Huphup doenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:27 schreef MaJo het volgende:
Hier ook twijfel om me op te geven, is toch altijd weer een hele drempel
Ok, ik had al besloten om het inderdaad gewoon te doenquote:
Ik zag deze week weer iets van Buzz Lightyear, ik moest meteen weer aan je denken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:56 schreef Cod_player het volgende:
Ik heb contact gehad met mijn shopper over mijn wens. Zoals mijn vriendin zegt: laat het lekker over je heen komen! (Auti hier, dus dat is lastig). Maar ik kijk er nu al naar uit
Ging je nou voor zes of zeven pakketen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:51 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maar een paar rolletjes inpakpapier
Ik zit op 7.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ging je nou voor zes of zeven pakketen?
Je moet veel inpakken maar dit is wel een "ik heb een probleem" fotoquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:51 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maar een paar rolletjes inpakpapier
Ik heb meer dan dit en pak dit jaar niks in voor deze actiequote:Op maandag 20 oktober 2025 16:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je moet veel inpakken maar dit is wel een "ik heb een probleem" foto
Ik heb er echt max 1 in huis en die ligt dan half gevouwen ergens in een kastquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb meer dan dit en pak dit jaar niks in voor deze actie![]()
Mooie papiertjesIk pak graag voor de familie het ook steeds wisselend in.
Ja hè?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo leuk weer om ons te verdiepen in de diverse interesses van de ontvangers
Winkelen met de Kerstpakkettenshopradar (3x woordwaarde) aan is ook leuk.quote:
Héél erg tof!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Winkelen met de Kerstpakkettenshopradar (3x woordwaarde) aan is ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |