Volgens mij is echt het raam vervangen Muis. Dit was geen slecht script.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus echt dichtgemaakt met kit niet met sperma
Ik moet dan altijd direct aan dat filmpje met de capibara's denken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk meer een pelicaan
[ afbeelding ]
*Clarkson's Farm vibes*quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Cute er is ook een lammetje.
[ link | afbeelding ]
Ik had dan eigenlijk dat gifje met die capybara die toch niet in die snavel past verwacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk meer een pelicaan
[ afbeelding ]
Goede gif is datquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had dan eigenlijk dat gifje met die capybara die toch niet in die snavel past verwacht.
jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd direct aan dat filmpje met de capibara's denken.
Als je maar genoeg moeite doet past allesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had dan eigenlijk dat gifje met die capybara die toch niet in die snavel past verwacht.
Bal, misschien kun je ook lampjes aan je scooter maken om sneller te gaan?quote:Schepen kunnen sneller varen met speciale lampjes: ‘Verbluffend resultaat’
Ze zijn kleiner dan een mier: minuscule ledlampjes met ultraviolet licht zorgen ervoor dat algen, wieren en schelpdieren zich niet hechten aan de romp van een schip.
Oh jammer en teleurgesteld.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is echt het raam vervangen Muis. Dit was geen slecht script.
Breng de jeugd nu niet op ideeën.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Bal, misschien kun je ook lampjes aan je scooter maken om sneller te gaan?
Dat moet er nog bijkomen inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Breng de jeugd nu niet op ideeën.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Alle walvissen en dolfijnen kanker.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Yeeeeeeetquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Je ziet hier scooters met ledlampjes idd en soms gaan die echt teringhard
Noem jij mij nou de jeugdquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Breng de jeugd nu niet op ideeën.
Met slagroom?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:07 schreef dud0r het volgende:
de melk is op
nou moet ik nog boodschappen doen maar ik had nu zin in warme chocolademelk
ik ben trots op jequote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spierpijn van het trainen
Lof it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |