quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik scoorde laatst een vestje bij Vinted en die match precies met mijn nieuwe rok![]()
Oh en mijn jurk komt ook vandaag![]()
En rocko ook
Mijn laptop scherm is net zo oud als de laptop, een jaar of 8-10.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn laptopbeeldscherm is niet de meest nieuwe/luxe/dure
Same. Same.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn laptopbeeldscherm is niet de meest nieuwe/luxe/dure
Wat heb je met de zon gedaan, ellendeling!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:38 schreef Haags het volgende:
Weer een dag richting wintertijd @:dr_flash
Hahaha. Ja dat maakt ook nog verschil idd!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie wel wat verschil, maar het is wel nog steeds duidelijk roze.
Kan ook komen doordat ik m'n achtergrondkleurtje op donkerblauw heb staan.
quote:
quote:
Niet deze?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een quetzal, merel of een langkuifneushoornvogel.
Ben niet zomaar een CRE-poster natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ja dat maakt ook nog verschil idd!
But first; coffee!
MEEPquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet deze?
Bekijk deze YouTube-video
Aan mij gegeven. Is net aangekomen en uitgepakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je met de zon gedaan, ellendeling!
Een Vinkjequote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat voorn vogel zouden jullie willen zijn?
True true.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben niet zomaar een CRE-poster natuurlijk.
Kolibriequote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat voorn vogel zouden jullie willen zijn?
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan mij gegeven. Is net aangekomen en uitgepakt.
Mweh, die meeuwen zitten tegenwoordig veel meer landinwaarts. Beetje in vuilniszakken grutten enzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:45 schreef Nizno het volgende:
een zeemeeuw
lekker af en toe een visje jatten op de boulevard... gefrituurd aardappelstaafje er bij...
Over het water en land fladderen.
daar word je moe van joh!!quote:
ja maar ik dan niet. gewoon lekker bij de zee blijven...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, die meeuwen zitten tegenwoordig veel meer landinwaarts. Beetje in vuilniszakken grutten enzo.
Ah ja, dat gatenkaaswolkendekje hier klopt wel met m'n ervaring. Zon is er wel, maar er zitten nog wat watjes tussen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]Hier is het nog een dik plakkaat.
[ afbeelding ]
Ook zo'n grote uil?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:44 schreef Donna het volgende:
Ik vind vogels echt afschuwelijk met die kraaloogjes. Dus ik sla over.
Daar worden ze opgevroten, daarom komen ze de steden in.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ik dan niet. gewoon lekker bij de zee blijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |