Ja, het bevalt me goed.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergens in de media zal verschijnen, er os om die tijd geen uitzending
Ja, vertelde je al dat je bijna niet meer keek. Wie weet komt het weer, of niet ook goed toch
Ik zat eigelijk te hopen op live streams...😉quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kan nooit veel wezen, het risico lopen de topkijkcijfers die ze nu hebben te verknallen met een "wijziging"
Hejjjj skeetje ❤️ ik lig er ook niet echt wakker van... het werd er jaar na jaar nou niet echt beter op...🤭quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Frummel![]()
![]()
Idd geen BB volgend jaar. Beetje jammer maar vond het toch vaak saai vorig jaar ook
Het werd ook steeds minder. Er komt wel van alles aan, zet steeds de linken hier voor jou maar je bent er nooitquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjjj skeetje ❤️ ik lig er ook niet echt wakker van... het werd er jaar na jaar nou niet echt beter op...🤭
Haha ja daar is ze weer...😉quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey daar is het verloren schaap![]()
Nee ik heb een jaartje rust
Staat op tiktok... dat ze met groot nieuws komen maandag om 09.00quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid dan vandaan?
Ik heb maar zo het idee dat ze voorlopig geen livestreams meer gaan doenquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja daar is ze weer...😉
Ja Dotje dat wordt rustigjes volgend jaar... ik hoop wel dat ze ons eens gaan verrassen met iets nieuws...😉
O ik heb geen tiktokquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Staat op tiktok... dat ze met groot nieuws komen maandag om 09.00
Oooh toppie jij hebt het al neergezet... toppertje..quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van De Bondgenoten zelf
[ afbeelding ]
Maar vanavond sowieso eerst weer Tribute, Battle of the Bands
Ja die ga ik ook kijken, vorige jaar vond ik het wat minder, maar wat ik nu in de voorstukjes ziet spreekt het mij wel aanquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh toppie jij hebt het al neergezet... toppertje..
Ja dat is waar maar toch blijf ik hopen...😜😂quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb maar zo het idee dat ze voorlopig geen livestreams meer gaan doen
Kijk naar bondgenoten dat scoort ook goed zonder liverstreams/ Scheelt een hoop gedoe
Nou ik doe regelmatig even een rondje op tiktok, ik vind het wel gezellie...quote:
Ik heb zo al genoeg te doen, kom de laatste tijd tijd te kortquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik doe regelmatig even een rondje op tiktok, ik vind het wel gezellie...
TV / [SBS6] The tribute: battle of the bandsquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo al genoeg te doen, kom de laatste tijd tijd te kort![]()
Was het topic over the tribut aan het zoeken bij tv maar kan hem niet vinden
thnxquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
TV / [SBS6] The tribute: battle of the bands
Wist dat er 1 was, moest de vorige keer ook al zo zoeken
Ook wel een beetje aan jezelf denken hé, kan ook te gek!... maar je bent wel lekker bezig..quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo al genoeg te doen, kom de laatste tijd tijd te kort![]()
Was het topic over the tribut aan het zoeken bij tv maar kan hem niet vinden
Ik vaak ook niet hoor. Kijkt schijnbaar niemand naar de tribute. Post in mijn uppie daar 😂quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ook wel een beetje aan jezelf denken hé, kan ook te gek!... maar je bent wel lekker bezig..![]()
Ik kan helemaal niks vinden op Fok haha...
Dat is een liedjes-programma toch?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vaak ook niet hoor. Kijkt schijnbaar niemand naar de tribute. Post in mijn uppie daar 😂
A zo. Dat kijk ik dus never.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een liedjes-programma toch?
Widm is ook bezig. Dat trekt denk ik veel kijkers
Weet ikquote:
Ooo dat is gezellie...quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vaak ook niet hoor. Kijkt schijnbaar niemand naar de tribute. Post in mijn uppie daar 😂
Ooh deze had ik vanmiddag niet gezien...quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het werd ook steeds minder. Er komt wel van alles aan, zet steeds de linken hier voor jou maar je bent er nooit
Ja is ook een topic voor, en ik maar mijn best doenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo dat is gezellie...![]()
Ik heb net het zwaard van Damocles ontdekt op kijk tv dat lijkt mij ook best een leuk programma of volg jij dat al?
quote:Op zondag 9 november 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja dat is vanavond weer
Eerst HHB en dan eens zien of ik vanavond Het Zwaard wil kijken of dat ik maandag terugkijk
Ik ga het terug kijken. Henk houdt niet van dit soort programma;squote:Op zondag 9 november 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja dat is vanavond weer
Eerst HHB en dan eens zien of ik vanavond Het Zwaard wil kijken of dat ik maandag terugkijk
Snap ik jaquote:Op zondag 9 november 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het terug kijken. Henk houdt niet van dit soort programma;s
Agh je bent een skeetje...quote:Op zondag 9 november 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook een topic voor, en ik maar mijn best doen
RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles
quote:
Maar de dag is lang, je kan het altijd nog terug kijken tochquote:Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik ja
Morgen wil ik de stad in en moet relatief op tijd de bus pakken, ivm een afspraak met de opticien
Ja in bedoelde eigenlijk dat ik niet te laat naar bed wilquote:Op zondag 9 november 2025 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar de dag is lang, je kan het altijd nog terug kijken toch
Dan is er ook nog een dinsdag of woensdag of een andere dag dat je kan kijkenquote:Op zondag 9 november 2025 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja in bedoelde eigenlijk dat ik niet te laat naar bed wil
Ja daaromquote:Op zondag 9 november 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is er ook nog een dinsdag of woensdag of een andere dag dat je kan kijken
Jaaaa heel graag, dankjewel...quote:Op zondag 9 november 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik zal de volgende keer een mention doen als ik iets aanmaak![]()
Ik zet ze bewust hier en dan zie je het nog niet
O echt, ik moet nog beginnen, moet ooi EP en De Gooische vrouwen terug kijken. Heb wat te doen vandaagquote:Op maandag 10 november 2025 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke dat terugkijken van Het Zwaard wordt hem denk ik niet
Kom niet eens door de eerste vijf minuten, er gebeurt gewoon niks dan een beetje vals gedoe en zielig doen. Beetje kinderlijk dat je een spelletje niet mag verliezen omdat je jarig bent
EP?quote:Op maandag 10 november 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik moet nog beginnen, moet ooi EP en De Gooische vrouwen terug kijken. Heb wat te doen vandaag
ER bedoel ik Oepsquote:Op maandag 10 november 2025 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
EP?
Misschien vind jij het wel leuk hoor en ik misschien later
Alleen nu had ik echt zoiets van "zeurkousen"
Oh! Daar kijk ik enkel naar de spellen voor de samensmelting! Wederom gekonkel waar ik weinig (niet) om geef. Alleen die bizarre spellen als groep vind ik super leukquote:
Ja die vind ik ook leuk. Ik kijk dit trouwens pas voor de eerste keerquote:Op maandag 10 november 2025 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Daar kijk ik enkel naar de spellen voor de samensmelting! Wederom gekonkel waar ik weinig (niet) om geef. Alleen die bizarre spellen als groep vind ik super leuk
Ik zal u dienen vrouw Frummeliequote:
Hier nog nooit een seizoen uitgekekenquote:Op maandag 10 november 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook leuk. Ik kijk dit trouwens pas voor de eerste keer
Dat is altijd met die spellen, dat is bij BB dat is bij de bondgenoten, dat is bijna bij alles tegenwoordigquote:Op maandag 10 november 2025 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier nog nooit een seizoen uitgekeken
Het gaat hier puur om wie het beste kan manipuleren en niet overleven. Als het om de beste overlever zou gaan, zou ik het tof vinden. Alleen nu voelt het zo vaak zo oneerlijk als de beste overlevers eruit geknikkerd worden
Klopt!quote:Op maandag 10 november 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd met die spellen, dat is bij BB dat is bij de bondgenoten, dat is bijna bij alles tegenwoordig
Zelfs als streamers mogen stemmen gaat het nooit eerlijk.quote:
Daar ben ik met je eens hoor! Dat maakt de spellen bij DBG wel wat beter, echter duurt het programma te lang waardoor ze in de herhaling vallen. En dit is goedkoop scoren. De spellen die ze spelen zijn goedkoop te regelenquote:Op maandag 10 november 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs als streamers mogen stemmen gaat het nooit eerlijk.
Er wordt gestemd op wie men leuk of niet leuk vindt. Wordt niet gekeken hoe ze het spel spelen ( vind ik dan he )
Het houdt een keer op met de spellen, ik vind ze bij ER wel mooi opgezet altijd.quote:Op maandag 10 november 2025 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar ben ik met je eens hoor! Dat maakt de spellen bij DBG wel wat beter, echter duurt het programma te lang waardoor ze in de herhaling vallen. En dit is goedkoop scoren. De spellen die ze spelen zijn goedkoop te regelen
Bij ER zijn ze tenminste nog spannend en groots, dat maakt het leuk.
Natuurlijk hoeft het niet duur, duurder en duurst. Alleen bij ER is er moeite gedaan (al lijken die spellen in de loop der seizoenen ook enorm op elkaar), maar al die stomme quizjes e.d.
Geen ene iets aan
(ik ben trouwens altijd wel de sukkel die de impopulaire personen het leukste vind)
Ik denk dat de kijkcijfers vanzelf dalen. Die ruzies over hetzelfde, de spellen hetzelfde, eens in de zoveel tijd een beetje vrijen. Gedoe met eten en punten hetzelfde...quote:Op maandag 10 november 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het houdt een keer op met de spellen, ik vind ze bij ER wel mooi opgezet altijd.
Denk dat de hardcore fans het toch wel blijven kijken net als bij BB en zoquote:Op maandag 10 november 2025 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat de kijkcijfers vanzelf dalen. Die ruzies over hetzelfde, de spellen hetzelfde, eens in de zoveel tijd een beetje vrijen. Gedoe met eten en punten hetzelfde...
Bij ER is het spektakel die spellen, beetje gevaarlijk, en echt spannend
Ik denk vaak aan hem, hoe het zo gaan.quote:Op woensdag 12 november 2025 01:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook ik maak mij zorgen over deze, in mijn ogen, sympathieke en lieve Belg.
Ja... dat is jammer...quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:34 schreef lojanda het volgende:
Zo af en toe kijk ik hier even maar het is en blijft erg stil
Hey Lojanda, lang niet gezien inderdaadquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:32 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zit klaar voor de intocht van de goedheiligman en dacht ik zal eens even kijken of er iemand is hier
Ja, er was vraag naar oud BigBrother kijkers om een RLS chat en die heb ik toen hier gezet. Maar het loopt inderdaad niet echtquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat is jammer...
Ik ga zo ook naar de intocht kijken. Boekje op schoot en gezelligheid
12.00quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lojanda, lang niet gezien inderdaad
Hoe laat komt die man eigenlijk aan. Ik kijk het eigenlijk nooit meer
Nee... mensen gaan stiekem half-offtopic in de topics zoals van de BGN (en stiekem vind ik dat ook wel wat hebben)quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er was vraag naar oud BigBrother kijkers om een RLS chat en die heb ik toen hier gezet. Maar het loopt inderdaad niet echt
Oke, hij heeft er geen mooi weer bijquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
12.00
(excuus voor het voor mijn beurt praten)
Ik zat daar gisteren ook mee telezen en dacht nog aan een waarschuwing dat het een BGN topic is een geen sinterklaas topic. Maar ik heb het maar gelatenquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... mensen gaan stiekem half-offtopic in de topics zoals van de BGN (en stiekem vind ik dat ook wel wat hebben)
Dat heb ik volledig niet mee gekregenquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat daar gisteren ook mee telezen en dacht nog aan een waarschuwing dat het een BGN topic is een geen sinterklaas topic. Maar ik heb het maar gelaten
Ik ben zo blij dat ik thuis achter de televisie kan kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, hij heeft er geen mooi weer bij
Ja moet kunnen , maar er zijn er altijd die het niet willen en dan klagenquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik volledig niet mee gekregenop den duur ging ik per ongeluk met wat anders bezig (ivm reclame) en ben niet teruggekeerd)
Ach... soms moet dat toch kunnen? Als het maar niet hele topics vol is
De sfeer voor een RLS is daar echt wel goedquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet kunnen , maar er zijn er altijd die het niet willen en dan klagen
En zo heeft iedereen zijn eigen ding wat ze wel of niet vinden kunnen![]()
Maar in DBG valt het allemaal wel mee
Ja klopt, het is ook anders als er gestreamd wordt. Dan is het wel veel heftigerquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De sfeer voor een RLS is daar echt wel goed
Ja dan worden mensen in hun obsessie gevoed en duurt het ook hele dagen. Nu is het een uurtje per dagquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, het is ook anders als er gestreamd wordt. Dan is het wel veel heftiger
Lekkker rustig zoquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dan worden mensen in hun obsessie gevoed en duurt het ook hele dagen. Nu is het een uurtje per dag
Ik heb dat nooit gesnapt, sommige doen echt of het iemand is die heel dicht naast hun staat terwijl het niet anders is dan iemand die aan een spel meedoetquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Zelfs nu kunnen mensen al op de persoon gaan... omwille een paar figuren op televisie
Dat jaquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gesnapt, sommige doen echt of het iemand is die heel dicht naast hun staat terwijl het niet anders is dan iemand die aan een spel meedoet
Ik was net op het winkelcentrum, staan ze ook al op h em te wachtenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:11 schreef spapaars het volgende:
Sinterklaas is razendsnel.
Nu ook een aankomst bij de geliefde Belgen (VRT)
quote:
Had er nog nooit van gehoord. Ik heb Neflix en videoland. Doe er maar niets meer bijquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Streamingsdienst met reality-meuk
En ik houd er van!
Videoland heb ik opgezegd voor Hayu...quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Had er nog nooit van gehoord. Ik heb Neflix en videoland. Doe er maar niets meer bij
Een beetje laat maar, morgen zal hij-het ook aankomen in Amsterdam! https://www.at5.nl/quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was net op het winkelcentrum, staan ze ook al op h em te wachten
O dat ga ik niet doen heb nog de goedkope versie van videolandquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Videoland heb ik opgezegd voor Hayu...
Ik heb veel prikkels nodig om de stemmen in mijn hoofd te overstemmen. Dus ik investeer in dit soort dingen, om het leven houdbaar te houdenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ga ik niet doen heb nog de goedkope versie van videoland
Hoezo tot januari?quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
'k Ben zo blij dat ik niet met kinderen naar zoiets toe moetal die stress van november tot januari... toen ik nog de pabo deed op een blauwe maandag was die tijd van het jaar het leukst en het meest slopend. Al die kinderen die in de stress zitten en van Sint-Maarten doorgaan naar Sinterklaas en dan Kerst en Oud&Nieuw... Dat gehyper de hele tijd
En dan daarvoor de kinderboekenweek...
Nee, ik benijd de mensen die omgaan met kinderen niet
Maar wel lief gestoordquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb veel prikkels nodig om de stemmen in mijn hoofd te overstemmen. Dus ik investeer in dit soort dingen, om het leven houdbaar te houden
Jaaaaaa, ik ben gestoord
Tot he, niet tot en metquote:
Ik vind het nog steeds altijd leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat is jammer...
Ik ga zo ook naar de intocht kijken. Boekje op schoot en gezelligheid
Ik zit in een irritante, sentimentele fase en moet ervan janken. Echt bizarquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds altijd leuk om te kijkenhet gevoel wat ik er dan van krijg maakt me blij.. kind zijn, vroeger en ouders enzo
Hi Dotteke, druk enzo maar ik lees af en toe hier wel meequote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lojanda, lang niet gezien inderdaad
Hoe laat komt die man eigenlijk aan. Ik kijk het eigenlijk nooit meer
We hebben het wel een tijd geprobeerd maar het werd toch steeds minder.. jammer wel want ik vond het altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er was vraag naar oud BigBrother kijkers om een RLS chat en die heb ik toen hier gezet. Maar het loopt inderdaad niet echt
O je hebt het over je zelf, ik dacht spannende dagen voor de kinderenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tot he, niet tot en met
Na Oud en Nieuw is er weer rust
(Naja zes januari ben ik jarig. Dus nog ene feestelijke dag dan)
Heb ik ook alquote:
Ik ben ook knetterdruk, heb vrijwilligers werk maar lijkt ondertussen wel een fultima jobquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke, druk enzo maar ik lees af en toe hier wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |