Uit pure interesse:quote:
waarom denk jij altijd dat het gevoelig ligt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uit pure interesse:
Waarom liggen zulke opmerkingen over Syriërs bij jou zo gevoelig dan? Je bent een autochtone Nederlander, geen Syriër.
Omdat mensen anders niet vragen of iets wel door de beugel kan of niet. Dat doet men omdat men zich er ook aan stoort.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom denk jij dat het gevoelig ligt?
natuurlijk doen ze dat wel, wat is dat nou voor onzinquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat mensen anders niet vragen of iets wel door de beugel kan of niet. Dat doet men omdat men zich er ook aan stoort.
Het valt vanuit dat perspectief op dat er hier Nederlanders zijn die kritiek op groepen waar zij zelf totaal niet toe behoren heel persoonlijk nemen en erg geprikkeld op reageren. We zien dat met name mbt migranten, moslims of dus Syriërs een nationale groep, die zowel migrant als vaak Islamitisch zijn. Dat wekt bij anderen, waaronder ik, de vraag op hoe dat komt.
Hoezo? maakt hij geen goed punt dan?quote:
Dat is dan toch omdat vuilniszakken en ratten je storen? Dat is mijn punt dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk doen ze dat wel, wat is dat nou voor onzin
als er vuilniszakken naast de bak liggen bel ik de gemeente, niet omdat het zicht van vuilniszakken zo gevoelig is maar omdat de ratten het anders open gaan knabbelen
dit topic bestaat voor dat soort vragen
nee dat is omdat ik weet dat de boel uit de hand vliegt als die zakken daar staan en als ik de gemeente daar dan over inlict zit ik niet te wachten op domme vragenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is dan toch omdat vuilniszakken en ratten je storen? Dat is mijn punt dus.
Vandaar dat ik het ook vraag. Mij stoort kritiek op migranten namelijk helemaal niet, ik vind die in veel gevallen zelfs volledig terecht. Ik ben daarom benieuwd hoe dat voor anderen is die zich er wél aan storen, vandaar dat ik de vraag stelde.
je maakte geen puntquote:Verder staat het users natuurlijk altijd vrij iets te vragen hier, daar is dit topic voor bedoelt. Dat ben ik dus helemaal met je eens en daar gaat mijn punt ook niet over. Juist fijn dat die mogelijkheid hier is.
Maar met kritiek op Syriërs zal de boel niet uit de hand lopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat is omdat ik weet dat de boel uit de hand vliegt als die zakken daar staan en als ik de gemeente daar dan over inlict zit ik niet te wachten op domme vragen
Er is geen sprake van een stokpaardje, ik stel alleen een vraag. Net zoals de user Hathor dat hierboven ook doet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
je maakte geen punt
iemand stelde een valide vraag en daar reageerde je op met je gebruikelijke stokpaardje
Dat staat mij als enige niet vrij? Dat is dan erg raar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat staat je niet vrij, dat gaat voortaan weg, genote worden en als je door blijft gaan gaat het naar de FA's, er is je nu vaak genoeg verteld dat die mogelijkheid er niet is
nee iedereen, dit is geen discussietopicquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar met kritiek op Syriërs zal de boel niet uit de hand lopen.
[..]
Er is geen sprake van een stokpaardje, ik stel alleen een vraag. Net zoals de user Hathor dat hierboven ook doet.
[..]
Dat staat mij als enige niet vrij? Dat is dan erg raar.
En je hebt inderdaad al eens gedreigd met notes en naar de FA's gaan. Ik heb toen aangegeven dat ik het nogal vreemd vind dat je om de zoveel tijd selectief reacties van mij in de FB er uit pakt en dan doen alsof ik hier niet zou mogen posten. Jan en alleman reageren hier in de FB, maar alleen als ik het doe dan maak je daar een probleem van. Wat is dat voor een rare act?
De FB staat iedere reeks opnieuw juist vol met discussies, dat kan iedereen zien. Sterker nog, het topic is soms bijna zelfs een slowchat waar je nota bene zelf doodleuk aan meedoet zoals hier twee topics terug:quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee iedereen, dit is geen discussietopic
mensen moeten gewoon vragen aan ons kunnen stellen zonder lastig gevallen te worden door users die het niet met ze eens zijn, dat is geen act dat is hoe het hier al decennia werkt
je lult er nu omheen as usual, ik heb nul problemen met onzin, lollercopters of getroll, daar spreek ik je niet op aanquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De FB staat iedere reeks opnieuw juist vol met discussies, dat kan iedereen zien. Sterker nog, het topic is soms bijna zelfs een slowchat waar je nota bene zelf doodleuk aan meedoet zoals hier twee topics terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan kom je vervolgens om de zoveel tijd hier tegen mij uitvallen en zeggen dat ik hier niet zou mogen posten als ik op andere users reageer, waarbij je nog dreigt met notes en mogelijke bans ook. Ik vind het allemaal vrij bizar en tegenstrijdig.
Ik zeik niemand af, ik ben juist altijd erg respectvol tegen andere users. Het enige wat ik in dit geval deed is een vraag stellen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
je lult er nu omheen as usual, ik heb nul problemen met onzin, lollercopters of getroll, daar spreek ik je niet op aan
ik heb problemen met jou omdat jij users die dit topic wel gebruiken voor waar het voor bedoelt is constant af komt lopen zeiken, daar moet je mee stoppen
als je af een toe een grapje wil maken, beetje babbelen of daadwerkelijke feedback wil geven dan mag dat, niemand zegt dat je hier niets mag posten
jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zeik niemand af, ik ben juist altijd erg respectvol tegen andere users. Het enige wat ik in dit geval deed is een vraag stellen.
vond je het prettig dat er weer eens wat stijf overeind stond?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
M'n nekharen gingen stijf overeind staan door die screenshot.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
vond je het prettig dat er weer eens wat stijf overeind stond?
this is knownquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]je moet het ergens van hebben toch?!
Daar zijn ook pilletjes voorquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
vond je het prettig dat er weer eens wat stijf overeind stond?
Omg ff chillen in feedback hahahaha XDquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:05 schreef Aberkullie het volgende:
Hoi ik kom hier een beetje babbelen
welkomquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:05 schreef Aberkullie het volgende:
Hoi ik kom hier een beetje babbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |