abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2025 @ 20:15:09 #51
319979 Fok-it
All is well
pi_219008098
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:11 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
“Dreiging”, welke dreiging is er precies geuit ? er is gescholden.
Goed, verbale intimidatie dan. Verbale belaging. Hoe je het ook wilt noemen. En hij zal de kankerjood ga maar lekker dood-roepers wellicht ook wel meenemen in zijn aangifte. Maar we zijn er vandaag achter gekomen dat sommige politici zich niet moeten aanstellen dus je kan je aansluiten bij de bezorgde burger-rij
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 20:15:28 #52
236264 crew  capricia
pi_219008101
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Misschien wel ja. Maar dan nog vind ik het mild. Zeg ik als linkse deugneus
Ja. Ik vind het ook behoorlijk mild.
Als die fles anders terecht was gekomen, had ie dood kunnen zijn.
Hadden we een martelaar op rechts gehad.
Moet er niet aan denken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 20:16:18 #53
236264 crew  capricia
pi_219008117
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Goed, verbale intimidatie dan. Verbale belaging. Hoe je het ook wilt noemen. En hij zal de kankerjood ga maar lekker dood-roepers wellicht ook wel meenemen in zijn aangifte. Maar we zijn er vandaag achter gekomen dat sommige politici zich niet moeten aanstellen dus je kan je aansluiten bij de bezorgde burger-rij
Het lijkt me zijn goed recht om aangifte te doen. Zeker.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219008127
quote:

[..]
Goed, verbale intimidatie dan.
Ja, en dat is dus geen dreiging. Als hij had geroepen dat Timmermans dood gaat had hij terecht nu in de cel gezeten. Laten we het niet groter maken dan het is.
  maandag 13 oktober 2025 @ 20:20:20 #55
319979 Fok-it
All is well
pi_219008161
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ja, en dat is dus geen dreiging. Als hij had geroepen dat Timmermans dood gaat had hij terecht nu in de cel gezeten. Laten we het niet groter maken dan het is.
Oke neutrale user
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 13 oktober 2025 @ 20:20:33 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219008165
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Misschien wel ja. Maar dan nog vind ik het mild. Zeg ik als linkse deugneus
Jeugdstrafrecht. Ook voor moord kan maar maximaal 2 jaar celstraf opgelegd worden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 20:22:38 #57
236264 crew  capricia
pi_219008188
quote:

[..]
Voor mij is niet het uitschelden van Timmermans het probleem ansich. Dat is gewoon heel naar, en zou niet moeten gebeuren.

Maar het intimideren en bedreigen en lastig vallen van politici (zeker ook de fakkels in de tuin en bij het huis van Kaag) geven gewoon blijk van een klimaat wat al veel langer aan de gang is.

Of wat denk je van de vrouw van Janmaat, die door een aanslag haar benen kwijt raakte.
Echt waanzin dit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219008201
quote:

[..]
Hij riep ook "vieze vuile kankerjood", dat is een beetje gek om tegen Timmermans te roepen :+
pi_219008215
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hij riep ook "vieze vuile kankerjood", dat is een beetje gek om tegen Timmermans te roepen :+
Hij noemde hem ook rechts.

Die is denk ik wat in de war geweest van alle verkiezingsdebatten
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219008217
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Voor mij is niet het uitschelden van Timmermans het probleem ansich. Dat is gewoon heel naar, en zou niet moeten gebeuren.

Maar het intimideren en bedreigen en lastig vallen van politici (zeker ook de fakkels in de tuin en bij het huis van Kaag) geven gewoon blijk van een klimaat wat al veel langer aan de gang is.

Of wat denk je van de vrouw van Janmaat, die door een aanslag haar benen kwijt raakte.
Echt waanzin dit.
Ja, allemaal totaal niet tof. Maar alsnog zit er een verschil in de zaken, zo schaal ik een fles op je harses krijgen wat erger dan uitgescholden te worden voor kankerjood. En als je dat aanstipt ben je opeens geen “neutrale user” meer ofzo.
  maandag 13 oktober 2025 @ 20:27:13 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219008227
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ja, allemaal totaal niet tof. Maar alsnog zit er een verschil in de zaken, zo schaal ik een fles op je harses krijgen wat erger dan uitgescholden te worden voor kankerjood. En als je dat aanstipt ben je opeens geen “neutrale user” meer ofzo.
Gok ook dat dit stuk tokkie geen (langdurige) celstraf oid krijgt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 20:27:34 #62
236264 crew  capricia
pi_219008232
quote:

[..]
Zeker zitten daar gradaties in. Eens hoor. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219008261
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar het intimideren en bedreigen en lastig vallen van politici (ja ook de fakkels in de tuin van Kaag) geven gewoon blijk van een klimaat wat al veel langer aan de gang is.

Echt waanzin dit.
Dat werd schijnbaar zelfs amper bestraft toen:
quote:
De straffen voor de aanslag op Hotel Cosmopolite in 1986 waren mild; de veroordeelde Hans Janmaat kreeg in 1996 een boete van ruim ¤1300 (3000 gulden) of 40 dagen hechtenis, en in 1997 twee weken voorwaardelijke celstraf met een boete van ruim ¤3400 (7500 gulden).

Bron: Google Gemini
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 13 oktober 2025 @ 20:32:28 #64
319979 Fok-it
All is well
pi_219008281
quote:

[..]
Je keurt het niet af. Daarom ben je geen neutrale user.

Ik schaal een fles tegen iemands hoofd namelijk ook als erger in. Dat houdt niet in dat alles lichter dan dat maar gesopeneerd kan worden en dat we het niet erger moeten maken dan het is
pi_219008293
quote:

[..]
Iemand boos maken is ook moord.
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 20:35:08 #66
236264 crew  capricia
pi_219008302
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat werd schijnbaar zelfs amper bestraft toen:
[..]

Tientallen gewonden. Waarbij twee zwaargewond.

quote:
Over de behandeling van de aangehouden actievoerders werden enige Kamervragen gesteld door de PPR en de PSP.[3] Over de actie bij het hotel zelf werden geen Kamervragen gesteld. Politicologen en parlementair verslaggevers zeiden hier later over dat de partij werd doodgezwegen.[4] Dit werd expliciet bevestigd door Paul Witteman tijdens de aflevering op 24 juli 1999 van Het zwarte schaap met en over Hans Janmaat.
Van wiki.

Allemaal geen probleem toen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219008307
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik schaal een fles tegen iemands hoofd namelijk ook als erger in. Dat houdt niet in dat alles lichter dan dat maar gesopeneerd kan worden en dat we het niet erger moeten maken dan het is
Nee hoor, ik schaal het op hetzelfde niveau als de oproepen tot geweld op X door een hoogleraar aan de uni van Nijmegen waarvan de aangifte al niet werd opgenomen, en ik stelde het gelijk aan op de autobaan lopen om een punt te maken, zonder enige consequentie, en om het nog even duidelijker te maken, ik keur al die drie dingen evenzeer af.
  maandag 13 oktober 2025 @ 20:38:19 #68
319979 Fok-it
All is well
pi_219008329
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:35 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Nee hoor, ik schaal het op hetzelfde niveau als de oproepen tot geweld op X door een hoogleraar aan de uni van Nijmegen waarvan de aangifte al niet werd opgenomen, en ik stelde het gelijk aan op de auto aan lopen om een punt te maken, zonder enige consequentie, en om het nog even duidelijker te maken, ik keur al die drie dingen evenzeer af.
Bijzonder. Ik denk dat als je in een fatsoenlijke democratische rechtsstaat wilt wonen dat volksvertegenwoordigers op wat manier dan ook belagen zwaarder moet worden geacht dan andere burgers.
pi_219008340
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:35 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Van wiki.

Zij is later nog Kamerlid geweest en ze moest door medewerkers inclusief rolstoel dagelijks naar haar werkplek getild worden, waar ze vaak voor is uitgelachen door andere Kamerleden, de gevestigde politiek is nooit zo beschaafd geweest tegen wat zij destijds al als extreemrechts beschouwden.
pi_219008344
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Bijzonder. Ik denk dat als je in een fatsoenlijke democratische rechtsstaat wilt wonen dat volksvertegenwoordigers op wat manier dan ook belagen zwaarder moet worden geacht dan andere burgers.
Dat mag je vinden.
pi_219008350
quote:

[..]
[..]
Van wiki.

Er heerste inderdaad een consensus dat het allemaal wel prima was omdat men de standpunten van de partij van Janmaat dusdanig onacceptabel vond dat geweld eigenlijk werd gedoogd.

En dat is precies hoe een deel van het electoraat het nu ook graag zou zien ten opzichte van politici zoals Wilders, Baudet, Van der Plas, Nanninga of Eerdmans.

Daarom moet haat, intimidatie en geweld tegen volksvertegenwoordigers (ongeacht de politieke kleur) keihard worden bestraft. Dat is namelijk een aanslag op de democratie. Wat mij betreft beginnen ze met die mafklappers die Timmermans hebben zitten uitschelden en intimideren. Meteen hard aanpakken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219008351
quote:

[..]
Voor belaging is een eenmalige intimidatie onvoldoende. Intimidatie an sich is niet strafbaar. Bedreiging wel, maar die moet concreet zijn ("Ik maak je dood!" of "Je kinderen gaan gepakt worden!"). Dat zie ik hier niet. Maar omdat politici ongehinderd hun werk moeten kunnen doen zal er wellicht wel iets zijn.

Los van of het allemaal strafbaar is, is het natuurlijk moreel volslagen verwerpelijk om een politicus op deze manier te bejegenen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 13 oktober 2025 @ 20:41:54 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219008367
quote:

[..]
[..]
Van wiki.

Andere tijdenGod _O_

Dit zouden we tegenwoordig op X (of NWS) een vrij genuanceerde mening vinden _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 20:41:56 #74
236264 crew  capricia
pi_219008368
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Zij is later nog Kamerlid geweest en ze moest door medewerkers inclusief rolstoel dagelijks naar haar werkplek getild worden, waar ze vaak voor is uitgelachen door andere Kamerleden, de gevestigde politiek is nooit zo beschaafd geweest tegen wat zij destijds al als extreemrechts beschouwden.
Ja als je dat allemaal terug leest heb ik er toch wel bepaalde gevoelens bij. Klassejustitie. En een klimaat waarin dit gewoon kon gebeuren.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 20:42:36 #75
236264 crew  capricia
pi_219008374
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er heerste inderdaad een consensus dat het allemaal wel prima was omdat men de standpunten van de partij van Janmaat dusdanig onacceptabel vond dat geweld eigenlijk werd gedoogd.

[..]

Daarom moet haat, intimidatie en geweld tegen volksvertegenwoordigers (ongeacht de politieke kleur) keihard worden bestraft. Dat is namelijk een aanslag op de democratie. Wat mij betreft beginnen ze met die mafklappers die Timmermans hebben zitten uitschelden en intimideren. Meteen hard aanpakken.
Helemaal hiermee eens.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219008381
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:41 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja als je dat allemaal terug leest heb ik er toch wel bepaalde gevoelens bij. Klassejustitie. En een klimaat waarin dit gewoon kon gebeuren.
Iemand met een verderfelijke mening telt niet zo zwaar mee als mens in het gemiddelde linkse koppie.
  maandag 13 oktober 2025 @ 20:43:44 #77
319979 Fok-it
All is well
pi_219008384
quote:

[..]
En dat is precies hoe een deel van het electoraat het nu ook graag zou zien ten opzichte van politici zoals Wilders, Baudet, Van der Plas, Nanninga of Eerdmans.
Of Timmermans, Kaag, Halsema

Waarom negeer je dit weer Howard. Is er geen deel van het electoraat wat geweld geoorloofd vindt tegen links georiënteerde politici?
  maandag 13 oktober 2025 @ 20:45:13 #78
319979 Fok-it
All is well
pi_219008397
Dat jij als erkend bestrijder van antisemitisme Nanninga blijft verdedigen is ook wel hilarisch.
  maandag 13 oktober 2025 @ 20:46:07 #79
319979 Fok-it
All is well
pi_219008407
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:40 schreef recursief het volgende:

[..]
Voor belaging is een eenmalige intimidatie onvoldoende. Intimidatie an sich is niet strafbaar. Bedreiging wel, maar die moet concreet zijn ("Ik maak je dood!" of "Je kinderen gaan gepakt worden!"). Dat zie ik hier niet. Maar omdat politici ongehinderd hun werk moeten kunnen doen zal er wellicht wel iets zijn.

Los van of het allemaal strafbaar is, is het natuurlijk moreel volslagen verwerpelijk om een politicus op deze manier te bejegenen.
Wat is het juridische verschil tussen intimidatie en belaging dan?
pi_219008434
quote:

[..]

Waarom noem je geen namen als Halsema, Kaag, Klaver of Timmermans?
pi_219008435
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Beide zijn geen juridische begrippen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_219008463
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Of Timmermans, Kaag, Halsema

Waarom negeer je dit weer Howard. Is er geen deel van het electoraat wat geweld geoorloofd vindt tegen links georiënteerde politici?
Die zullen er vast en zeker zijn. Neem bijvoorbeeld het gespuis van gisteren of bij de rellen in Den Haag. Maar over de breedte is het aannemelijker een veel groter probleem bij links. Daar heerst namelijk sterker de consensus dat rechts populistische politici 'provocerend' zijn en dus zijn vergeldingsacties op een gegeven moment eigenlijk een logisch gevolg.

Dat zagen we ook terug in de vele reacties op de aanslag op Charlie Kirk. Dat was weliswaar geen politicus, maar talloze links en progressieve mensen vonden het prima, zelfs vele Nederlanders (waaronder docenten) kwamen dit online melden.

Zo vinden velen het ergens wel logisch dat Wilders bedreigd wordt, want Wilders heeft 'hatelijke' standpunten over de Islam.

Recent was er nog een oproep in POL (inmiddels verwijderd door de FOK! crew) dat beveiliging voor 'polariserende politici' maar gestopt moest worden. Dit sentiment zie je over de breedte veel minder bij conservatief rechts.
pi_219008464
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Belaging is het herhaaldelijk ongewenst contact zoeken met iemand zodat die zich bedreigd en onveilig gaat voelen, ook bekend als stalking.
pi_219008489
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Belaging zeker wel.

Wetboek van strafrecht, art. 285b:
quote:
1. Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.

2. Vervolging vindt niet plaats dan op klacht van hem tegen wie het misdrijf is begaan.
  maandag 13 oktober 2025 @ 21:08:10 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219008559
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Misschien moet je ff een bijspijkercursusje doen.. :|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 13 oktober 2025 @ 21:08:51 #86
319979 Fok-it
All is well
pi_219008562
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die zullen er vast en zeker zijn. Neem bijvoorbeeld het gespuis van gisteren of bij de rellen in Den Haag. Maar over de breedte is het aannemelijker een veel groter probleem bij links. Daar heerst namelijk sterker de consensus dat rechts populistische politici 'provocerend' zijn en dus zijn vergeldingsacties op een gegeven moment eigenlijk een logisch gevolg.

Dat zagen we ook terug in de vele reacties op de aanslag op Charlie Kirk. Dat was weliswaar geen politicus, maar talloze links en progressieve mensen vonden het prima, zelfs vele Nederlanders (waaronder docenten) kwamen dit online melden.

Zo vinden velen het ergens wel logisch dat Wilders bedreigd wordt, want Wilders heeft 'hatelijke' standpunten over de Islam.

Recent was er nog een oproep in POL (inmiddels verwijderd door de FOK! crew) dat beveiliging voor 'polariserende politici' maar gestopt moest worden. Dit sentiment zie je over de breedte veel minder bij conservatief rechts.
Maar nu doe je toch precies hetzelfde als wat je zelf afkeurt?

Hoe is er op Charlie Kirk op FOK! gereageerd? Vol afschuw. van woke deugneuzen tot wappies. Ik vond het dramatisch en heb vol ongeloof de dagen erna op social media inderdaad gekeken naar sommige reacties, vooral Amerikanen overigens, maargoed. Je snapt zelf ook dat dit algoritme is. Je bent niet achterlijk. Daaruit kan je geen conclusies trekken dat dit daardoor vaker voorkomt bij links. Want door een paar clicks gister op X zag ik ook de meest verdorven tweets voorbij komen van extreemrechts. In die feed zit je na 10 seconden hoor, geen enkel probleem.
pi_219008815
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 20:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarover zegt dat veel? Wat betekent trouwens afschalen in dit verband?

Vooralsnog denk ik dat we altijd nogal uitgebreid zijn, omdat ik graag alle nuances meld, maar dat is niet specifiek voor dit onderwerp.

Overigens is je bijdrage wel wat suggestief, want het suggereert dat dingen die goed uitlegbaar zijn eigenlijk daarmee ook twijfelachtig zijn. Alsof onuitgesproken veronderstellingen een steviger basis in de realiteit zouden hebben. Terwijl ik meen dat die onuitgesproken veronderstellingen eerder sprekende vooroordelen zijn.
  maandag 13 oktober 2025 @ 21:46:03 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219008829
Natuurlijk keurt praktisch heel links- en progressief Nederland inclusief alle contreien, kringen, cirkels, vierkantjes, dodecahedrons, ..., de moord op Kirk ten stelligste af. Maar gelukkig is HR er om een paar mongooltjes te vinden die het niet zo erg vinden (of het zelfs goedpraten), en vervolgens wordt dat gigantisch uitvergroot om dat te kunnen projecteren op het duivelse LINKS.
Huilen dan.
pi_219008878
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2025 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
Natuurlijk keurt praktisch heel links- en progressief Nederland inclusief alle contreien, kringen, cirkels, vierkantjes, dodecahedrons, ..., de moord op Kirk ten stelligste af. Maar gelukkig is HR er om een paar mongooltjes te vinden die het niet zo erg vinden (of het zelfs goedpraten), en vervolgens wordt dat gigantisch uitvergroot om dat te kunnen projecteren op het duivelse LINKS.
Ik laat in de vraagstelling zelf al alle negatieve redenen om geweld goed te keuren buiten beschouwing, maar beperk mij als gespreksonderwerp tot de mensen die om principiële redenen scheldnamen te gebruiken. Om het gesprek te beperken tot de serieuze, beste vertegenwoordigers van de groep.

Vervolgens kom jij met een veroordeling alleen over de mensen die we buiten beschouwing laten, alsof het ons daar in het bijzonder om zou gaan. Dat is toch je reinste geschiedvervalsing?

Als het niet zo treurig en onnozel was, zou het een schande zijn.

Of wil je beweren dat er geen mensen zijn die schelden en geweld uit gewoonte gebruiken en dat die stelling op zich een fout zou zijn?
  maandag 13 oktober 2025 @ 21:54:01 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219008895
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 21:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik laat in de vraagstelling zelf al alle negatieve redenen om geweld goed te keuren buiten beschouwing, maar beperk mij als gespreksonderwerp tot de mensen die om principiële redenen scheldnamen te gebruiken. Om het gesprek te beperken tot de serieuze, beste vertegenwoordigers van de groep.

Vervolgens kom jij met een veroordeling alleen over de mensen die we buiten beschouwing laten, alsof het ons daar in het bijzonder om zou gaan. Dat is toch je reinste geschiedvervalsing?

Als het niet zo treurig en onnozel was, zou het een schande zijn.

Of wil je beweren dat er geen mensen zijn die schelden en geweld uit gewoonte gebruiken en dat die stelling op zich een fout zou zijn?
Het was geen reactie op jouw post maar op het gesprek van Fok-it en HR erboven.
Huilen dan.
pi_219008903
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2025 21:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het was geen reactie op jouw post maar op het gesprek van Fok-it en HR erboven.
Dat komt principieel op hetzelfde neer.
Ik zeg toch ook "ons" ?
pi_219008948
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 21:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Hoe is er op Charlie Kirk op FOK! gereageerd? Vol afschuw. van woke deugneuzen tot wappies.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 13 oktober 2025 @ 22:12:47 #93
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_219009033
Zijn jullie al verder dan vanmiddag?
Nooit meer slapen
pi_219009042
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:12 schreef KoningWouter het volgende:
Nope.
  maandag 13 oktober 2025 @ 22:14:38 #95
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219009045
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2025 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
En andersom gebeurt dat net zo goed. En wordt net zo goed uitvergroot.

Uitersten.
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 22:15:19 #96
236264 crew  capricia
pi_219009051
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:12 schreef KoningWouter het volgende:
De uil van Minerva spreidde zijn vleugels bij het vallen van de avond.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 13 oktober 2025 @ 22:15:36 #97
319979 Fok-it
All is well
pi_219009054
quote:
Ga toch weg met deze treurige onzin :')

Weet nog wel dat jij een tijdje terug beweerde `Oh ja, mijn reacties zijn beetje advocaat van de duivel altijd'

Uhu :') Je bent echt zo doorzichtig als de pest in je hetze om het vooral bij 1 kant van het spectrum te houden
pi_219009145
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Weet nog wel dat jij een tijdje terug beweerde `Oh ja, mijn reacties zijn beetje advocaat van de duivel altijd'

Uhu :') Je bent echt zo doorzichtig als de pest in je hetze om het vooral bij 1 kant van het spectrum te houden
Dus....?

maandag 13 oktober 2025 @ 22:32:18 #99
319979 Fok-it
All is well
pi_219009161
:')
pi_219009181
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook treurig dat die vuile racist dood was ;(
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')