroeshaarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ghana en Gambia niet uit elkaar kunnen houden is wel een beetje als Nederland en Griekenland niet uit elkaar houden.
Zijn echt twee totaal andere landen, ander cultuur en de mensen zien er ook anders uit.
Sterker nog in Ghana zelf zit al meer verschil tussen de mensen.
Is het gezellig in China trouwens?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn beide chocolade kleurig en hebben kroeshaar
Hier lijken ze ook allemaal op elkaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het gezellig in China trouwens?
Oh makkelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
daar een truukje voor scheveningen laten zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Neuh.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:58 schreef Karzai het volgende:
ik geloof dat alleen de hollanders een harde g, ij, sch in hun vocabulaire hebben
Of squirrel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar een truukje voor scheveningen laten zeggen
ben je in chinaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier lijken ze ook allemaal op elkaar.
Wat zijn Limburgers dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsers praten Duits en Nederlanders Nederlands.
Opgelost. Slotje.
En Friezen?quote:
Reserveduitsers.quote:
quote:De man in Spijkenisse wiens wekker wekenlang buurtgenoten stoorde, stelde de wekkers expres in om zijn buren tot last te zijn. Dat vertelt hij woensdag aan het AD.
De politie ging zondag een woning in Spijkenisse binnen omdat er een wekker afging. Buurtbewoners hadden al wekenlang last van de wekker, die elke dag om 5.00 uur en 17.00 uur afging en anderhalf uur bleef rinkelen. De politie schakelde de wekker uit en trof verder niets bijzonders aan in het pand.
De bewoner van het pand was zondag niet thuis, maar zegt woensdag dat hij de wekkers expres liet afgaan tijdens zijn vakantie in Thailand. Naar eigen zeggen deed hij dat vanwege een conflict met een van zijn buren.
"Ik doe dat expres, omdat ik last van een van mijn buren heb. Die maken tot 3, 4 uur in de nacht herrie door heel hard te praten. Ik zet de wekkers aan, want ik hoor ze zelf toch niet overdag", zegt de man.
De man is van mening dat de politie niet goed luistert naar zijn klachten over het vermeende lawaai. Zijn buren waren niet bereikbaar voor commentaar.
De politie vindt dat de bewoners moeten proberen er met elkaar uit te komen en laat weten voorlopig geen vervolg te geven aan de zaak.
Ik zou toch best pissig zijn als ik door een ruzie waar ik niets mee te maken heb niet meer fatsoenlijk kan slapen.quote:
Eigenlijk wel ja. Ofjah groente op de gemakkelijke manier. Ik snij het in stukjes, stukjes vlees erbij, flikker het in de AF en met een kwartiertje is het klaar. Geen koolhydraten iig. Nou ja niet bij het avondeten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben je nou echt elke dag groente gaan eten ipv gemaksvoer
goed bezigquote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Ofjah groente op de gemakkelijke manier. Ik snij het in stukjes, stukjes vlees erbij, flikker het in de AF en met een kwartiertje is het klaar. Geen koolhydraten iig. Nou ja niet bij het avondeten.
Ja klopt. Jij had een Gambiaanse snauzer toch? Of was het nou een Ghanese. Whateverquote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zeggen dat baasjes en honden op elkaar gaan lijken
Ik lijk ook sprekend op die van mij.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zeggen dat baasjes en honden op elkaar gaan lijken
Iedereen weet dat Oegandezen een nog dikkere en langere hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Jij had een Gambiaanse snauzer toch? Of was het nou een Ghanese. Whatever
Ik vond het eerdere bericht ook al vreemd. Doen ze een soort van inval in het huis om alleen de wekker uit te zetten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich wel een ludieke manier om te aandacht van de politie te trekken![]()
Nou kijk maar uit dan met trucjes uithalen bij het kopen van een bedrijfquote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een stiekeme eenheid van politie en immigratie naar dit eiland gestuurd om illegale bedrijven op te pakken. De locale eenheden wisten van niets omdat ze altijd de mensen waarschuwen.
Er wordt voornamelijk op israeli's gefocust nu
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een stiekeme eenheid van politie en immigratie naar dit eiland gestuurd om illegale bedrijven op te pakken. De locale eenheden wisten van niets omdat ze altijd de mensen waarschuwen.
Er wordt voornamelijk op israeli's gefocust nu
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |