Karretje mee naar je auto… i.i.g. bij je action hier. Helpt een hoop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:47 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een hekel aan winkels zoals Gideon Italiaander, de SoLow, en de action. Oh en ook aan Flying Tiger.
Ik sjouw me een dubbele hernia aan cadeautjes
Ik ken alleen de Action van deze winkels.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:47 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een hekel aan winkels zoals Gideon Italiaander, de SoLow, en de action. Oh en ook aan Flying Tiger.
Dat zou super zijn! We hebben nog twee ontvangers die nog geen gever en dus geen pakket hebben.quote:
Zocht je mij? Of mag ik niet meer?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:39 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat zou super zijn! We hebben nog twee ontvangers die nog geen gever en dus geen pakket hebben.
Nu nog een shopper!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:47 schreef DJMO het volgende:
Ik zeg twee vliegen goede doelen in één klap. Koppeling gemacht, zie mail.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja leuk waarom nietUitgebreide middenstand hier die ook gespekt moet worden
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Oke oke. Naast het shoppen voor mijn drie kinderen, drie schoonkinderen en zes kleinkinderen en een vriendin kan deze er ook wel bij. Ik doneer en shop zelf
Ja, eh,.. ik vroeg me ook al af...quote:
Lol. Quoten ipv editen is hier wel echt een ramp, ik maak mezelf er vaak genoeg schuldig aanquote:
Of een TR zetten terwijl je wil edittenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:15 schreef Mommychilgrad het volgende:
[..]
Lol. Quoten ipv editen is hier wel echt een ramp, ik maak mezelf er vaak genoeg schuldig aan![]()
Ja ging over die drie voorgaande posts van praadje. Die elkaar dan weer quootten en annuleerden en gedoe.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, eh,.. ik vroeg me ook al af...![]()
Edit: iets met een Bad user experience (UX).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |