Ja was mooi Moest wel ook gewoon werken maar we hebben het eerst wat met de roeiers kunnen vieren ookquote:
Gezellig toch. Op naar de volgende rondequote:Op zondag 12 oktober 2025 06:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was mooi Moest wel ook gewoon werken maar we hebben het eerst wat met de roeiers kunnen vieren ook
Ja Geologie, maar niet zo die stenen, maar de Mariene Geologie, dus alles wat er in de zee wordt gevormd en zo..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh, door die youtube reis van de week kom ik nu deze jongens tegen en meerdere dingen al gekeken en nu wil ik ook stenen/nodules gaan zoeken en open breken om te kijken of er fosielen in zitten.
Bekijk deze YouTube-video
@:chufi had jij nou geleerd voor dit? Wel iets met stenen weet ik nog maar niet of het dan ook om fosielen ging.
hebben ze je het water ingegooid?quote:Op zondag 12 oktober 2025 06:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was mooi Moest wel ook gewoon werken maar we hebben het eerst wat met de roeiers kunnen vieren ook
jonassenquote:
Die zijn inderdaad extreem in de liftquote:Op zondag 12 oktober 2025 07:37 schreef Prisha het volgende:
Ik zie dat de goudprijzen behoorlijk zijn gestegen sinds een half jaar geleden en toen waren ze al hoog![]()
Ik heb een zakje met sieraden, die ik nog altijd wilde wegbrengen. Kapotte kettingkjes, oorbellen waarvan er eentje weg is, een oude trouwring....bij elkaar best wel wat gram.
Ga het toch maar binnenkort inwisselen.
Wij hebben het ong. een half jaar geleden ingewisseld, toch nog te vroeg dus tja wie weet er nu dat die prijs maar blijft stijgen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 07:37 schreef Prisha het volgende:
Ik zie dat de goudprijzen behoorlijk zijn gestegen sinds een half jaar geleden en toen waren ze al hoog![]()
Ik heb een zakje met sieraden, die ik nog altijd wilde wegbrengen. Kapotte kettingkjes, oorbellen waarvan er eentje weg is, een oude trouwring....bij elkaar best wel wat gram.
Ga het toch maar binnenkort inwisselen.
Nu inmiddels 111 euro per gram. Wel 24K, en sieraden zijn meestal minder dan 24K, maar dan zit je nog met een aardig leuke bedragjequote:Op zondag 12 oktober 2025 07:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wij hebben het ong. een half jaar geleden ingewisseld, toch nog te vroeg dus tja wie weet er nu dat die prijs maar blijft stijgen.
Hey Prisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |