abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218994889
quote:
Gemeente Uithoorn haalt Nederlandse vlaggen weg uit openbare ruimte: ‘Inwoners geïntimideerd’

De gemeente Uithoorn is begonnen met het weghalen van Nederlandse vlaggen die in de openbare ruimte zijn opgehangen. Volgens de gemeente is dat niet toegestaan op grond van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV).

De vlaggen, die vermoedelijk bedoeld zijn als steunbetuiging aan een aangekondigde demonstratie volgende week, zorgen volgens het gemeentebestuur voor problemen. Zo kwamen er meerdere meldingen binnen van inwoners die zich geïntimideerd voelden door de aanwezigheid van de vlaggen. Ook zouden ze de verkeersveiligheid in gevaar kunnen brengen. ,,Vlaggen op plekken die daar niet voor zijn bedoeld, kunnen afleiden voor weggebruikers,” aldus de gemeente in een verklaring.

Recht om te demonstreren, maar met grenzen

De gemeente benadrukt dat het recht om te demonstreren een belangrijk grondrecht is, maar dat dit niet betekent dat alles is toegestaan. “Het mag nooit leiden tot onveilige situaties of het gebruik van andermans eigendom zonder toestemming. Dat is hier wel het geval,” laat het college weten.

Daarom worden alle vlaggen die in strijd met de APV zijn opgehangen, verwijderd. De gemeente roept inwoners op om geen vlaggen of andere uitingen meer op te hangen in de openbare ruimte.

AD
Als je je geïntimeerd voelt door de vlag van het land waar je woont, dan kun je beter vertrekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2172619626795 op 12-10-2025 07:33:43 ]
pi_218994950
Wat voor demo is dat dan
  zondag 12 oktober 2025 @ 07:38:41 #3
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_218994974
En een Palestijnse of regenboogvlag mag zeker wel blijven hangen?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 12 oktober 2025 @ 07:56:03 #4
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218995009
quote:
Het mag nooit leiden tot onveilige situaties of het gebruik van andermans eigendom zonder toestemming. Dat is hier wel het geval,” laat het college weten.
Tenzij de driehoek het eens is met je boodschap.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 12 oktober 2025 @ 08:01:19 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218995027
Dan hang je ze toch gewoon aan je huis..
pi_218995081
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:09 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat doen ze niet. Maar ze halen vlaggen e.d. die aan hun gemeentelijke eigendommen zijn bevestigd weg.
Op zich is dat dagelijks werk voor een gemeente.

Specifiek met vlaggen gebeurde het in meerdere gemeenten ook wel in de periode dat omgekeerde vlaggen populair waren.
Dan zijn nl vlaggen aan nl overheid gebouwen nog steeds niet intimiderend.

Maar je moet idd van andermans spullen afblijven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 12 oktober 2025 @ 08:22:10 #7
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218995092
Wat een slappe hap die gemeente Uithoorn.
pi_218995103
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dan zijn nl vlaggen aan nl overheid gebouwen nog steeds niet intimiderend.

Maar je moet idd van andermans spullen afblijven.
Geen idee hoe de situatie daar is. Maar kan me voorstellen als dat soort vlaggen aan de ramen van de raadszaal geplakt worden dat dit wel intimiderend over kan komen. Aan andere overheidsgebouwen zie ik dat ook niet zo. Maar heb ook niet het idee dat dat het geval is.
pi_218995111
quote:
15s.gif Op zondag 12 oktober 2025 07:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En een Palestijnse of regenboogvlag mag zeker wel blijven hangen?
Kun je dan het publiek hier eens wat foto's tonen dat die vlaggen aan openbare lantaarnpalen geknoopt zijn om deze bewering ook te staven. Of is het weer eens gewoon goedkope retoriek vanuit de rechtse onderbuik.
pi_218995116
De vorige ronde vlaggen verwijderen leverde trouwens forse bedreigingen op richting de gemeentewerkers die dit moesten doen.
Zouden ze hier ook al klaar staan om die jongens te bedreigen?
pi_218995118
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het zullen wel halve nazi's zijn van de demonstratie maar mijn god hoe laat je je kennen als gemeente.

Hoezo ga je Nederlandse vlaggen verbieden.
Zie de foto in het artikel. Ze verbieden geen Nederlandse vlaggen. Ze verbieden het gebruiken van hun eigendom voor demonstratie uitingen.
pi_218995122
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zie de foto in het artikel. Ze verbieden geen Nederlandse vlaggen. Ze verbieden het gebruiken van hun eigendom voor demonstratie uitingen.
Zelfs dat verbieden ze niet. Maar ze laten het ook niet onbeheerd hangen.
pi_218995246
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2025 07:03 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Als je je geïntimeerd voelt door de vlag van het land waar je woont, dan kun je beter vertrekken.
  zondag 12 oktober 2025 @ 08:59:41 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218995259
Goed verhaal 1488746899534
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_218995304
Misschien moet de politiek eens echt gaan luisteren naar de mensen, bijvoorbeeld dat iedereen zo een beetje wel klaar is met asielzoekers zooi en het gezeik wat het oplevert, in plaats van problemen te erkennen is het alleen maar bagataliseren: Ja nee het zijn maar 55.000 man per jaar, nee het zijn maar 20.000 woningen per jaar, nee er is geen oververtegenwoordiging van Asielzoekers in misdaadcijfers. Maar wat vind men belangrijk: Er mogen geen objecten hangen aan publieke objecten.

Als je je eigen bevolking in je bek wilt schijten, moet je vooral dit soort zaken preveleren, en dan niet straks gaan huilen: Wie zijn die mensen toch die op PVV stemmen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 12 oktober 2025 @ 09:12:06 #16
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218995320
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het zullen wel halve nazi's zijn van de demonstratie maar mijn god hoe laat je je kennen als gemeente.

Hoezo ga je Nederlandse vlaggen verbieden.
we gaan keihard Engeland achterna.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218995325
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:07 schreef raptorix het volgende:
Misschien moet de politiek eens echt gaan luisteren naar de mensen, bijvoorbeeld dat iedereen zo een beetje wel klaar is met asielzoekers zooi en het gezeik wat het oplevert, in plaats van problemen te erkennen is het alleen maar bagataliseren: Ja nee het zijn maar 55.000 man per jaar, nee het zijn maar 20.000 woningen per jaar, nee er is geen oververtegenwoordiging van Asielzoekers in misdaadcijfers. Maar wat vind men belangrijk: Er mogen geen objecten hangen aan publieke objecten.

Als je je eigen bevolking in je bek wilt schijten, moet je vooral dit soort zaken preveleren, en dan niet straks gaan huilen: Wie zijn die mensen toch die op PVV stemmen.
Volgend jaar zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen, dan mogen ze ook in Uithoorn vast op een leuke bozemensenpartij stemmen. Tot die tijd is er gewoon de huidige gekozen volksvertegenwoordiging en zijn er allerlei vormen van inspraak mogelijk. Ook mag je prima protesteren, maar piep dan ook niet als er dingen die je aan bomen of lantaarnpalen hebt bevestigd opgeruimd worden.
pi_218995330
quote:
16s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
we gaan keihard Engeland achterna.
Omdat een gemeente dingen die ongevraagd aan hun bomen of lantaarnpalen zijn bevestigd verwijdert? Dat doen ze al decennia…
pi_218995336
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:13 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Volgend jaar zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen, dan mogen ze ook in Uithoorn vast op een leuke bozemensenpartij stemmen. Tot die tijd is er gewoon de huidige gekozen volksvertegenwoordiging en zijn er allerlei vormen van inspraak mogelijk. Ook mag je prima protesteren, maar piep dan ook niet als er dingen die je aan bomen of lantaarnpalen hebt bevestigd opgeruimd worden.
Ik heb liever dat de gemeente zich met belangrijke dingen bezig houd, bijvoorbeeld de rotzooi op straat opruimen of de tegels die al maanden verzakt voor mijn liggen doordat de ratten er elke keer hun holen onder maken.
pi_218995342
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb liever dat de gemeente zich met belangrijke dingen bezig houd, bijvoorbeeld de rotzooi op straat opruimen of de tegels die al maanden verzakt voor mijn liggen doordat de ratten er elke keer hun holen onder maken.
Dan moet je op een partij stemmen die daarmee aan de slag wil. En geen rotzooi of eten op straat flikkeren :P.
  zondag 12 oktober 2025 @ 09:16:23 #21
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218995343
Mensen die zich geïntimideerd voelen door een Nederlandse vlag horen hier niet thuis. w/
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218995344
quote:
16s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nee omdat ze luisteren naar engnekken als jij.
Hoe bedoel je dit precies?
  zondag 12 oktober 2025 @ 09:16:29 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218995345
De gemeente Uithoorn heeft zo te zien tijd over.
  zondag 12 oktober 2025 @ 09:17:39 #24
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218995351
quote:

[..]
Te druk met Hongarije, met Gaza, etc. etc.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218995356
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dan moet je op een partij stemmen die daarmee aan de slag wil. En geen rotzooi of eten op straat flikkeren :P.
Als je in een stad vol met Moslims leeft die hun overgebleven voer gewoon op straat flikkeren heeft dat weinig zin, het geld gaat eerder naar Rap lessen voor jongeren.
pi_218995358
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:16 schreef Hexagon het volgende:
De gemeente Uithoorn heeft zo te zien tijd over.
Dingen die ongevraagd aan bomen of lantaarnpalen vast zijn gemaakt verwijderen is gewoon regulier werk voor een gemeente. Dan maakt het niet zoveel uit of het vlaggen, reclames of fietsen zijn.
pi_218995366
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:18 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dingen die ongevraagd aan bomen of lantaarnpalen vast zijn gemaakt verwijderen is gewoon regulier werk voor een gemeente. Dan maakt het niet zoveel uit of het vlaggen, reclames of fietsen zijn.
Ah en die fietsen worden binnen dag verwijderd? Natuurlijk niet, men is haantje de voorste als het om dit soort zaken gaat, mooi om te zien dat de politiek die niet wil luisteren steeds meer weggestemd word, sterker nog ik verwacht volgende gemeenteraadsverkiezingen een bloedbad voor ze.
pi_218995368
Wat een gejank hier _O-
pi_218995402
Het gaat weer eens om context. Bepaalde groepen, vaak agressieve, protesteerders lopen graan met vlaggen van “hun” Nederland.

Op deze manier kun je de vlag van Nederland heel goed intimiderend zien, waar hij prima is bij een ek voetbal, of koningshuisfeestelijkheden.

Overigens is een vlag in het donker laten hangen sowieso fout.
  Redactie Sport zondag 12 oktober 2025 @ 09:32:49 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218995414
quote:

Ja, de afgelopen regering heeft totaal niet geluisterd naar die mensen, dezelfde puinzooi is er nog steeds.

Misschien maar weer een ander de kans geven dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218995415
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ah en die fietsen worden binnen dag verwijderd? Natuurlijk niet, men is haantje de voorste als het om dit soort zaken gaat, mooi om te zien dat de politiek die niet wil luisteren steeds meer weggestemd word, sterker nog ik verwacht volgende gemeenteraadsverkiezingen een bloedbad voor ze.
Het bericht zegt er niets over dat de vlaggen binnen een dag worden verwijderd en straalt dat ook niet echt uit. Maar als iets voor gevaarlijke situaties zorgt wordt dat in de meeste gemeenten inderdaad wel snel opgepakt.
pi_218995416
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
Het gaat weer eens om context. Bepaalde groepen, vaak agressieve, protesteerders lopen graan met vlaggen van “hun” Nederland.

Op deze manier kun je de vlag van Nederland heel goed intimiderend zien, waar hij prima is bij een ek voetbal, of koningshuisfeestelijkheden.
Natuurlijk is dat zo, maar mogen mensen zich dan niet politiek uiten? Ik heb er zelf ook niet zoveel mee op, maar dit is wel het gevolg van het stelselmatig negeren van je bevolking, door hier juist op deze manier tegen op te treden wek je alleen nog maar meer woede en haat.
pi_218995425
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:33 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Het bericht zegt er niets over dat de vlaggen binnen een dag worden verwijderd en straalt dat ook niet echt uit. Maar als iets voor gevaarlijke situaties zorgt wordt dat in de meeste gemeenten inderdaad wel snel opgepakt.
Jij en ik weten ook wel dat die vlaggen verwijderd worden vanwege de politieke lading, dat de gemeente opvoert dat het verboden is om vlaggen aan publieke objecten te binden is flauwekul.
pi_218995438
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:33 schreef raptorix het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat zo, maar mogen mensen zich dan niet politiek uiten? Ik heb er zelf ook niet zoveel mee op, maar dit is wel het gevolg van het stelselmatig negeren van je bevolking, door hier juist op deze manier tegen op te treden wek je alleen nog maar meer woede en haat.
Ik ben ook onderdeel van de bevolking. Ik schaam me voor bepaald idioot gedrag waarbij men dan ook nog eens denkt de Nederlandse vlag te kunnen kapen. Zeker door mensen die denken dat zij “de Nederlanders” zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nebelwerfer op 12-10-2025 10:16:07 ]
pi_218995447
quote:

[..]
Volgens mij wil ook de gemeente Uithoorn niemand verbieden zich politiek te uiten. Hoor ook niks over het verbieden van dat aangekondigde protest oid. Dit gaat puur om het weghalen van aan hun eigendommen geknoopte zaken, daarmee beperk je volgens mij geen enkele politieke uiting.

En degenen die daar woedend van worden (in de omgekeerde vlaggen periode werden gemeentewerkers bedreigd toen ze vlaggen opruimden) hun zin geven gaat ook niks oplossen.
pi_218995455
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:34 schreef raptorix het volgende:

[..]
Jij en ik weten ook wel dat die vlaggen verwijderd worden vanwege de politieke lading, dat de gemeente opvoert dat het verboden is om vlaggen aan publieke objecten te binden is flauwekul.
Ik zie dit niet als iets wezenlijk anders dan die omgekeerde vlaggen een paar jaar terug.
Protesteren is prima maar neem je rommel wel gewoon weer mee naar huis aub…

En wie zijn eigen gevel vol vlaggen wil hangen mag gewoon zijn gang gaan.
pi_218995467
quote:

[..]
Dat mag wel, maar dan wel met de juiste vlag. De Nederlandse vlag staat voor kolonialisme en onderdrukking.

Zelf pleit ik voor de vlag van Narnia, zoals je ziet, maar ik heb begrepen dat de voorkeur van een groot deel van Nederland naar een andere (gerelateerde) vlag gaat. Eentje die je vandaag vast ook nog wel op het landelijke nieuws zult zien.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218995480
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:14 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Omdat een gemeente dingen die ongevraagd aan hun bomen of lantaarnpalen zijn bevestigd verwijdert? Dat doen ze al decennia…
Maar niet met Palestijnse vlaggen en die regenboogtroep. Je moest eens weten hoezeer ik me daar aan stoor. Maar ik ga niet janken bij de gemeente.
Pecunia non olet
pi_218995482
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:39 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ik zie dit niet als iets wezenlijk anders dan die omgekeerde vlaggen een paar jaar terug.
Protesteren is prima maar neem je rommel wel gewoon weer mee naar huis aub…

En wie zijn eigen gevel vol vlaggen wil hangen mag gewoon zijn gang gaan.
Ik ben ook helemaal geen fan van die zooi of die groepen, er zijn effectievere manieren om je geluid te laten horen, kijk maar naar XR, maar dat is niet zo vreemd, die hebben een heel professioneel leger aan advocaten en marketing mensen, nog maar niet te spreken hoe ze hun netwerk inzetten.
  zondag 12 oktober 2025 @ 09:45:18 #40
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_218995488
quote:

Daar kan de gemeente Uithoorn toch weinig aan veranderen. Zelfs de landelijke politiek lukt het niet. En de PVV al helemaal niet is gebleken.

quote:

[..]
Dat is toch precies wat ze nu gaan doen? :+
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_218995490
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ben ook helemaal geen fan van die zooi of die groepen, er zijn effectievere manieren om je geluid te laten horen, kijk maar naar XR, maar dat is niet zo vreemd, die hebben een heel professioneel leger aan advocaten en marketing mensen, nog maar niet te spreken hoe ze hun netwerk inzetten.
De boeren zijn ook van de omgekeerde vlaggen aan lantaarnpalen naar de BBB gegaan, dat trucje werkt inderdaad beter.
pi_218995497
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:43 schreef obligataire het volgende:

[..]
Maar niet met Palestijnse vlaggen en die regenboogtroep. Je moest eens weten hoezeer ik me daar aan stoor. Maar ik ga niet janken bij de gemeente.
Als die aan bomen of lantaarnpalen geknoopt worden, wordt het meestal ook wel een keer verwijderd. Zeker als zoiets massaal gebeurt.
pi_218995498
quote:
6s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:45 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Daar kan de gemeente Uithoorn toch weinig aan veranderen. Zelfs de landelijke politiek lukt het niet. En de PVV al helemaal niet is gebleken.
[..]
Dat is toch precies wat ze nu gaan doen? :+
De gemeente kan gewoon geen voorrang geven aan het geven van huizen aan statushouders, sterker nog het is zelfs verboden in de grondwet.
  zondag 12 oktober 2025 @ 09:50:24 #44
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218995514
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
De gemeente kan gewoon geen voorrang geven aan het geven van huizen aan statushouders, sterker nog het is zelfs verboden in de grondwet.
Maar zodra je voorrang geeft aan werkende vrouwen in je huurhuizen, ben je voor 10.000,- de sjaak van diezelfde gemeente.

Riiiiiiiiight.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 12 oktober 2025 @ 09:51:58 #45
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_218995518
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat kunnen ze doen maar dan halen ze hun taakstelling niet en krijgt de gemeente de landelijke overheid op hun dak.

Het zal niet expliciet verboden zijn in de grondwet want dan werd het voorrang geven niet gedaan door gemeenten.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 12 oktober 2025 @ 09:52:34 #46
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218995522
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:43 schreef obligataire het volgende:

[..]
Zelfde rare klachten als in gb en zelfde rare spasme reactie als in gb.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218995538
quote:
6s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:51 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Dat kunnen ze doen maar dan halen ze hun taakstelling niet en krijgt de gemeente de landelijke overheid op hun dak.

Het zal niet expliciet verboden zijn in de grondwet want dan werd het voorrang geven niet gedaan door gemeenten.
Ze kunnen gewoon tegen Den Haag zeggen: We houden ons aan de grondwet.
pi_218995552
We zijn het enige land ter wereld waar je niet trots mag zijn op je vlag. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218995584
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:58 schreef TweedeKlum het volgende:
We zijn het enige land ter wereld waar je niet trots mag zijn op je vlag. :')
Wat een onzin _O-
pi_218995590
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 09:55 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ze kunnen gewoon tegen Den Haag zeggen: We houden ons aan de grondwet.
Dit klinkt als de onfeilbare logica die Faber ook had kunnen gebruiken :+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')