Ja, die was het (teruggekeken in mn WhatsApp)quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://onlinedierenvoedselbank.nl/
Of het deze was, weet ik niet zeker, maar dit kwam ik tegen na wat Googlen
Vorig jaar startte de actie volgens mij echt pas aan het einde van het jaar? Het ging toen inderdaad heel snel en het was zo op.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken op:
Er staat (nog??) niets.
Ik dacht november.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:45 schreef Schanu het volgende:
[..]
Vorig jaar startte de actie volgens mij echt pas aan het einde van het jaar? Het ging toen inderdaad heel snel en het was zo op.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken op:
Er staat (nog??) niets.
Wat mooi dat ze meer hebben ingekochtquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook vernomen dat er dit jaar meer is ingekocht zodat het niet direct uitverkocht is
Oh wilde me net opgeven voor donateur (geen zin om te shoppen).quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eis dat er meer mensen zich opgeven als ontvanger
Dat mag altijd!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:50 schreef Jee-Pee het volgende:
[..]
Oh wilde me net opgeven voor donateur (geen zin om te shoppen).
Hoe kom ik aan een shopper, las net dat je je samen aan moet melden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat mag altijd!![]()
![]()
Komen nog steeds ontvangers bij!
Tof!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook vernomen dat er dit jaar meer is ingekocht zodat het niet direct uitverkocht is
Ik wil wel, maar heb even een vraag aan de organisatie gesteldquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:01 schreef Jee-Pee het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan een shopper, las net dat je je samen aan moet melden.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar heb even een vraag aan de organisatie gesteld![]()
Zal ik je een PM sturen met een aantal vragen (die ik standaard aan een Donateur vraag, als Shopper zijnde)?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nu achterover leunen en gaan genieten van de voorpretquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:54 schreef vosss het volgende:
Ok net alle moed en voor vandaag resterende energie verzameld om in te vullen als ontvanger.
Ik vind dit heel moeilijk om te doen. Dat meen ik oprecht.
Ik ben dit waarschijnlijk tegen die tijd compleet vergeten en geflabbergegastigged dat iemand zomaar iets aardigs doet voor mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nu achterover leunen en gaan genieten van de voorpret![]()
en terecht!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:40 schreef Sally het volgende:
Let wel op, dames en heren: je moet je dit jaar registreren.
Ga ik me voor aanmelden, vorig jaar was het binnen no time op dus ging toen niet helaas.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Tof!
Zag geen linkje op dit moment op de Home-site. Maar fijn dat de actie er weer is!
@:SiGne , is dit nog een optie voor je?
Dus nu nog niet aan te vragen denk ik.quote:"In de periode van 16 november 2025 t/m 31 december 2025 organiseren wij de 6e editie van het jaarlijks terugkomende Dieren Kerstpakket"
Zet op 15 op 16 november net voor 0:00 uur een alarmpje in je telefoonquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ga ik me voor aanmelden, vorig jaar was het binnen no time op dus ging toen niet helaas.
Dank voor de tip
Ik wil er, om jou uit de brand te helpen, nog eentje extra doen, maar met 7 zit ik dan wel echt aanmn maximum hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:30 schreef laziness het volgende:
Zijn er buiten Sally nog anderen die willen shoppen? Er zijn nog genoeg ontvangers en gevers maar shoppers lijkt een tekort aan.
Wie wil er nou niet shoppen met andermans geld? 🤑
Het lijkt mij hartstikke leuk om te doen echter....quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:30 schreef laziness het volgende:
Zijn er buiten Sally nog anderen die willen shoppen? Er zijn nog genoeg ontvangers en gevers maar shoppers lijkt een tekort aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het lijkt mij hartstikke leuk om te doen echter....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:35 schreef DJMO het volgende:
[..]Ik kan ook mobiel internet bankieren, maar kan (om meerdere redenen) geen geld gestort krijgen. En daar ga ik verder wegens privé niet op inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik wil ook wel als reserve staan. Ik shop nu 1 pakket, maar die is inmiddels voor de helft al gevuldquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:30 schreef laziness het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het lijkt mij hartstikke leuk om te doen echter....Geen Paypal? Of iemand die wel geld voor je kan ontvangen? Of misschien iemand van Fok die bij je in de buurt woont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you say 'plz' because it is shorter then 'please' , then i will say 'No' because it is shorter then 'Ýes'.
Ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:30 schreef laziness het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik![]()
Ik zou nog liever een extra pakket doneren dan er een moeten shoppen. Dat laatste is echt voor niemand leuk.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:41 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie weet is de donatie nog welkom, maar laten we nog even afwachten hoeveel mensen zich in totaal als Ontvanger opgeven
![]()
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:58 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broodjes Nando's peri peri garlic sauce pulled chicken met Nando peri mayo.
Dat is al de 2e keer, hij schiet steeds terug naar het bovenstaande topic.quote:
Maar wie is de ontvanger?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer, hij schiet steeds terug naar het bovenstaande topic.
quote:
Blaahhhquote:[de mensen die over de drempel heen durven...
![]()
* gewoonmezelf87 duwt poesindoos over de drempelquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:16 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Blaahhh![]()
Wel/niet/wel/niet/wel/niet
Kun je ook tillen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
* gewoonmezelf87 duwt poesindoos over de drempel
Ik ben er uiteindelijk overheen gekropen geklommenquote:
*geen namen*quote:
Doen jij!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:16 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Blaahhh![]()
Wel/niet/wel/niet/wel/niet
quote:
quote:
Oh niet gezien hahah maar goed zoquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh niet gezien hahah maar goed zo![]()
jij verdiend het ook heel erg
|
Forum Opties | |