Maar Hamas laat geen internationale troepenmacht toe, daar zijn ze principieel op tegen. In de praktijk zou dat dus hoogstwaarschijnlijk een gewapend conflict met Hamas betekenen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, zogauw ze burgers aanvallen zoals nu gebeurd mogen ze wel aangepakt worden natuurlijk ja.
Ik meen me te herinneren te hebben gelezen dat dit een onderdeel was van het vredesakkoord.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:26 schreef oblo het volgende:
[..]
Maar Hamas laat geen internationale troepenmacht toe, daar zijn ze principieel op tegen. In de praktijk zou dat dus hoogstwaarschijnlijk een gewapend conflict met Hamas betekenen.
Maar wie gaat die vredesmacht dan samenstellen of bemannen? Ik kan me moeilijk dat daar vrijwillig iemand in gaat stappen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren te hebben gelezen dat dit een onderdeel was van het vredesakkoord.
Maar dit doen ze al 20 jaar, het komt nu alleen wat in het nieuws.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, zogauw ze burgers aanvallen zoals nu gebeurd mogen ze wel aangepakt worden natuurlijk ja.
Nederland kan een zeer goede kandidate leverenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar wie gaat die vredesmacht dan samenstellen of bemannen? Ik kan me moeilijk dat daar vrijwillig iemand in gaat stappen.
Onderdeel is hamas ontwapenen en allerlei internationale waarnemers installeren, maar daar wordt nu nog over onderhandeldquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren te hebben gelezen dat dit een onderdeel was van het vredesakkoord.
https://www.ewmagazine.nl(...)onnen-geven-1504253/quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar wie gaat die vredesmacht dan samenstellen of bemannen? Ik kan me moeilijk dat daar vrijwillig iemand in gaat stappen.
Rode lijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:42 schreef Haags het volgende:
Je zou toch verwachten dat de universiteiten hier bezet zouden zijn na meldingen over executies door Hamas in Gaza
Omdat? Helpen we hier hamas? Financieren we hamas? Werken Nederlandse instellingen samen met hamas? Ontwikkelen we technologie samen met hamas?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:42 schreef Haags het volgende:
Je zou toch verwachten dat de universiteiten hier bezet zouden zijn na meldingen over executies door Hamas in Gaza
Vlag... modderschuit...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:32 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nederland kan een zeer goede kandidate leveren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:51 schreef UitStraling het volgende:
Langzaamaan begint de wereld te beseffen dat Hamas het echte en grote kwaad is.
Doe maar gewoon Sigrid Kaag, die ging toch voor de wederopbouw van Gaza? Ik zie haar niet met een spatel en cement lopen, dus kan ze er prima bij doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:32 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nederland kan een zeer goede kandidate leveren![]()
[ afbeelding ]
Heb je dat niet door?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat? Helpen we hier hamas? Financieren we hamas? Werken Nederlandse instellingen samen met hamas? Ontwikkelen we technologie samen met hamas?
Het lijkt erop dat hier een deel van de geschiedenis is weggelaten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:04 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Ander verhaal: https://isgeschiedenis.nl(...)bieden-in-de-oudheid
Alsof 7 oktober 2024 nog niet genoeg was... Bovendien is het vreemd om sinds het vredesplan ineens medeleven met die bevolking te hebben of te tonen... Het zijn nog steeds dezelfde mensen hoor, de argumenten van vorige week zijn niet ineens weerlegd of opgelost.quote:
Zelfs nu draai je de boel nog om.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof 7 oktober 2024 nog niet genoeg was... Bovendien is het vreemd om sinds het vredesplan ineens medeleven met die bevolking te hebben of te tonen... Het zijn nog steeds dezelfde mensen hoor, de argumenten van vorige week zijn niet ineens weerlegd of opgelost.
Dit ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En als hun eigen volk weer in het gareel loopt dan weer verder naar Israel ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |