oh ja het is gambia waar al die hitsige korte kapsels naar toe gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo grappig dit. Hahahaha.
Maar vergeet ook vooral Gambia en Ghana niet door elkaar te halen. En ook het feit dat er mensen niet geīnteresseerd zijn in seks en voor andere doelen ergens zijn.
Al bij gevonden voorwerpen gekeken?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
had ik al verteld dat ik 7 kilo kwijt ben?
nee hoef dat niet terugquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al bij gevonden voorwerpen gekeken?
Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
In het vliegtuig laten liggen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sinds dat ik terug ben uit NL. Denk dat dat zo 5 juni was
Dat is wel echt veel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tagliatelle met zalm was lekker .
Had alleen wel wat meer zalm in gemogen.quote:
de vis wordt duur betaaldquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had alleen wel wat meer zalm in gemogen.
Pilletjes van het merk Placebo?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
Die moringa pillen hebben echt veel verschil gemaakt omdat ik nu niet meer 24/7 aan eten denk en wil eten.
kan je dat niet bij de verzekering declareren?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vrijdag naar het ziekenhuis voor controle terwijl ik niet meer naar dat ziekenhuis wil. Ik ben weer reiskosten aan ov kwijt door dit gedoe.
Nee doen wel echt iets. ( denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pilletjes van het merk Placebo?
Nope. Ik moet zich hebben van mind dan 15% dan krijg ik vergoeding. Dat is de vraag voor volgend jaar aan de oogarts.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je dat niet bij de verzekering declareren?
Wat een hoop woorden. In feite staat er niks anders danquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doen wel echt iets. ( denk ik)
Algemene gezondheid
Energie en uithoudingsvermogen: Kan energie verhogen en vermoeidheid tegengaan.
Immuniteit: Versterkt de weerstand door een hoog gehalte aan vitamine C en antioxidanten.
Spijsvertering: Ondersteunt een gezonde spijsvertering en kan helpen bij constipatie door het vezelgehalte.
Ontstekingsremmend: Kan ontstekingen in het lichaam verminderen en helpen bij reumatische pijn en artritis.
Bloedsuiker: Kan helpen bij het reguleren van de bloedsuikerspiegel en is nuttig voor mensen met een verhoogd risico op diabetes.
Hormoonhuishouding: Reguleert de hormoonbalans, met name nuttig voor de melkproductie bij borstvoedende vrouwen, aldus Tea4You.nl en debakermat.be.
Slaap: Werkt ontspannend en kan bijdragen aan een betere nachtrust.
Andere voordelen
Huid, haar en nagels: Verbetert de conditie van huid en haar en kan rimpels verminderen door de rijkdom aan antioxidanten.
Hersenen: Kan de hersenfunctie ondersteunen, het geheugen verbeteren en beschermen tegen oxidatieve stress, aldus Superfoodsonline en Forbes.com.
Zicht: Draagt bij aan een goed gezichtsvermogen.
Lever en nieren: Bevordert de werking van lever en nieren.
Spierherstel: Helpt bij spierherstel na inspanning.
Wat voor wonderpil is dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doen wel echt iets. ( denk ik)
Algemene gezondheid
Energie en uithoudingsvermogen: Kan energie verhogen en vermoeidheid tegengaan.
Immuniteit: Versterkt de weerstand door een hoog gehalte aan vitamine C en antioxidanten.
Spijsvertering: Ondersteunt een gezonde spijsvertering en kan helpen bij constipatie door het vezelgehalte.
Ontstekingsremmend: Kan ontstekingen in het lichaam verminderen en helpen bij reumatische pijn en artritis.
Bloedsuiker: Kan helpen bij het reguleren van de bloedsuikerspiegel en is nuttig voor mensen met een verhoogd risico op diabetes.
Hormoonhuishouding: Reguleert de hormoonbalans, met name nuttig voor de melkproductie bij borstvoedende vrouwen, aldus Tea4You.nl en debakermat.be.
Slaap: Werkt ontspannend en kan bijdragen aan een betere nachtrust.
Andere voordelen
Huid, haar en nagels: Verbetert de conditie van huid en haar en kan rimpels verminderen door de rijkdom aan antioxidanten.
Hersenen: Kan de hersenfunctie ondersteunen, het geheugen verbeteren en beschermen tegen oxidatieve stress, aldus Superfoodsonline en Forbes.com.
Zicht: Draagt bij aan een goed gezichtsvermogen.
Lever en nieren: Bevordert de werking van lever en nieren.
Spierherstel: Helpt bij spierherstel na inspanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |