Ik wil ook wel als reserve staan. Ik shop nu 1 pakket, maar die is inmiddels voor de helft al gevuldquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:30 schreef laziness het volgende:
Zijn er buiten Sally nog anderen die willen shoppen? Er zijn nog genoeg ontvangers en gevers maar shoppers lijkt een tekort aan.
Wie wil er nou niet shoppen met andermans geld? 🤑
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het lijkt mij hartstikke leuk om te doen echter....Geen Paypal? Of iemand die wel geld voor je kan ontvangen? Of misschien iemand van Fok die bij je in de buurt woont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you say 'plz' because it is shorter then 'please' , then i will say 'No' because it is shorter then 'Ýes'.
Ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:30 schreef laziness het volgende:
Zijn er buiten Sally nog anderen die willen shoppen? Er zijn nog genoeg ontvangers en gevers maar shoppers lijkt een tekort aan.
Wie wil er nou niet shoppen met andermans geld? 🤑
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik![]()
Ik zou nog liever een extra pakket doneren dan er een moeten shoppen. Dat laatste is echt voor niemand leuk.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:41 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie weet is de donatie nog welkom, maar laten we nog even afwachten hoeveel mensen zich in totaal als Ontvanger opgeven
![]()
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:58 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broodjes Nando's peri peri garlic sauce pulled chicken met Nando peri mayo.
Dat is al de 2e keer, hij schiet steeds terug naar het bovenstaande topic.quote:
Maar wie is de ontvanger?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer, hij schiet steeds terug naar het bovenstaande topic.
quote:
Blaahhhquote:[de mensen die over de drempel heen durven...
![]()
* gewoonmezelf87 duwt poesindoos over de drempelquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:16 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Blaahhh![]()
Wel/niet/wel/niet/wel/niet
Kun je ook tillen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
* gewoonmezelf87 duwt poesindoos over de drempel
Ik ben er uiteindelijk overheen gekropen geklommenquote:
Nandoquote:
Doen jij!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:16 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Blaahhh![]()
Wel/niet/wel/niet/wel/niet
quote:
quote:
Oh niet gezien hahah maar goed zoquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh niet gezien hahah maar goed zo![]()
jij verdiend het ook heel erg
|
Forum Opties | |