John Lodge, bassist van de The Moody Blues, is gisteren ook overleden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:56 schreef maily het volgende:
RIP Joost Nuissl
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie trouwens de laatste tijd veel Mustangs rijden hier in de omgeving.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja .... die heeft veel moois gemaakt ook ....quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
John Lodge, bassist van de The Moody Blues, is gisteren ook overleden.
Ik heb donderdag en vandaag een knalgele Ford Capri zien rijdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie trouwens de laatste tijd veel Mustangs rijden hier in de omgeving.![]()
Oh en Burt Reynolds vond ik dus veeeeeeel leuker dan Clint Eastwood.
En
< Kijkt meewarig en drukt je weer terug op je knietjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie trouwens de laatste tijd veel Mustangs rijden hier in de omgeving.![]()
Oh en Burt Reynolds vond ik dus veeeeeeel leuker dan Clint Eastwood.
En
Moest ff googlen want de meeste merken zeggen mij niets. Zien er mooi uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb donderdag en vandaag een knalgele Ford Capri zien rijden![]()
![]()
Schitterend
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt meewarig en drukt je weer terug op je knietjes
Ooh.. hoopte je dat!quote:
Ja ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh.. hoopte je dat!
Ik was gewoon bang dat je neergeschoten werd .
Volgens mij wil hij dat alleen maar.quote:
< Genietquote:
@Puzzie doet ook iets met stenenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh, door die youtube reis van de week kom ik nu deze jongens tegen en meerdere dingen al gekeken en nu wil ik ook stenen/nodules gaan zoeken en open breken om te kijken of er fosielen in zitten.
@:chufi had jij nou geleerd voor dit? Wel iets met stenen weet ik nog maar niet of het dan ook om fosielen ging.
Ga slapen joh, je bent morgen toch om de standaard tijd wakkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wil eigenlijk wel naar bed maar moet morgenavond rond 23 uur op schiphol zijn. En meestal lig ik dan al op mijn nest maar wil niet te moe zijn want ik mag dan weer autorijden en dat wil ik niet te vermoeid doen.Keuzes keuzes keuzes.
Ja ik ga, zat even andere dingen te lezen en toen popte jij op.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga slapen joh, je bent morgen toch om de standaard tijd wakker
Slaap ze Choco.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik ga, zat even andere dingen te lezen en toen popte jij op.
Toedels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |