HdPquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga mezelf nu even van de trap af laten vallen
Viesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zomedadelijk verse kippenbouillon (kiepensoep) met groene asperges, cantharellen, venkel en wat rare tomaten, zoek alleen nog een naam voor deze soep?
Ik schiet een beetje in de error van de venkel erbij.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zomedadelijk verse kippenbouillon (kiepensoep) met groene asperges, cantharellen, venkel en wat rare tomaten, zoek alleen nog een naam voor deze soep?
plausibelquote:
ik reed gisteren achter een auto die hdp in z'n kenteken had.quote:
Ja minimaal maar hoor, anders is het net of je lauw anijssap zit te drinken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schiet een beetje in de error van de venkel erbij.
Ik zou nog pompoen en pastinaak toevoegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
das alleen t bouillonblokje toch?quote:
hem kennende is het een blokje gemaakt in Kenia en heeft hij die blokje voor blokje geīmporteerdquote:
sponsor zoekenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.onbuy.com/nl/(...)e-cadeau~p144110935/
Genietenquote:
In first class naar schiphol gevlogenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
hem kennende is het een blokje gemaakt in Kenia en heeft hij die blokje voor blokje geīmporteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |