SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
So flyquote:
Gelukkig valt het weer mee vandaag.quote:
Mag dat van jou?quote:
ja, dan is het vast voor 15u wel klaarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig valt het weer mee vandaag.
Kameleon maar dan anders.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef Donna het volgende:
Nou. Op mijn laptop snap ik nu wel dat jullie mijn kleurtje paars/roze vinden trouwens.
Op mijn mobiel is het echt Barbie roze. Maar op de laptop zie ik nu ook duidelijk paars/roze.
KameleDon. na.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kameleon maar dan anders.
Beeldscherminstellingen maken een groot verschil. Daarom zijn kleurechte monitoren ook zo duur.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef Donna het volgende:
Nou. Op mijn laptop snap ik nu wel dat jullie mijn kleurtje paars/roze vinden trouwens.
Op mijn mobiel is het echt Barbie roze. Maar op de laptop zie ik nu ook duidelijk paars/roze.
Ijsvogelquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat voorn vogel zouden jullie willen zijn?
Ooievaar en dan lekker over de snelweg vliegen en schijten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat voorn vogel zouden jullie willen zijn?
Jaa klopt. Ik werk o.a. in de fotoboeken en dan heb je soms ook mensen die klagen dat hun thuis gekregen fotoboek erg donker is. Dan bekijk je de bestanden op zo'n kleurecht scherm en dan zie je dat het 1 op 1 afgedrukt is. Hebben die mensen gewoon hun scherm super licht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beeldscherminstellingen maken een groot verschil. Daarom zijn kleurechte monitoren ook zo duur.
En baby's bezorgen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ooievaar en dan lekker over de snelweg vliegen en schijten.
mijn laptopbeeldscherm is niet de meest nieuwe/luxe/durequote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie zowel mobiel als op de laptop hetzelfde roze bij @:donna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |