Dat is soms ook lastig te zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dit zijn nog mannelijke thai
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dit zijn nog mannelijke thai
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar ghana gaan vrouwen toch voor een chocolade kleurig speeltje?
Ik was daar voor mijn scriptie.quote:
uhuhquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ik was daar voor mijn scriptie.
zorg jij nou maar dat je die frikandel in je bed krijgtquote:
XXL?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zorg jij nou maar dat je die frikandel in je bed krijgt
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar is Bal hard voor aan het trainen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je bent zelfquote:
Hoe moet ik daar nou voor trainen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is Bal hard voor aan het trainen.
Touwtjespringen en lopen toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe moet ik daar nou voor trainen?
die Muis moet gewoon solliciteren bij Staatsbosbeheer op de eilanden, Ambar blij, Muis blijquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was gewoon bezorgd. Maar dan is er dus wel kans dat je Muis op bezoek krijgt.
"US' Goddelijke Liefde-Elixir, aka Toxic Waste soep"quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zomedadelijk verse kippenbouillon (kiepensoep) met groene asperges, cantharellen, venkel en wat rare tomaten, zoek alleen nog een naam voor deze soep?
quote:
Graag, maarjaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:23 schreef sacha het volgende:
[..]
die Muis moet gewoon solliciteren bij Staatsbosbeheer op de eilanden, Ambar blij, Muis blij
Hopla, Muis op de kastquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo grappig dit. Hahahaha.
Maar vergeet ook vooral Gambia en Ghana niet door elkaar te halen. En ook het feit dat er mensen niet geïnteresseerd zijn in seks en voor andere doelen ergens zijn.
oh ja het is gambia waar al die hitsige korte kapsels naar toe gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo grappig dit. Hahahaha.
Maar vergeet ook vooral Gambia en Ghana niet door elkaar te halen. En ook het feit dat er mensen niet geïnteresseerd zijn in seks en voor andere doelen ergens zijn.
Al bij gevonden voorwerpen gekeken?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
had ik al verteld dat ik 7 kilo kwijt ben?
nee hoef dat niet terugquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al bij gevonden voorwerpen gekeken?
Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
In het vliegtuig laten liggen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sinds dat ik terug ben uit NL. Denk dat dat zo 5 juni was
Dat is wel echt veel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tagliatelle met zalm was lekker .
Had alleen wel wat meer zalm in gemogen.quote:
de vis wordt duur betaaldquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had alleen wel wat meer zalm in gemogen.
Pilletjes van het merk Placebo?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
Die moringa pillen hebben echt veel verschil gemaakt omdat ik nu niet meer 24/7 aan eten denk en wil eten.
kan je dat niet bij de verzekering declareren?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vrijdag naar het ziekenhuis voor controle terwijl ik niet meer naar dat ziekenhuis wil. Ik ben weer reiskosten aan ov kwijt door dit gedoe.
Nee doen wel echt iets. ( denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pilletjes van het merk Placebo?
Nope. Ik moet zich hebben van mind dan 15% dan krijg ik vergoeding. Dat is de vraag voor volgend jaar aan de oogarts.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je dat niet bij de verzekering declareren?
Wat een hoop woorden. In feite staat er niks anders danquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doen wel echt iets. ( denk ik)
Algemene gezondheid
Energie en uithoudingsvermogen: Kan energie verhogen en vermoeidheid tegengaan.
Immuniteit: Versterkt de weerstand door een hoog gehalte aan vitamine C en antioxidanten.
Spijsvertering: Ondersteunt een gezonde spijsvertering en kan helpen bij constipatie door het vezelgehalte.
Ontstekingsremmend: Kan ontstekingen in het lichaam verminderen en helpen bij reumatische pijn en artritis.
Bloedsuiker: Kan helpen bij het reguleren van de bloedsuikerspiegel en is nuttig voor mensen met een verhoogd risico op diabetes.
Hormoonhuishouding: Reguleert de hormoonbalans, met name nuttig voor de melkproductie bij borstvoedende vrouwen, aldus Tea4You.nl en debakermat.be.
Slaap: Werkt ontspannend en kan bijdragen aan een betere nachtrust.
Andere voordelen
Huid, haar en nagels: Verbetert de conditie van huid en haar en kan rimpels verminderen door de rijkdom aan antioxidanten.
Hersenen: Kan de hersenfunctie ondersteunen, het geheugen verbeteren en beschermen tegen oxidatieve stress, aldus Superfoodsonline en Forbes.com.
Zicht: Draagt bij aan een goed gezichtsvermogen.
Lever en nieren: Bevordert de werking van lever en nieren.
Spierherstel: Helpt bij spierherstel na inspanning.
Wat voor wonderpil is dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Algemene gezondheid
Immuniteit: Versterkt de weerstand door een hoog gehalte aan vitamine C en antioxidanten.
Spijsvertering: Ondersteunt een gezonde spijsvertering en kan helpen bij constipatie door het vezelgehalte.
Ontstekingsremmend: Kan ontstekingen in het lichaam verminderen en helpen bij reumatische pijn en artritis.
Bloedsuiker: Kan helpen bij het reguleren van de bloedsuikerspiegel en is nuttig voor mensen met een verhoogd risico op diabetes.
Hormoonhuishouding: Reguleert de hormoonbalans, met name nuttig voor de melkproductie bij borstvoedende vrouwen, aldus Tea4You.nl en debakermat.be.
Andere voordelen
Huid, haar en nagels: Verbetert de conditie van huid en haar en kan rimpels verminderen door de rijkdom aan antioxidanten.
Hersenen: Kan de hersenfunctie ondersteunen, het geheugen verbeteren en beschermen tegen oxidatieve stress, aldus Superfoodsonline en Forbes.com.
ik zou een pilnaam neerplempen maar dat was zeker weten niet de juiste en ook niet netjes om neer te plempenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor wonderpil is dat.
https://www.deonlinedrogist.nl/kennisbank/moringa/quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor wonderpil is dat.
alles goed...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Algemene gezondheid
Andere voordelen
Ik ben het zat dit soort dingen al meer dan 10 jaar te moeten horen. Ga weg zegquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopla, Muis op de kast![]()
Nog sneller dan Bal normaalEn om helemaal niks
![]()
Ik kan dat makkelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben het zat dit soort dingen al meer dan 10 jaar te moeten horen. Ga weg zeg![]()
Daarnaast kunnen mensen Ghana en Gambia niet eens uitelkaar houden
Nee omdat ze ook allemaal op elkaar lijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben het zat dit soort dingen al meer dan 10 jaar te moeten horen. Ga weg zeg![]()
Daarnaast kunnen mensen Ghana en Gambia niet eens uitelkaar houden
Misschien is het 7 kilo aan organen wat ik nu kwijt benquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
alles goed...
wat verzwijgen ze? de afbraak van je organen ofzo?
Je kunt m.i. echt niet klagen over dat opmerkingen niet leuk voor je zijn of denigrerend zijn, met hoe je hier altijd over mannen praat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast vind ik dit soort opmerken voor mezelf niet leuk en is het ook nog eens heel denigrerend voor de mensen uit die landen zelf.
Ga eens weg zeg.
Duitsers praten Duits en Nederlanders Nederlands.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Duitsers en Nederlanders kan je ook niet uit elkaar houden
Ghana en Gambia niet uit elkaar kunnen houden is wel een beetje als Nederland en Griekenland niet uit elkaar houden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn beide chocolade kleurig en hebben kroeshaarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ghana en Gambia niet uit elkaar kunnen houden is wel een beetje als Nederland en Griekenland niet uit elkaar houden.
Zijn echt twee totaal andere landen, ander cultuur en de mensen zien er ook anders uit.
Sterker nog in Ghana zelf zit al meer verschil tussen de mensen.
Is het gezellig in China trouwens?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn beide chocolade kleurig en hebben kroeshaar
Hier lijken ze ook allemaal op elkaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het gezellig in China trouwens?
Oh makkelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
daar een truukje voor scheveningen laten zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Neuh.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:58 schreef Karzai het volgende:
ik geloof dat alleen de hollanders een harde g, ij, sch in hun vocabulaire hebben
Of squirrel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar een truukje voor scheveningen laten zeggen
ben je in chinaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier lijken ze ook allemaal op elkaar.
Wat zijn Limburgers dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsers praten Duits en Nederlanders Nederlands.
Opgelost. Slotje.
En Friezen?quote:
Reserveduitsers.quote:
quote:De man in Spijkenisse wiens wekker wekenlang buurtgenoten stoorde, stelde de wekkers expres in om zijn buren tot last te zijn. Dat vertelt hij woensdag aan het AD.
De politie ging zondag een woning in Spijkenisse binnen omdat er een wekker afging. Buurtbewoners hadden al wekenlang last van de wekker, die elke dag om 5.00 uur en 17.00 uur afging en anderhalf uur bleef rinkelen. De politie schakelde de wekker uit en trof verder niets bijzonders aan in het pand.
De bewoner van het pand was zondag niet thuis, maar zegt woensdag dat hij de wekkers expres liet afgaan tijdens zijn vakantie in Thailand. Naar eigen zeggen deed hij dat vanwege een conflict met een van zijn buren.
"Ik doe dat expres, omdat ik last van een van mijn buren heb. Die maken tot 3, 4 uur in de nacht herrie door heel hard te praten. Ik zet de wekkers aan, want ik hoor ze zelf toch niet overdag", zegt de man.
De man is van mening dat de politie niet goed luistert naar zijn klachten over het vermeende lawaai. Zijn buren waren niet bereikbaar voor commentaar.
De politie vindt dat de bewoners moeten proberen er met elkaar uit te komen en laat weten voorlopig geen vervolg te geven aan de zaak.
Ik zou toch best pissig zijn als ik door een ruzie waar ik niets mee te maken heb niet meer fatsoenlijk kan slapen.quote:
Eigenlijk wel ja. Ofjah groente op de gemakkelijke manier. Ik snij het in stukjes, stukjes vlees erbij, flikker het in de AF en met een kwartiertje is het klaar. Geen koolhydraten iig. Nou ja niet bij het avondeten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben je nou echt elke dag groente gaan eten ipv gemaksvoer
goed bezigquote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Ofjah groente op de gemakkelijke manier. Ik snij het in stukjes, stukjes vlees erbij, flikker het in de AF en met een kwartiertje is het klaar. Geen koolhydraten iig. Nou ja niet bij het avondeten.
Ja klopt. Jij had een Gambiaanse snauzer toch? Of was het nou een Ghanese. Whateverquote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zeggen dat baasjes en honden op elkaar gaan lijken
Ik lijk ook sprekend op die van mij.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zeggen dat baasjes en honden op elkaar gaan lijken
Iedereen weet dat Oegandezen een nog dikkere en langere hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Jij had een Gambiaanse snauzer toch? Of was het nou een Ghanese. Whatever
Ik vond het eerdere bericht ook al vreemd. Doen ze een soort van inval in het huis om alleen de wekker uit te zetten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich wel een ludieke manier om te aandacht van de politie te trekken![]()
Nou kijk maar uit dan met trucjes uithalen bij het kopen van een bedrijfquote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een stiekeme eenheid van politie en immigratie naar dit eiland gestuurd om illegale bedrijven op te pakken. De locale eenheden wisten van niets omdat ze altijd de mensen waarschuwen.
Er wordt voornamelijk op israeli's gefocust nu
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een stiekeme eenheid van politie en immigratie naar dit eiland gestuurd om illegale bedrijven op te pakken. De locale eenheden wisten van niets omdat ze altijd de mensen waarschuwen.
Er wordt voornamelijk op israeli's gefocust nu
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |