Het nummer ken ik wel, maar vanuit deze lyrics had ik daar zeker niet aan gedachtquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
Favoriete stukje lyrics op dit moment:
[..]
Wie weet, zonder te googlen, welk liedje?
Denk niet dat het een hele moeilijke is.
Ja, een bridge moet je maar net kennen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het nummer ken ik wel, maar vanuit deze lyrics had ik daar zeker niet aan gedacht
Terwijl ik echt heel hard kan snurken. Maar ja als dįt al geen indruk maakt op @Meke , wat dan wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets wat je niet wil horen in de slaapkamer.
Misschien een enorm blik tomaten?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Terwijl ik echt heel hard kan snurken. Maar ja als dįt al geen indruk maakt op @:meke , wat dan wel.
AI koffie? Dan ga ik ook fictief werken hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mensen, deze ochtend krijgen jullie een speciaal kopje koffie!![]()
Maar dan verwacht ik ook wel dat er daarna extra hard gewerkt wordt natuurlijk!
Heerlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mensen, deze ochtend krijgen jullie een speciaal kopje koffie!![]()
Maar dan verwacht ik ook wel dat er daarna extra hard gewerkt wordt natuurlijk!
Wel fictief hard werken dan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
AI koffie? Dan ga ik ook fictief werken hoor.
Als de tandarts gewoon precies doet wat jij zegt zouden er inderdaad geen problemen moeten komen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:54 schreef H_T het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts. Ik verwacht geen grote problemen, maar het is toch altijd spannend
Stelt jouw tandarts ook vragen terwijl je met je mond open ligt? Ik vind dat zo stom altijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:54 schreef H_T het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts. Ik verwacht geen grote problemen, maar het is toch altijd spannend
Terwijl ze in je mond bezig zijn , vragen aan je stellen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Stelt jouw tandarts ook vragen terwijl je met je mond open ligt? Ik vind dat zo stom altijd.
Ja oké maar voor 50 euro per beurt mogen ze van mij vragen wat ze willen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Terwijl ze in je mond bezig zijn , vragen aan je stellen.
Ja, als het gerelateerd is aan de behandeling, dus vragen of je pijn voelt ofzo dan is het nog best. Maar hoe kan je nou met je mond open en allerlei apparaten erin antwoorden dat je naar Torremolinos op vakantie gaatquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Stelt jouw tandarts ook vragen terwijl je met je mond open ligt? Ik vind dat zo stom altijd.
En nu met een gerust hart koekjes etenquote:
I'm not tossing saladquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel 1 gat hebt in je mond
Zeldenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |