John Lodge, bassist van de The Moody Blues, is gisteren ook overleden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:56 schreef maily het volgende:
RIP Joost Nuissl
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie trouwens de laatste tijd veel Mustangs rijden hier in de omgeving.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja .... die heeft veel moois gemaakt ook ....quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
John Lodge, bassist van de The Moody Blues, is gisteren ook overleden.
Ik heb donderdag en vandaag een knalgele Ford Capri zien rijdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie trouwens de laatste tijd veel Mustangs rijden hier in de omgeving.![]()
Oh en Burt Reynolds vond ik dus veeeeeeel leuker dan Clint Eastwood.
En
< Kijkt meewarig en drukt je weer terug op je knietjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie trouwens de laatste tijd veel Mustangs rijden hier in de omgeving.![]()
Oh en Burt Reynolds vond ik dus veeeeeeel leuker dan Clint Eastwood.
En
Moest ff googlen want de meeste merken zeggen mij niets. Zien er mooi uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb donderdag en vandaag een knalgele Ford Capri zien rijden![]()
![]()
Schitterend
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt meewarig en drukt je weer terug op je knietjes
Ooh.. hoopte je dat!quote:
Ja ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh.. hoopte je dat!
Ik was gewoon bang dat je neergeschoten werd .
Volgens mij wil hij dat alleen maar.quote:
< Genietquote:
@Puzzie doet ook iets met stenenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh, door die youtube reis van de week kom ik nu deze jongens tegen en meerdere dingen al gekeken en nu wil ik ook stenen/nodules gaan zoeken en open breken om te kijken of er fosielen in zitten.
@:chufi had jij nou geleerd voor dit? Wel iets met stenen weet ik nog maar niet of het dan ook om fosielen ging.
Ga slapen joh, je bent morgen toch om de standaard tijd wakkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wil eigenlijk wel naar bed maar moet morgenavond rond 23 uur op schiphol zijn. En meestal lig ik dan al op mijn nest maar wil niet te moe zijn want ik mag dan weer autorijden en dat wil ik niet te vermoeid doen.Keuzes keuzes keuzes.
Ja ik ga, zat even andere dingen te lezen en toen popte jij op.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga slapen joh, je bent morgen toch om de standaard tijd wakker
Slaap ze Choco.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik ga, zat even andere dingen te lezen en toen popte jij op.
Toedels.
Ja was mooi Moest wel ook gewoon werken maar we hebben het eerst wat met de roeiers kunnen vieren ookquote:
Gezellig toch. Op naar de volgende rondequote:Op zondag 12 oktober 2025 06:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was mooi Moest wel ook gewoon werken maar we hebben het eerst wat met de roeiers kunnen vieren ook
Ja Geologie, maar niet zo die stenen, maar de Mariene Geologie, dus alles wat er in de zee wordt gevormd en zo..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh, door die youtube reis van de week kom ik nu deze jongens tegen en meerdere dingen al gekeken en nu wil ik ook stenen/nodules gaan zoeken en open breken om te kijken of er fosielen in zitten.
@:chufi had jij nou geleerd voor dit? Wel iets met stenen weet ik nog maar niet of het dan ook om fosielen ging.
hebben ze je het water ingegooid?quote:Op zondag 12 oktober 2025 06:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was mooi Moest wel ook gewoon werken maar we hebben het eerst wat met de roeiers kunnen vieren ook
jonassenquote:
Die zijn inderdaad extreem in de liftquote:Op zondag 12 oktober 2025 07:37 schreef Prisha het volgende:
Ik zie dat de goudprijzen behoorlijk zijn gestegen sinds een half jaar geleden en toen waren ze al hoog![]()
Ik heb een zakje met sieraden, die ik nog altijd wilde wegbrengen. Kapotte kettingkjes, oorbellen waarvan er eentje weg is, een oude trouwring....bij elkaar best wel wat gram.
Ga het toch maar binnenkort inwisselen.
Wij hebben het ong. een half jaar geleden ingewisseld, toch nog te vroeg dus tja wie weet er nu dat die prijs maar blijft stijgen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 07:37 schreef Prisha het volgende:
Ik zie dat de goudprijzen behoorlijk zijn gestegen sinds een half jaar geleden en toen waren ze al hoog![]()
Ik heb een zakje met sieraden, die ik nog altijd wilde wegbrengen. Kapotte kettingkjes, oorbellen waarvan er eentje weg is, een oude trouwring....bij elkaar best wel wat gram.
Ga het toch maar binnenkort inwisselen.
Nu inmiddels 111 euro per gram. Wel 24K, en sieraden zijn meestal minder dan 24K, maar dan zit je nog met een aardig leuke bedragjequote:Op zondag 12 oktober 2025 07:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wij hebben het ong. een half jaar geleden ingewisseld, toch nog te vroeg dus tja wie weet er nu dat die prijs maar blijft stijgen.
Hey Prisquote:
haiooquote:
Oh dat gaat hardquote:Op zondag 12 oktober 2025 07:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nu inmiddels 111 euro per gram. Wel 24K, en sieraden zijn meestal minder dan 24K, maar dan zit je nog met een aardig leuke bedragje
munten zijn aardig wat gramquote:Op zondag 12 oktober 2025 08:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh dat gaat hard![]()
Ik heb nog wat gouden munten liggen. Laat ik die ook maar eens inwisselen.
Moggequote:
quote:
Die prijs stijgt niet... de waarde van ons geld zaktquote:Op zondag 12 oktober 2025 07:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wij hebben het ong. een half jaar geleden ingewisseld, toch nog te vroeg dus tja wie weet er nu dat die prijs maar blijft stijgen.
Wat ga je wel lezen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ai ai ai.. ik ga niet teruglezen![]()
quote:
Zat er net een in het badje hier, ik dacht bbbrrrrrrquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vogeltjes zijn buiten prachtig aan het fluiten
Yepquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen @:pullup post vogeltjes toch?
Ik ken het niet, heb net mijn luisterboek abonnement opgezegd.Even tijd voor andere zaken, andere focus.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Goeie!
Waar ik vroeger boeken verslond.. ben ik nu vooral YT verslaafd..
Dan wel de documentaires ..en luisterboeken, dat dan weer wel.
Ik luister de "black ship" en het zij-verhaal daarvan.
Kan het niet literatuur noemen, maar het helpt me slapen
Voor mij wel.quote:
Pinkeltje en de Donald Duck?quote:
Hey Puzziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |