Wij hebben het ong. een half jaar geleden ingewisseld, toch nog te vroeg dus tja wie weet er nu dat die prijs maar blijft stijgen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 07:37 schreef Prisha het volgende:
Ik zie dat de goudprijzen behoorlijk zijn gestegen sinds een half jaar geleden en toen waren ze al hoog![]()
Ik heb een zakje met sieraden, die ik nog altijd wilde wegbrengen. Kapotte kettingkjes, oorbellen waarvan er eentje weg is, een oude trouwring....bij elkaar best wel wat gram.
Ga het toch maar binnenkort inwisselen.
Nu inmiddels 111 euro per gram. Wel 24K, en sieraden zijn meestal minder dan 24K, maar dan zit je nog met een aardig leuke bedragjequote:Op zondag 12 oktober 2025 07:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wij hebben het ong. een half jaar geleden ingewisseld, toch nog te vroeg dus tja wie weet er nu dat die prijs maar blijft stijgen.
Hey Prisquote:
haiooquote:
Oh dat gaat hardquote:Op zondag 12 oktober 2025 07:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nu inmiddels 111 euro per gram. Wel 24K, en sieraden zijn meestal minder dan 24K, maar dan zit je nog met een aardig leuke bedragje
munten zijn aardig wat gramquote:Op zondag 12 oktober 2025 08:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh dat gaat hard![]()
Ik heb nog wat gouden munten liggen. Laat ik die ook maar eens inwisselen.
Moggequote:
quote:
Die prijs stijgt niet... de waarde van ons geld zaktquote:Op zondag 12 oktober 2025 07:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wij hebben het ong. een half jaar geleden ingewisseld, toch nog te vroeg dus tja wie weet er nu dat die prijs maar blijft stijgen.
Wat ga je wel lezen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ai ai ai.. ik ga niet teruglezen![]()
quote:
Zat er net een in het badje hier, ik dacht bbbrrrrrrquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vogeltjes zijn buiten prachtig aan het fluiten
Yepquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen @:pullup post vogeltjes toch?
Ik ken het niet, heb net mijn luisterboek abonnement opgezegd.Even tijd voor andere zaken, andere focus.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Goeie!
Waar ik vroeger boeken verslond.. ben ik nu vooral YT verslaafd..
Dan wel de documentaires ..en luisterboeken, dat dan weer wel.
Ik luister de "black ship" en het zij-verhaal daarvan.
Kan het niet literatuur noemen, maar het helpt me slapen
Voor mij wel.quote:
Pinkeltje en de Donald Duck?quote:
Hey Puzziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |